Nou Claudia, kom er maar in!quote:Op zondag 23 januari 2011 13:12 schreef sigme het volgende:
Ik hou van vervallen verlaten bouwwerken.
Ik zal de lokale autoriteiten inlichten om je te taseren, uit te kleden en met gummiknuppels door de straten heen te meppen. Daarna zal Thisbe met haar Tod's over je heen lopen en zal ik je knockout slaan.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:19 schreef Mainport het volgende:
Ach, ik ben volgende week in Rotterdam, dan ik mooi meeten met Zodiakk en Thisbe.
Waarvoor dank, Ringo.quote:Dubai. . Miskraam van wansmaak. Nageboorte met topzwaar waterhoofd. Protserig pronkjuweel van een zooitje blingblingeske bidbaarden. Dat die stad door de woestijn mag worden verzwolgen. Stof zijt gij en tot stof zult gij wederkeren.
Ik loop niet met mijn mooie schoenen over straat, laat staan dat ik ze laat bevuilen door een psychologiestudent.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:28 schreef k_man het volgende:
Vind-ie alleen maar lekker.
Thisbe, wat vind je van Dara?
Ik ben bezig de idiote hoeveelheden foto's te verwerken. Dat valt niet mee met twee kinderen. En hoe ga ik die foto's in hemelsnaam archiveren?quote:
Ja, ik vond van wel. Ik heb er goed gegeten. Zie het verslagje hier. Het is geen Tollius, maar dat mag je ook niet verwachten.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:25 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb wel van Dara gehoord, maar er nooit gegeten, is het de moeite waard?
Inderdaad, en dan ook nog een foto op internet plaatsen!quote:
Ik koop mijn brood gewoon in de supermarkt. Klaag me aan.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:32 schreef Gellius het volgende:
Supermarktbrood is zonder uitzondering niet te eten.
Tenzij je een supermarkt in de buurt hebt die brood van een warme bakker levert.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:32 schreef Gellius het volgende:
Supermarktbrood is zonder uitzondering niet te eten.
Het is wel degelijk eetbaar. Anders heb ik zojuist de wetten der logica getart.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:23 schreef Gellius het volgende:
Het staat je geheel vrijom oneetbaar brood te kopen hoor Karrel.
Was het wel van de echte bakker?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:53 schreef Frollo het volgende:
Brood van de bakker.
Ik had dat een keer gehaald. Binnen een uur na thuiskomst was het al taai. Dat doen we dus niet meer.
Omdat het gezond is en je kunt variëren in beleg.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:33 schreef mane het volgende:
Ik houd niet van brood, nee. Maakt ook weinig uit wat voor soort. Ik snap echt niet waarom mensen massaal met de lunch 'bammetjes' eten. Of pistoletjes.
Pistoletjes vind ik toch wel echt lekker.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:33 schreef mane het volgende:
Ik houd niet van brood, nee. Maakt ook weinig uit wat voor soort. Ik snap echt niet waarom mensen massaal met de lunch 'bammetjes' eten. Of pistoletjes.
Ik vind dat een bol niet driehoekig kan zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:49 schreef zodiakk het volgende:
Tussen de middag eet ik graag een driehoekige volkorenbol
E... echt?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:00 schreef mane het volgende:
Ik kan me in ieder geval goed voorstellen dat er mensen zijn die in de pauze lekker een stukje gaan rennen. (Ik zie soms van die groepjes ambtenaren gaan, bij het Malieveld).
Dat zou wel relaxt zijn. Mits je een douche op het werk hebt. Dat hebben we dus niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:00 schreef mane het volgende:
Ik kan me in ieder geval goed voorstellen dat er mensen zijn die in de pauze lekker een stukje gaan rennen. (Ik zie soms van die groepjes ambtenaren gaan, bij het Malieveld).
Freestyle geometrie man!quote:Op maandag 24 januari 2011 16:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik vind dat een bol niet driehoekig kan zijn.
Ah, dat doe ik ook zo nu en dan! Heel verfrissend! Ik loop in een zwart pak met spaceage-japan-stealth-aerodynamica-eigenschappen (geen legging, god verhoede). Thisbe zegt misprijzend dat je daaraan kan zien dat iemand net is begonnen met hardlopen (en dus een mietje is). Volgens haar sjokken echte diehards met een zware katoenen trui en kapotgetrapte sneakers door de straten.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:00 schreef mane het volgende:
[freestyle] Met 'bol' bedoelde ik natuurlijk de contour die te zien is in de doorsnede van de bol in het x-z-vlak. In het x-y vlak is er een driehoekige vorm te zien. [/freestyle]quote:Op maandag 24 januari 2011 16:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik vind dat een bol niet driehoekig kan zijn.
Hier in DH is alles gewoon kanker. Altijd.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:52 schreef Gellius het volgende:
Een paar jaar geleden was alles "guerilla". Guerillapoweryogalunch.
Waardeloos, en dan je fiets gewoon laten staan, schande.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben lichtelijk ontstemd. Mijn fiets staat noodgedwongen buiten, nu we op ons nieuwe adres wonen. En vanmiddag kwam ik erachter dat iemand er met mijn achterlicht vandoor is gegaan.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:54 schreef mane het volgende:
[..]
Hier in DH is alles gewoon kanker. Altijd.
Anderhalf jaar geleden had ik zoodje er lachend uitgelopen in mijn kekke universiteitstrui.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:42 schreef mane het volgende:
Jaja. Nou, zodiakk, ik zou zeggen dat Thisbe dan maar eens mee moet lopen met je, in haar ouwe kloffie.
Wat eet jij een troep, zoodje.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:49 schreef zodiakk het volgende:
Ik eet alleen 's ochtends vroeg twee of drie bammetjes (die me overigens prima smaken). Tussen de middag eet ik graag een driehoekige volkorenbol belegd met van die processed shit van Johma (tonijn of kippesto), een kwarkbakje met stukjes fruit en natuurlijk wat melluk. Schandelijk duur, maar ik vind het zo armoedig om dan met je boterhamzakje en een kommetje soep de kantine in te lopen.
Dat doe ik je niet na. Ik krijg na 5 minuten al ongelooflijke zadelpijn.quote:
Is het gewone kwark met vers fruit? Dan is het natuurlijk retegezond. Ik heb zo'n hekel aan al die gezoete producten.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:39 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Is vers fruit, kwark en brood troep? Die Johma is troep, met melk ben ik on the fence.
Hopelijk valt het niet tegen. Het is best klein.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga binnenkort hopelijk eindelijk Hofwijck zien.
Hofwijck. Het had je bekend voor kunnen komen, als je je bedenkt dat ik er m'n scriptie zo'n beetje over geschreven heb.quote:
Ik ben heel benieuwd, heb het alleen nog maar vanuit de trein gezien!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:24 schreef k_man het volgende:
[..]
Hopelijk valt het niet tegen. Het is best klein.
Ah, die.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hofwijck. Het had je bekend voor kunnen komen, als je je bedenkt dat ik er m'n scriptie zo'n beetje over geschreven heb.
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:28 schreef Thisbe het volgende:
Ik eet waar ik zin in heb, en in mijn optiek is wat ik eet altijd gezond!
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:11 schreef DO2 het volgende:
Zolang je in de overtuiging leeft dat wat je eet goed is voor je, is het goed voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |