Henk IS dat meisje gvdquote:Op zondag 23 januari 2011 06:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je vergeet dat dat meisje, in tegenstelling tot henk, een motief had om toen te liegen.
in dat voorbeeld van jou lijkt het alsof het enige motief om te liegen van henk toen hij achter diegeen stond was dat henk alleen maar diegeen evil wilde aandoen.
het meisje van ts had als motief "wanhopig voor geld"
en " verliefdheid op haar echte vriend"
meer 'a crime of passion', omdat ze passie heeft voor de jongen waarop ze eigenlijk verliefd op is
het meisje van ts hoeft dus niet een slecht persoon te zijn die alleen maar ts wil oplichten. en misschien dat ze daarom best met hem wil meedenken.
[..]
valt wel mee hoor, maar jullie maken me opgelaten
en dit alles wat hier bij elkaar staat geeft niet zon goede indruk van me. IRL en in dagelijks leven val ik nog wel mee(denk ik ofzo)
ik had zelf ook als gedachte eventjes dat ik aan me ouders wel geld wilde gaan vragen bvoor haar om te helpen, of het misschien te gaan stelen.
maar zover ben ik niet gegaan omdat ik niet de weg kwijt ben. ik had gezegd tegen haar dat me ouders meer geld hadden, maar dat ik zover niet wilde gaan en dat niet wilde doen.
Dat ze wanhopig is voor geld kan ik begrijpen. Maar dat je dan iemand zo voor de gek kan houden en inspelen op zijn gevoelens om maar geld los te peuteren. Sorry maar dan ben je geen leuk mens, eerder iemand die alleen geeft om haar eigen omgeving en de rest van de wereld onbelangrijk vindt.quote:Op zondag 23 januari 2011 06:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
mwa je kan zo bij van alles wel iets *evils* redeneren.
misschien is het wel een heel zielig wanhopig meisje, die eigenlijk heel leuk is
Waarom zou ze mee willen denken? Ze geeft alleen maar om zichzelf en die vriend van haar. Als ze ook maar iets om de jongen had gegeven had ze dit niet gedaan. Dat het "in naam van de liefde" is gebeurt doet niks af aan het feit dat gevoelloze en manipulatieve bitch is.quote:[..]
je vergeet dat dat meisje, in tegenstelling tot henk, een motief had om toen te liegen.
in dat voorbeeld van jou lijkt het alsof het enige motief om te liegen van henk toen hij achter diegeen stond was dat henk alleen maar diegeen evil wilde aandoen.
het meisje van ts had als motief "wanhopig voor geld"
en " verliefdheid op haar echte vriend"
meer 'a crime of passion', omdat ze passie heeft voor de jongen waarop ze eigenlijk verliefd op is
het meisje van ts hoeft dus niet een slecht persoon te zijn die alleen maar ts wil oplichten. en misschien dat ze daarom best met hem wil meedenken.
quote:Op zondag 23 januari 2011 00:38 schreef Civilian het volgende:
Sowieso.. na 3 weken al van iemand houden
Hij heeft het geld gepind en gegeven, niet overgemaakt.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:49 schreef DerptieDurp het volgende:
Naar de politie ermee. En bewijzen? Je hebt toch bank-afschriften of niet dan.
Ehm tja, dat heeft ie nog niet gehoord hoor, dat het niet slim is wat ie heeft gedaan.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik wist niet dat er nog zulke mensen rondliepen! Je kunt nu wel van alles overhoop halen maar feit blijft dat jij aan die meid ff 2000 euro hebt uitgeleend, daar kun je naar fluiten! Dat zie je echt niet meer terug! Om over die andere man die ff 7000 euro overmaakt maar gewoon te zwijgen!
Ik ga volgend jaar trouwen dus als je echt zo graag van je geld af wil kun je mij wel even mailen!
Nee laten we hem allemaal in de waan laten dat dat mokkel het geld nog gaat teruggeven! Kom op zeg, dat geloof je toch zeker zelf niet! Hij heeft geen poot om op te staan!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ehm tja, dat heeft ie nog niet gehoord hoor, dat het niet slim is wat ie heeft gedaan.
Ehm tja, je moet wel zeggen hoe stom ie is wat ie heeft gedaan anders laat je blijken dat je denkt dat ie z'n geld nog terugkrijgt. Ja, ja.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee laten we hem allemaal in de waan laten dat dat mokkel het geld nog gaat teruggeven! Kom op zeg, dat geloof je toch zeker zelf niet! Hij heeft geen poot om op te staan!
Inderdaadquote:Op zondag 23 januari 2011 01:01 schreef Ou-Tannu het volgende:
Geweldig.. maar ik geloof er geen SNARS van!
Dit zal je je leven lang achtervolgen als je geen harde maatregelen tegen die teef neemt.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:58 schreef Afellay20 het volgende:
Ik ben naar der huis toegegaan, en aangebeld maar niemand deed open en volgens mij was er niemand thuis. Ik laat het hier niet bij zitten tot ik mijn geld niet terug krijg
de info om je geld terug te krijgen is allang gegeven,maar je maakt niet veel kans. verder wat vinden je ouders ervan?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:58 schreef Afellay20 het volgende:
Ik ben naar der huis toegegaan, en aangebeld maar niemand deed open en volgens mij was er niemand thuis. Ik laat het hier niet bij zitten tot ik mijn geld niet terug krijg
Ik weet niet hoe jij dingen opvat hoor, maar ik zeg gewoon dat ik het een van de domste acties vind die ik in jaren heb gehoord, ervan uitgaand dat het waar is, waar ik op doelde is dat jij een heel verhaal ophangt over dat het goed is dat ze een smsje terugstuurde, en dat hij dat nog een keer moet doen, dan antwoordt ze misschien wel en dan heeft hij misschien een soort van bewijsquote:Op zondag 23 januari 2011 15:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ehm tja, je moet wel zeggen hoe stom ie is wat ie heeft gedaan anders laat je blijken dat je denkt dat ie z'n geld nog terugkrijgt. Ja, ja.
Hou wel rekening met m'n tip als je naar der toegaat: bandrecordertje meenemen.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:58 schreef Afellay20 het volgende:
Als je het om een lening gaat kan hij het echt wel terugeisen lijkt me. Ik weet alleen niet in hoeverre een mondeling akkoord bewijskrachtig is...quote:Op zondag 23 januari 2011 18:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij dingen opvat hoor, maar ik zeg gewoon dat ik het een van de domste acties vind die ik in jaren heb gehoord, ervan uitgaand dat het waar is, waar ik op doelde is dat jij een heel verhaal ophangt over dat het goed is dat ze een smsje terugstuurde, en dat hij dat nog een keer moet doen, dan antwoordt ze misschien wel en dan heeft hij misschien een soort van bewijsZe heeft dat geld niet gejat, hij heeft het haar gegeven en vervolgens niet zwart op wit laten vastleggen, dus zij kan doen en laten wat ze wil, hij kan haar niks maken, en dat is heel lullig voor hem, en ik hoop dat hij ervan leert, maar zulke dingen kun je zelf toch ook bedenken
Dit. En foto's van haar. En adres. En vergeet vooral niet te vermelden dat ze een kitten heeft mishandeld.quote:
Spreek nou eens een leuke meid aan ZONDER over geld te beginnenquote:Op zondag 23 januari 2011 01:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh dan is het ook niet aantoonbaar.
enige hoop is handtekening denk ik dan voor zon soort overeenkomst.
erin staat namelijk ook
[..]
dus dan maakt het niet meer uit of het cash of giraal was
'mijn' geval heeft 'slechts' 810 euro cash, en de rest per bankoverschrijvingen omdat ze me niet zo goed durft te zien
wat er verder nog mogelijk is om eventueel geld terug te krijgen zou ik ook niet weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |