Henk IS dat meisje gvdquote:Op zondag 23 januari 2011 06:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je vergeet dat dat meisje, in tegenstelling tot henk, een motief had om toen te liegen.
in dat voorbeeld van jou lijkt het alsof het enige motief om te liegen van henk toen hij achter diegeen stond was dat henk alleen maar diegeen evil wilde aandoen.
het meisje van ts had als motief "wanhopig voor geld"
en " verliefdheid op haar echte vriend"
meer 'a crime of passion', omdat ze passie heeft voor de jongen waarop ze eigenlijk verliefd op is
het meisje van ts hoeft dus niet een slecht persoon te zijn die alleen maar ts wil oplichten. en misschien dat ze daarom best met hem wil meedenken.
[..]
valt wel mee hoor, maar jullie maken me opgelaten
en dit alles wat hier bij elkaar staat geeft niet zon goede indruk van me. IRL en in dagelijks leven val ik nog wel mee(denk ik ofzo)
ik had zelf ook als gedachte eventjes dat ik aan me ouders wel geld wilde gaan vragen bvoor haar om te helpen, of het misschien te gaan stelen.
maar zover ben ik niet gegaan omdat ik niet de weg kwijt ben. ik had gezegd tegen haar dat me ouders meer geld hadden, maar dat ik zover niet wilde gaan en dat niet wilde doen.
Dat ze wanhopig is voor geld kan ik begrijpen. Maar dat je dan iemand zo voor de gek kan houden en inspelen op zijn gevoelens om maar geld los te peuteren. Sorry maar dan ben je geen leuk mens, eerder iemand die alleen geeft om haar eigen omgeving en de rest van de wereld onbelangrijk vindt.quote:Op zondag 23 januari 2011 06:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
mwa je kan zo bij van alles wel iets *evils* redeneren.
misschien is het wel een heel zielig wanhopig meisje, die eigenlijk heel leuk is
Waarom zou ze mee willen denken? Ze geeft alleen maar om zichzelf en die vriend van haar. Als ze ook maar iets om de jongen had gegeven had ze dit niet gedaan. Dat het "in naam van de liefde" is gebeurt doet niks af aan het feit dat gevoelloze en manipulatieve bitch is.quote:[..]
je vergeet dat dat meisje, in tegenstelling tot henk, een motief had om toen te liegen.
in dat voorbeeld van jou lijkt het alsof het enige motief om te liegen van henk toen hij achter diegeen stond was dat henk alleen maar diegeen evil wilde aandoen.
het meisje van ts had als motief "wanhopig voor geld"
en " verliefdheid op haar echte vriend"
meer 'a crime of passion', omdat ze passie heeft voor de jongen waarop ze eigenlijk verliefd op is
het meisje van ts hoeft dus niet een slecht persoon te zijn die alleen maar ts wil oplichten. en misschien dat ze daarom best met hem wil meedenken.
quote:Op zondag 23 januari 2011 00:38 schreef Civilian het volgende:
Sowieso.. na 3 weken al van iemand houden
Hij heeft het geld gepind en gegeven, niet overgemaakt.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:49 schreef DerptieDurp het volgende:
Naar de politie ermee. En bewijzen? Je hebt toch bank-afschriften of niet dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |