Ja, ik vond van wel. Ik heb er goed gegeten. Zie het verslagje hier. Het is geen Tollius, maar dat mag je ook niet verwachten.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:25 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb wel van Dara gehoord, maar er nooit gegeten, is het de moeite waard?
Inderdaad, en dan ook nog een foto op internet plaatsen!quote:
Ik koop mijn brood gewoon in de supermarkt. Klaag me aan.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:32 schreef Gellius het volgende:
Supermarktbrood is zonder uitzondering niet te eten.
Tenzij je een supermarkt in de buurt hebt die brood van een warme bakker levert.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:32 schreef Gellius het volgende:
Supermarktbrood is zonder uitzondering niet te eten.
Het is wel degelijk eetbaar. Anders heb ik zojuist de wetten der logica getart.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:23 schreef Gellius het volgende:
Het staat je geheel vrijom oneetbaar brood te kopen hoor Karrel.
Was het wel van de echte bakker?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:53 schreef Frollo het volgende:
Brood van de bakker.
Ik had dat een keer gehaald. Binnen een uur na thuiskomst was het al taai. Dat doen we dus niet meer.
Omdat het gezond is en je kunt variëren in beleg.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:33 schreef mane het volgende:
Ik houd niet van brood, nee. Maakt ook weinig uit wat voor soort. Ik snap echt niet waarom mensen massaal met de lunch 'bammetjes' eten. Of pistoletjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |