Bijtenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je gaf me geen kans, je bleef maar bijten
Een flinke klap op dr kop will do the trickquote:Op zondag 23 januari 2011 11:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar....maar.....dan moet je vergeten hoe ik heet, wie ik ben en moet ik stoppen met Fok
quote:
Dat is ook weer niet bepaald galant.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Een flinke klap op dr kop will do the trick
heyquote:
Ze had nog ruim 20minquote:
Ik niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch vond ik die lange gisteren wel wat hebben
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar ik val dan ook niet op vrouwen
Ja. Als we even aannemen dat de ochtend van 6 uur tot 12 uur duurt heb je dus 6*60 = 360 minuten. 20 minuten daarvan is 2/36 ~ 5,6 %. Is toch best krap of niet?quote:
Voor jou maak ik misschien wel een uitzonderingquote:Op zondag 23 januari 2011 11:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar....maar.....dan moet je vergeten hoe ik heet, wie ik ben en moet ik stoppen met Fok
Lachen he, had het er net met beetman over, die was toen gabber en vond die muziek natuurlijk semi. Ik was toen 12 en toen was dat retetof natuurlijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:40 schreef PeuRac het volgende:
wtf het lijkt wel dance rivival of the "90s op TMF
Geen moeilijke keuze lijkt mijquote:Op zondag 23 januari 2011 11:40 schreef Kluts het volgende:
Lastig. Ik kan nu ervoor kiezen om na mijn kop thee heel nuttig in huis te gaan doen, of lekker met de laptop op de bank kruipen en de Sims gaan spelen.
Het laatste natuurlijk.
Dat laatste heb ik dus ookquote:Op zondag 23 januari 2011 11:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lachen he, had het er net met beetman over, die was toen gabber en vond die muziek natuurlijk semi. Ik was toen 12 en toen was dat retetof natuurlijk.
Ligt helemaal aan je kader of 5,6% veel of weinig is.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Als we even aannemen dat de ochtend van 6 uur tot 12 uur duurt heb je dus 6*60 = 360 minuten. 20 minuten daarvan is 2/36 ~ 5,6 %. Is toch best krap of niet?
hequote:
Uitzonderingenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Voor jou maak ik misschien wel een uitzondering
Als in opslag, vind ik dat veel. Als slagingspercentage, erg weinig.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan je kader of 5,6% veel of weinig is.
IKEA of eigen zaagsel?quote:Op zondag 23 januari 2011 11:46 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ga afwassen, stofzuigen, was doen en een kast in elkaar zetten...
Toedeloe!s
quote:
helemaal, loop het stuk regelmatig, dus niks aan de hand. Al was in het eerste stuk de straat verlichting uitquote:Op zondag 23 januari 2011 11:46 schreef STING het volgende:
[..]
Kleine moeite
[..]
Yo PeuNog veilig thuisgekomen?
Hé hallo, doe es niet zo actief!quote:Op zondag 23 januari 2011 11:46 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ga afwassen, stofzuigen, was doen en een kast in elkaar zetten...
Toedeloe!s
moet jij zeggenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hé hallo, doe es niet zo actief!
wtf! ik zie nu pas wie je bentquote:
Wat?quote:
Tot zo danquote:
Ik kan er niks aan doen dat jullie niet naar namen maar naar icon's kijkenquote:
Ik heb genoeg gedaan voor vandaagquote:Op zondag 23 januari 2011 11:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tot zo dankom ik ondertussen uit bed.
Nee, maar ik ben visueel ingesteld dus keek gewoon op ik een of ander smachtend poppetje met handjes aan de wangen zag. Eventueel ondertitel lezen. Dit is gewoon een hel van misherkenning.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat?
Ik heb m'n username toch niet veranderd, of wel dan
Dat is t hele idee van zo'n UIquote:Op zondag 23 januari 2011 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat jullie niet naar namen maar naar icon's kijken
Ik kan het niet helpen dat jij visueel ingesteld bentquote:Op zondag 23 januari 2011 11:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben visueel ingesteld dus keek gewoon op ik een of ander smachtend poppetje met handjes aan de wangen zag. Eventueel ondertitel lezen. Dit is gewoon een hel van misherkenning.
echt he, die lijkt ook een uur te durenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:50 schreef Kluts het volgende:
You are not alone van Michael Jackson is toch wel echt de ergste zeikplaat die er bestaat.
quote:
je moet nog werkenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gedaan voor vandaag![]()
Behalve de afwas
I don't care.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is t hele idee van zo'n UImenselijk ook is gevoeliger voor kleuren/vormen dan voor letters
Die is ook leuk ja, maar ik vind Maximus echt geweldigquote:
Ik wist dat TMF opzetten een vergissing was.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
echt he, die lijkt ook een uur te duren
Jouw UI is tofquote:Op zondag 23 januari 2011 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is t hele idee van zo'n UImenselijk ook is gevoeliger voor kleuren/vormen dan voor letters
Jaja, en daarna weer veranderen zeker?quote:Op zondag 23 januari 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen dat jij visueel ingesteld bentJe went er maar aan
Autistjequote:Op zondag 23 januari 2011 11:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jaja, en daarna weer veranderen zeker?
Dacht ik alquote:Op zondag 23 januari 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
I don't care.
[..]
Die is ook leuk ja, maar ik vind Maximus echt geweldig
Gisteren Rapunzel gezienEn ik wilde eigenlijk een andere blik, maar die kon ik niet vinden, dus deze kwade Max is ook cool, vind ik.
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
HEY DAAR!
Hoe is het met je jonge hosselaar afgelopen?
"I wanna be a hippie, Technohead"quote:Op zondag 23 januari 2011 11:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wist dat TMF opzetten een vergissing was.
*slingert Winamp aan*
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
En kwam je al een chickie in string tegen vanochtend in je keuken?
Dat kan je doenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:53 schreef STING het volgende:
[..]
Dacht ik alDie kijk ik wel eens een keertje op "Blu ray"
Wat altijd al een kutnummer geweest is en de clip die ze uitzenden is niet eens die ui '95.quote:
was een mooi MI toch?quote:
Ik heb nog wel een cd van Mysteryland 96. Das pas lachen.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:54 schreef STING het volgende:
Ook maar es ff TMF aanzetten. Toch al weer 15 jaar geleden
zag ik ook jaquote:Op zondag 23 januari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat altijd al een kutnummer geweest is en de clip die ze uitzenden is niet eens die ui '95.
Moguhquote:
Dat kon ik op de tast ook wel raden.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:
Nou, voor de andere autisten hier:IK BEN HET, SAMZZ, IK HEB ALLEEN EEN ANDERE UI
![]()
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
was een mooi MI toch?ik kwam niet meer bij
Dan hoef jij je niet aangesproken te voelenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat kon ik op de tast ook wel raden.
Ik heb nog liggen:quote:Op zondag 23 januari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een cd van Mysteryland 96. Das pas lachen.
Ik ben al heel goed bezigquote:Op zondag 23 januari 2011 11:50 schreef STING het volgende:
[..]
Over werk gesproken, aan het werk jij
Als je blieftquote:Op zondag 23 januari 2011 11:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, mijn fantasie is veel te levendig voor zoiets ja! Zie d'r al lopen, in d'r hema-kinderstring
quote:
Samzz!quote:Op zondag 23 januari 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:
Nou, voor de andere autisten hier:IK BEN HET, SAMZZ, IK HEB ALLEEN EEN ANDERE UI
![]()
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:
![]()
Heb ik jou ook verward?quote:
Nee. Ik deed een poging tot grappig zijn.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik jou ook verward?
HiHoe was de meet?
I knowquote:Op zondag 23 januari 2011 12:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee. Ik deed een poging tot grappig zijn.
Ik faalde
Meet was leukHeel klein groepje, alleen maar leuke mensen
Katten affectiequote:Op zondag 23 januari 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know
Mooi zoVond 't wel jammer dat ik niet kon
Nou jaaa, ik ben iig nog gekrabd door Helmi
Volgende keer ben je er wel weer bij he?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know
Mooi zoVond 't wel jammer dat ik niet kon
Nou jaaa, ik ben iig nog gekrabd door Helmi
Ik denk het welquote:Op zondag 23 januari 2011 12:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Volgende keer ben je er wel weer bij he?
En gelukkig hadden wij vrijdag al gemeet
Helmi? Een kat?
Eeuh, je kan em toch gewoon zeggen dat je dat niet wilt hebben? Moest ik vroeger niet doenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:07 schreef missbehavin het volgende:
Kleine man heeft er ineens een handje van me in het weekend belachelijk vroeg wakker te maken. Vanmorgen voor 9 uur. Potverdorie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |