abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91743439
Was ik maar een mongooltje. Dan had je een heerlijk zorgenloos leven gehad.
pi_91743555
quote:
Op zondag 23 januari 2011 12:47 schreef Agorias het volgende:
Was ik maar een mongooltje. Dan had je een heerlijk zorgenloos leven gehad.
Zo te lezen ben je dat al.
pi_91743968
quote:
Op zondag 23 januari 2011 12:20 schreef Shispeed het volgende:

[..]

werken misschien? :')

er is altijd wel ergens iets te vinden wat je kunt doen, dan ga je maar tomaten plukken of zo :6
Je zit juist in de bijstand omdat je niet kan werken, kneus :')
  zondag 23 januari 2011 @ 13:03:29 #104
312700 Tovenaar.
boze magiėr
pi_91744245
Ik las 'verfpot' :{
~Time is an excellent teacher, too bad it kills all its pupils~
  zondag 23 januari 2011 @ 13:04:55 #105
312700 Tovenaar.
boze magiėr
pi_91744321
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 12:58 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Je zit juist in de bijstand omdat je niet kan werken, kneus :')
Je zit in de bijstand omdat je te lui bent om te werken. Zoals die persoon aangeeft is er altijd wel iets dat je kan doen, al ga je postzegels plakken, anders ben je gewoon een werkschuwe luie flikker of allochtoon :r
pi_91744322
Ja, sommige mensen werken hun hele leven net zo lang tot ze dood gaan. Anderen zitten gewoon liever thuis. Dat zit gewoon in je aard. En als ze die uitkering nou omhoog zouden gooien hoef ik ook niet meer te stelen
pi_91744811
quote:
15s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:04 schreef Tovenaar. het volgende:

[..]

Je zit in de bijstand omdat je te lui bent om te werken. Zoals die persoon aangeeft is er altijd wel iets dat je kan doen, al ga je postzegels plakken, anders ben je gewoon een werkschuwe luie flikker of allochtoon :r
Huilie :'(
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zondag 23 januari 2011 @ 13:20:49 #108
312700 Tovenaar.
boze magiėr
pi_91745094
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:15 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Huilie :'(
Alcoholist :'(
pi_91745266
quote:
Op zondag 23 januari 2011 13:04 schreef Tovenaar. het volgende:

[..]

Tita Tovenaar, niet iedereen heeft een lekkere toverstaf :7
We leven inmiddels in het digitale tijdperk, een full time baan vinden met postzegels plakken zal niet meer mogelijk zijn voor de gewone mensch.
  zondag 23 januari 2011 @ 13:25:06 #111
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_91745306
quote:

[..]

Natuurlijk. En dan nog een gek vinden die er 1400 euro voor over heeft om jou postzegels te laten plakken.
pi_91745680
quote:
15s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:20 schreef Tovenaar. het volgende:

[..]

Alcoholist :'(
au dat doet pijn :')
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_91746030
quote:

[..]

Er is vast iemand die je daarvoor wil betalen ja :'). Zijn jullie nou echt zo dom? Bij dat soort baantjes worden alleen scholieren aangenomen omdat die een stuk goedkoper zijn. Het is niet zo dat dat soort baantjes zo voor het oprapen liggen voor een 40+'er hoor.
  zondag 23 januari 2011 @ 13:49:40 #114
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_91746426
quote:
13s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:40 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Er is vast iemand die je daarvoor wil betalen ja :'). Zijn jullie nou echt zo dom? Bij dat soort baantjes worden alleen scholieren aangenomen omdat die een stuk goedkoper zijn. Het is niet zo dat dat soort baantjes zo voor het oprapen liggen voor een 40+'er hoor.
De overheid betaalt er toch al voor? Dan richt je gewoon een werkplek in als overheid waar ze iets kunnen doen, desnoods laat je ze een paar uur per dag boeken lezen met verplichte toetsing tbv zelfonderwijs ofzo. Als je als overheid geld geeft mag daar iets voor gevraagd worden.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_91746447
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:49 schreef finsdefis het volgende:

[..]

De overheid betaalt er toch al voor? Dan richt je gewoon een werkplek in als overheid waar ze iets kunnen doen, desnoods laat je ze een paar uur per dag boeken lezen met verplichte toetsing tbv zelfonderwijs ofzo. Als je als overheid geld geeft mag daar iets voor gevraagd worden.
Dat zou dwangarbeid zijn.
  zondag 23 januari 2011 @ 13:51:26 #116
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_91746503
quote:
7s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:50 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Nee, dat is een contract met de overheid dat jij je recht op de bijstand houdt zolang je aan bepaalde voorwaarden voldoet. In dat contract staat dan ook de specificatie en de aard van de arbeid. En in het geval van zelfonderwijs is het te vergelijken met de leerplicht.
- Thucydides
pi_91746830
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:51 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Nee, dat is een contract met de overheid dat jij je recht op de bijstand houdt zolang je aan bepaalde voorwaarden voldoet. In dat contract staat dan ook de specificatie en de aard van de arbeid. En in het geval van zelfonderwijs is het te vergelijken met de leerplicht.
Het is allang bepaald dat dit niet kan omdat het onder dwangarbeid zou vallen. En al zou het wel kunnen, wat schiet je er in godsnaam mee op? Zulke werkkampen zoals jij voorstelt kosten alleen maar meer geld, dus jij hoeft niet minder belasting te betalen.

Volgens mij kunnen jullie het echt gewoon niet hebben dat die mensen het 'zomaar' krijgen (terwijl ik het me echt niet voor kan stellen dat je als normaal mens blij bent dat je in de bijstand zit).
  zondag 23 januari 2011 @ 14:01:00 #118
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_91747010
quote:
2s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:57 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Het is allang bepaald dat dit niet kan omdat het onder dwangarbeid zou vallen. En al zou het wel kunnen, wat schiet je er in godsnaam mee op? Zulke werkkampen zoals jij voorstelt kosten alleen maar meer geld, dus jij hoeft niet minder belasting te betalen.

Volgens mij kunnen jullie het echt gewoon niet hebben dat die mensen het 'zomaar' krijgen (terwijl ik het me echt niet voor kan stellen dat je als normaal mens blij bent dat je in de bijstand zit).
Ontwikkelingshulp aan derdewereldlanden maakt de landen afhankelijk, de interventies in Afghanistan maken Afghanistan onzelfstandig en hoe vrijblijvender de bijstand is hoe minder motivatie die mensen hebben om actief iets te gaan doen. Ja ze hebben sollicitatieplicht e.d. maar dat werkt ook niet altijd. Het gaat mij niet eens erg om die belasting, meer om het principe dat die mensen weer een bepaalde motivatie moeten krijgen te gaan werken. En daar zijn geen werkkampen voor nodig, laat mensen thuis werken en controleer dat periodiek, dit kan dus zoiets zijn als zelfonderwijs maar ook het voldoen aan bepaalde voorwaarden voordat je de volledige mep krijgt.

En het slaat nergens op dat het dwangarbeid zou zijn, is elke persoon die bij de overheid werkt dan een slaaf? Deze mensen staan dan gewoon onder contract bij de overheid.
- Thucydides
pi_91747102
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 10:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wen er maar alvast aan; de tijden van het misbruiken van de sociale heilstaat Nederland zijn voorbij. Mensen die gaan kankeren op partijen die moeten bezuinigen op die sociale heilstaat zijn idioten die niet snappen dat we wel zullen moeten omdat het gewoonweg niet vol te houden is. Of ben jij ook zo`n pareltje die vind dat 'duh rijkuh' het maar moeten betalen ? :')
ben het met je eens, maar dan moet er wel een duidelijk scheiding zijn tussen mensen die er niet veel aan kunnen doen en de profiteurs. Want ook ik baal er van dat ik me scheel betaal aan tienermoeders met een laag iq en asociale achtergrond die meer inkomsten hebben dan een startende (en keihard werkende) hbo-er. Zelf verdien ik inmiddels gelukkig heel wat meer, amar betaal dan ook echt tyfusveel belasting. Ik wilde dat ze meer geld in studenten en onderwijs stopten en minder in de uitzuigers. Ik stel bijvoorbeeld voor om mensen die niet met minstens een mbo-diploma van school komen 3000 euro per jaar scholing terug te laten betalen. Studenten daarentegen die mogen dan wat minder betalen.
Zo zijn er nog wel een paar zaken die ik wil omdraaien: bijstandsmensen die het kunnen betalen om te roken en te zuipen zullen voordat ze extra's krijgen eerst maar eens moeten stoppen en een basiskwalificatie moeten behalen (minstens mbo). Mensen die dat dan doen moeten ook wel echt een kans krijgen.

Laten we goed gedrag belonen.

Mensen die echt ziek zijn daarentegen horen een fatsoenlijk leven te kunnen leiden. Niet met veel luxe, maar zonder honger, met voldoende medische zorg en een bescheiden hoeveelheid extra's.
Whatever...
  zondag 23 januari 2011 @ 14:07:23 #120
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_91747329
quote:
7s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:50 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Waarom is het geen dwangarbeid als een baast eist dat je iets terug doet voor dat x bedrag dat hij elke maand op je rekening stort, maar wel als de overheid dat doet?
pi_91747430
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:07 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Waarom is het geen dwangarbeid als een baast eist dat je iets terug doet voor dat x bedrag dat hij elke maand op je rekening stort, maar wel als de overheid dat doet?
Omdat je er bij die baas voor kiest om daar te werken (je tekent zelf het contract). Als je in de bijstand komt kies je daar niet zelf voor.
  zondag 23 januari 2011 @ 14:13:10 #122
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_91747647
quote:
2s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:09 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Omdat je er bij die baas voor kiest om daar te werken (je tekent zelf het contract). Als je in de bijstand komt kies je daar niet zelf voor.
Er is nooit een keuze. Je moet leven, dat geldt ook voor de werkende mens. Dus werk of een uitkering. Wat dat betreft is onze hele samenleving dwangarbeid.
  zondag 23 januari 2011 @ 14:14:03 #123
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_91747696
quote:

[..]

Daar heb je een punt, maar wat mij betreft kunnen ze dan kiezen voor een uiterst minimale basisbeurs, en een significante laag daarbovenop als ze zich aan de aanvullende eisen van het contract houden.

Overigens is het nog maar de vraag of het wel een keuze is om voor een bepaalde baas te werken, je moet immers wel werken en dat is voor de meesten geen keuze.
- Thucydides
pi_91748106
Nederlands bijstandssysteem is voor een hoop mensen veel te ruimhartig.

Mensen die door omstandigheden echt niet aan het werk kunnen daar heb ik geen moeite mee. Maar een hele hoop mensen zijn beroepswerkelozen, deze category mag van mij 100% gekort worden.

Als je niets voor de maatschappij wilt doen, waarom zou de maatschappij wat voor jou moeten doen?
pi_91749299
1600 euro? Mijn papa sleept het 5 voudige binnen dus vind ik 1600 een hongerloontje. Echt waar.
pi_91750188
Op zichzelf is de bijstand natuurlijk een must voor een rechtvaardige maatschappij. Maar de frustratie van de werkenden wordt steeds hoger door de graaiende babyboomers waar niemand wat aan kan doen, lanterfantende moslimimmigranten die blijkbaar heilig zijn in de ogen van links Nederland, en dan ook nog de vergrijzing. Het sociale stelsel is goed verneukt voor iedereen.
pi_91754418
quote:

[..]

Je kiest ervoor om aanspraak te maken op het sociale vangnet dat de Overheid te bieden heeft, met alle voors- en tegens. Ook als dat betekent dat je daar aan bepaalde verplichtingen moet voldoen.
pi_91755999
quote:
Op zichzelf is de bijstand natuurlijk een must voor een rechtvaardige maatschappij. Maar de frustratie van de werkenden wordt steeds hoger door de graaiende babyboomers waar niemand wat aan kan doen, lanterfantende moslimimmigranten die blijkbaar heilig zijn in de ogen van links Nederland, en dan ook nog de vergrijzing. Het sociale stelsel is goed verneukt voor iedereen
nee want andere immigranten die gebruiken natuurlijk de sociale dienst niet :')

PVV-er :')
nooit meer een hit daarna :'(
  Redactie Sport zondag 23 januari 2011 @ 18:00:29 #129
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91758607
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 10:54 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Wat is een leuk leven? Mensen hebben recht op een dak boven hun hoofd en goed voedsel, maar als je van de bijstand een auto kunt rijden of op vakantie kan, is de bijstand te hoog. Voor luxe ga je maar werken.
Whahaha, zonder die auto kan mijn moeder niet eens boodschappen doen. Dat schiet niet echt op he? :{ Op vakanie gaan we overigens nooit.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_91758706
Tel er nog eens bij op dat merendeel van de bijstandstrekkers zwart werkt en reken uit wie er nu meer te besteden heeft...
Wie dit leest is een lezer van dit.
  zondag 23 januari 2011 @ 18:06:03 #131
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_91758807
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:00 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Whahaha, zonder die auto kan mijn moeder niet eens boodschappen doen. Dat schiet niet echt op he? :{ Op vakanie gaan we overigens nooit.
:')
Albert.nl
- Thucydides
  Redactie Sport zondag 23 januari 2011 @ 18:08:09 #132
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91758875
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:06 schreef finsdefis het volgende:

[..]

:')
Albert.nl
Auto wordt hier overigens niet alleen voor de boodschappen gebruikt. :)
pi_91758989
Wat een paupers, klagen terwijl ze 345 euro kunnen sparen per maand, mooie kleren kunnen kopen, en intussen ook lekker alle boodschappen kunnen betalen en zelfs nog eens heerlijk op een cello kunnen tokkelen.
pi_91759018
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:00 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Voor de boodschappen heeft jouw moeder nog altijd een kind die wel even vijf minuten mee kan lopen om samen met haar de boodschappen naar huis te tillen. Is dit niet genoeg? Dan loop je toch nog een keer?

Kom op zeg, hoe slap is de mens tegenwoordig. Een auto nodig hebben om boodschappen te doen. :')

Ik verdien best een aardige pot duiten (ik WERK! Jajaja mensen ik werk) en ik heb bewust geen auto. Ik vind het dan ook helemaal niet erg om eens naar de supermarkt te lopen. Het is maar in welk perspectief je het bekijkt om medelijden te hebben met mensen zoals jullie.
pi_91759037
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:11 schreef illusions het volgende:
Wat een paupers, klagen terwijl ze 345 euro kunnen sparen per maand, mooie kleren kunnen kopen, en intussen ook lekker alle boodschappen kunnen betalen en zelfs nog eens heerlijk op een cello kunnen tokkelen.
Is je O&N kater alweer helemaal over?
pi_91759168
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:13 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Is je O&N kater alweer helemaal over?
Die van oud en nieuw wel, hoewel ik erna ook nog eens de griep kreeg voor het eerst in m'n leven - denk dat de reserves een beetje op waren ofzo. De kater van gister is echter nog heel aanwezig. Straks eens wat kebap naar binnen schuiven.

Wou dat ik bijstand had, dan werd het een biefstukje van de haas. :9
  zondag 23 januari 2011 @ 18:17:38 #137
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_91759200
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:08 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Auto wordt hier overigens niet alleen voor de boodschappen gebruikt. :)
Waarvoor is het nog meer cruciaal dan?
Bezoek kan je ook op komen halen of langskomen plus er is ook nog zoiets als het ov. Niet dat ik hiermee wil zeggen dat ik je moeder geen auto gun, maar een auto is rationeel gezien vrijwel altijd een luxe. En dan kan je bediscussiėren of zo'n luxe onder de bijstand zou moeten vallen.
- Thucydides
  Redactie Sport zondag 23 januari 2011 @ 18:18:14 #138
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91759223
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:12 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Voor de boodschappen heeft jouw moeder nog altijd een kind die wel even vijf minuten mee kan lopen om samen met haar de boodschappen naar huis te tillen. Is dit niet genoeg? Dan loop je toch nog een keer?

Kom op zeg, hoe slap is de mens tegenwoordig. Een auto nodig hebben om boodschappen te doen. :')

Ik verdien best een aardige pot duiten (ik WERK! Jajaja mensen ik werk) en ik heb bewust geen auto. Ik vind het dan ook helemaal niet erg om eens naar de supermarkt te lopen. Het is maar in welk perspectief je het bekijkt om medelijden te hebben met mensen zoals jullie.
Slap? Mijn moeder is ziek ja. Ze kan geen krat boodschappen tillen. Wanneer moet ze booschappen doen als wij op school zitten? 's Avonds? Dan is er geen brood meer.

Overigens hoort mijn vader ook nog wat alimentatie te betalen.. zo'n 250 euro per kind. Helaas neemt niet iedere vader die verantwoordelijkheid :r

En verder hebben we de auto gewoon in het weekend nodig, het openbaar vervoer is namelijk niet goedkoper, ookal willen ze je dat wel graag laten denken.
pi_91759241
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:16 schreef illusions het volgende:

[..]

Die van oud en nieuw wel, hoewel ik erna ook nog eens de griep kreeg voor het eerst in m'n leven - denk dat de reserves een beetje op waren ofzo. De kater van gister is echter nog heel aanwezig. Straks eens wat kebap naar binnen schuiven.

Wou dat ik bijstand had, dan werd het een biefstukje van de haas. :9
Haha ook een baas brokkelt af met de leeftijd he.
  Redactie Sport zondag 23 januari 2011 @ 18:20:07 #140
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91759296
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:17 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Waarvoor is het nog meer cruciaal dan?
Bezoek kan je ook op komen halen of langskomen plus er is ook nog zoiets als het ov. Niet dat ik hiermee wil zeggen dat ik je moeder geen auto gun, maar een auto is rationeel gezien vrijwel altijd een luxe. En dan kan je bediscussiėren of zo'n luxe onder de bijstand zou moeten vallen.
Omdat mijn broertje en ik weekend's ook nog wedstrijden te zwemmen heb. Dat zal voor jullie ongetwijfeld een luxe zijn, maar volgens de rechter en ene mevrouw van de Sociale Dienst, moest mijn moeder dit gewoon blijven doen. Anders raken dit soort mensen namelijk sociaal geļsoleerd.
pi_91759347
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:18 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Slap? Mijn moeder is ziek ja. Ze kan geen krat boodschappen tillen. Wanneer moet ze booschappen doen als wij op school zitten? 's Avonds? Dan is er geen brood meer.

Overigens hoort mijn vader ook nog wat alimentatie te betalen.. zo'n 250 euro per kind. Helaas neemt niet iedere vader die verantwoordelijkheid :r

En verder hebben we de auto gewoon in het weekend nodig, het openbaar vervoer is namelijk niet goedkoper, ookal willen ze je dat wel graag laten denken.
Begrijp me goed, een ziek mens dient geholpen te worden. Zo sociaal ben ik wel ingesteld. Maar alsnog begrijp ik die auto niet. Kijk een mens wordt ziek en kan daar niets aan doen. Maar er zijn nog steeds genoeg mogelijkheden.

Kijk laten we uitgaan van een paar basisprincipes:
Een mens moet blijven leven (onderdak, voedsel)
Een kind van dat mens moet educatie kunnen ontvangen

Nou waar heb je die auto dan voor nodig? Met alle respect maar als jij vindt dat jouw moeder een auto verdient dan geef jij haar toch die auto? Met een halve dag in de week werken kun jij die auto betalen. Men is gewoon veel te verwend tegenwoordig.
  Redactie Sport zondag 23 januari 2011 @ 18:22:38 #142
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91759394
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:21 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Begrijp me goed, een ziek mens dient geholpen te worden. Zo sociaal ben ik wel ingesteld. Maar alsnog begrijp ik die auto niet. Kijk een mens wordt ziek en kan daar niets aan doen. Maar er zijn nog steeds genoeg mogelijkheden.

Kijk laten we uitgaan van een paar basisprincipes:
Een mens moet blijven leven (onderdak, voedsel)
Een kind van dat mens moet educatie kunnen ontvangen

Nou waar heb je die auto dan voor nodig? Met alle respect maar als jij vindt dat jouw moeder een auto verdient dan geef jij haar toch die auto? Met een halve dag in de week werken kun jij die auto betalen. Men is gewoon veel te verwend tegenwoordig.
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:20 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Omdat mijn broertje en ik weekend's ook nog wedstrijden te zwemmen heb. Dat zal voor jullie ongetwijfeld een luxe zijn, maar volgens de rechter en ene mevrouw van de Sociale Dienst, moest mijn moeder dit gewoon blijven doen. Anders raken dit soort mensen namelijk sociaal geļsoleerd.
Ze verdient geen auto, ze heeft hem gewoon nodig.
pi_91759470
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:22 schreef DeLuna het volgende:

[..]

[..]

Ze verdient geen auto, ze heeft hem gewoon nodig.
Ze kan alsnog die dag in de week gaan werken voor de auto van haar moeder. Heb je ook een auto maar dan niet gesubsidieerd vanaf mijn belastinggeld waarvoor ik een beetje van mijn dikke pot geld door hard te werken moet afhalen.
pi_91759487
Ga maar lekker met de bus naar het zwembad, verwend nest. :r Komen jullie ook nog eens wat mensen tegen, helpt goed tegen je sociale isolementje.
pi_91759545
En die boodschappen hoef je echt niet de hele weg te tillen hoor, die pleurt je moeder maar lekker op de rollator - waar het toch al tijd voor wordt, zo te horen. Wordt nog gesubsidieerd ook zo'n ding, jij ook weer in je sas.
  zondag 23 januari 2011 @ 18:26:31 #146
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_91759560
Daarnaast bestaat er ook zoiets als een fiets.
De luxe mag op kosten van die vader, niet op kosten van de bijstand.
- Thucydides
pi_91759561
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:24 schreef illusions het volgende:
Ga maar lekker met de bus naar het zwembad, verwend nest. :r Komen jullie ook nog eens wat mensen tegen, helpt goed tegen je sociale isolementje.
Ja en ondertussen natuurlijk zware psychische problemen en behandelingen bij psychologen en psychiaters omdat er te weinig prikkeling van het brein is door het dagenlang tv kijken. Het is een vicieuze spiraal neerwaards waar subsidie niet bij helpt.
  Redactie Sport zondag 23 januari 2011 @ 18:27:11 #148
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91759595
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:24 schreef illusions het volgende:
Hahahaha, wat ben jij grappig. Verwend nest? Hahahaha, mocht ik willen. :') Het is niet echt ideaal om 3 uur voor een wedstrijd te moeten vertrekken vanwege dat achterlijke dure openbaar vervoer dat op de meest onmogelijke tijden rijdt. Ook zijn niet alle zwembad even goed bereikbaar met het openbaar vervoer.

Jouw reactie, echt serieus. typisch zo'n reactie van iemand die niet weet waar hij het over heeft.
pi_91759617
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:20 schreef DeLuna het volgende:

[..]

En wel godverdomme betalen voor een FOK! account :r
  Redactie Sport zondag 23 januari 2011 @ 18:27:59 #150
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91759631
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:26 schreef finsdefis het volgende:
Daarnaast bestaat er ook zoiets als een fiets.
De luxe mag op kosten van die vader, niet op kosten van de bijstand.
Ik doe verder alles op de fiets hoor :D

Als jij het nou verder regelt met mijn vader he, dan ben je misschien sneller dan het LBIO. ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')