Want na de USO wordt het tennis seizoen nog serieus genomen.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Aah de zoveelste die Federer afschrijft terwijl ie sinds de USO praktisch alles gewonnen heeft
Daarom neem ik jouw volgende opmerking dat Wawa wint dan ook niet zo serieus. Fed zal echt niet gaan verliezen tegen zijn landgenoot.
Dat snap ik dat je Nadal wilt zien verliezenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:33 schreef jojomen4 het volgende:
Ik heb alvast vrij gekregen en gevraagd voor een eventuele halve finale Murray - Rafa vrijdag om 09.30. Die wil ik niet missen.![]()
VAMOS RAFAAAAA!!!
*check mooie dag,om me ziek te meldenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:33 schreef jojomen4 het volgende:
Ik heb alvast vrij gekregen en gevraagd voor een eventuele halve finale Murray - Rafa vrijdag om 09.30. Die wil ik niet missen.![]()
VAMOS RAFAAAAA!!!
Murray mag dan wel opschieten met slopen want ik moet om 11:30 wegquote:Op maandag 24 januari 2011 18:33 schreef jojomen4 het volgende:
VAMOS RAFAAAAA!!!
Dan zou ik het snel maar snel intrekken, want hij haalt de halve finale niet!quote:Op maandag 24 januari 2011 18:33 schreef jojomen4 het volgende:
VAMOS RAFAAAAA!!!
apart dat je eerst vrij krijgt en daarna pas vraagt om vrij te krijgenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:33 schreef jojomen4 het volgende:
VAMOS RAFAAAAA!!!
Half 10 's ochtends.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dat moet een leuke wedstrijd worden. Weet je al een tijd.
Persoonlijk zou ik voor Berdych - Djoko gaan, maar het is jouw slaapritmequote:Op maandag 24 januari 2011 20:24 schreef LeonH het volgende:
Vannacht maar eens opblijven voor Wawrinka - Federer
Si senoooooooor.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:33 schreef jojomen4 het volgende:
VAMOS RAFAAAAA!!!
Tegen die tijd ben ik wel weer wakkerquote:Op maandag 24 januari 2011 20:26 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik voor Berdych - Djoko gaan, maar het is jouw slaapritme!
Kvitova - Pennetta was een interessante wedstrijd. Kvitova begon slecht, bewoog matig, had moeite met elke lage bal en had last van het typische WTA-trekje om op plan B over te schakelen als het niet loopt: nog harder slaan. Maar na een paar games in de tweede set keerde het om en ramde ze de passieve Pennetta met 'r chagrijnige kop helemaal dol. Best een indrukwekkende 46 winners (op 96 gewonnen punten, 43 UE). Clijsters bijv. 15/78, 24UE in haar laatste wedstrijd tegen Makarova.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:09 schreef Norrage het volgende:
Hmm ik vind van wat ik gezien heb haar juist niet echt goed spelen...Net als dat ze er in Sydney door Li Na ook afgeserveerd werd...En nu al die moeite in de eerste set met Makarova....
Maar ze is denk ik zeker wel de grootste favoriete hoor. Maar net als dat Wozniacki en Zvonareva redelijk aansukkelen doet Kim dat ook...Dus het ligt wagenwijd open, het veld. Kvitova is ook wel indrukwekkend bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |