Het probleem is alleen dat Nadal en Federer puur op ervaring en talent zulke potten kunnen winnen. Tegen Djoko en Murray spelen ze weer als vanouds en winnen ze in 4 sets.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:53 schreef Low-kick_Larry het volgende:
Ben ik de enige die de vorige ronde onder de indruk was van Murray en Djokovic? Nadal maakt helemaal geen indruk op mij tot nu. En Federer had nu natuurlijk al met z'n vrouw en koters op de bank moeten zitten (kut Simon!!)
Ben ik het volledig mee eens.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:21 schreef Tim86 het volgende:
ES commentator weet niet dat het best of 5 is? Noemde het BP voor Wawrinka een mini matchpoint
Kwartfinales gaat het om he, qua semi's is hij heel dik recordhouder.quote:Op zondag 23 januari 2011 07:35 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, verbaast mij ook. Maar wat er ook van zijn, hij stat voor de 27e keer op rij in de SF van een GS.Ik nam aan dat dat allang met afstand een record was, maar blijkbaar is hij pas nu gedeeld recordhouder, want Jimmy Connors heeft dat ook gepresteerd.
Hij gaat er nu mee beginnen (heeft wel gelijk, Wawrinka raakte die bal duidelijk 2 keer)quote:Op zondag 23 januari 2011 12:24 schreef Chriz2k het volgende:
Heeft Roddick al een scheids- of lijnrechter uitgescholden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |