quote:
Op zondag 23 januari 2011 04:00 schreef Blobje het volgende:[..]
Misschien moet je even vertellen aan TS (en voor de mensen die het verhaal niet kennen) hoe die eerste keer ging dat je met haar samen was.

ja inderdaad
![advertentiele.png]()
zo had ik haar ontmoet, op het internet.
hoe het voor de rest ging staat her en der op fok al beschreven
quote:
ja misschien. maar moeilijk te bewijzen he, ik houd daaraantegen wel erg lang vol.
en ik houd 'dit verhaal' (wat voor mij mijn leven is) volgensmij al sinds 1 juni op fok vol(sorry ik had hierboven gepost bijna een jaar, voor mij begint het op 22 april. dat was toen we elkaar ontmoetten en dat komt nog wat dichter bij een jaar)
en ik heb ook meerdere keren een abbonoment op fok! forum afgesloten
en in een ander topic (heel lang terug) werd er gezegd:
een user: "ik hoop dat dit een troll is"
een admin:"nee helaas het is een echte", met kloonscan enzo. geen idee hoe streng dat is want ik heb om eerlijk te zijn nog een account op fok, waar ik niet echt vaak op inlog
wat voor jou ook natrekbaar is, is dat strawberry die er 'iets meer' over weet door pmcontact
(een user met een wat langere geschiedenis ) ook post
quote:
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 00:01 schreef -Strawberry- het volgende:[..]
Het is geen troll.
Ik heb foto's, e-mails aan meisjes/van meisjes, andere accounts/fora, vanalles. En dit verzin je gewoon niet.
bron: vanaf hier
Zekerder overkomen bij vrouwen. 2 post ik in dat topic
quote:
omdat het offtopic is, of omdat ik mezelf belachelijk maak?
mezelf belachelijk maken maakt me hier niet uit
als je de volgende 3 dingen leest maakt het wat er mij is gebeurt mbt dit verhaal redelijk compleet
eerste keer dat ik iets erover schreef:
http://www.hookers.nl/showthread.php?t=225942en op fok staat ook een heleboel.het meeste staat wel of wordt gelinkt/terugverwezen vanuit deze 2 topics:
Obsessie400 euro uitgeleendtevens een goed voorbeeld voor mijn 'wanhopigheid' naar een vriendin komt in me reacties in het voglende topic wel redelijk goed tot uiting:
Moeilijke situatieen tevens, al mijn posts gaan in lichte maten over dingen die ik meemaak, en vind, en mijn leven.
daarvoor kan je mijn post history bekijken
ik kan niet goed trollen, de keer dat ik iets 'onwerkelijks' postte was
onder mom van alle kleine beetjes helpen HELP zwartedoos!! daar.
maar dat komt omdat ik slecht grapjes maak, en omdat ik een beetje veel aan de film "hard candy" moest denken
[ Bericht 14% gewijzigd door mylifeisgrey op 23-01-2011 05:06:10 ]