En geen discoveryquote:
Daar kunnen wij toch niet bij helpen?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:10 schreef _aurum_ het volgende:
oh en ik heb nog even hulp nodig
Morgen solli gesprek en ik weet nou al dat ik de noem 2 goed eigenschappen/2 slechte eigenschappen vraag krijg.
Goed:
Assertief
Leergierig
Slecht:
Ongeduldig, kan ik ombuigen dat ik hier bewust van ben. Dat het met de jaren minder wordt en dat het komt door mijn enthousiasme voor bijv. mijn vak.
En ik kan geen tweede slecht punt verzinnen wat niet zo slecht is
Halp!
ik zag laatst imeand lopen met een poes aan een lijntje, net als een hond...quote:Op zondag 23 januari 2011 21:00 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben de trotse bezitter van twee poezen met pleinvreesMijn poes Sasha durft nauwelijks naar buiten en die heeft het overgedragen aan haar dochter Mini. Ik heb ze wel eens mee naar buiten genomen, geen succes.
Puntjes verkeerdquote:Op zondag 23 januari 2011 21:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jägar!
Het enige dat hier snel op en weer af het wasrek gaat, is mijn RPM-pakje.
ik moet hier m'n was doen in een hele kreepy kelder, heel erg donker met veel hoekjes enzo. Maar, wel ruimtes waar een soort 'warme ventilator' in staat, dus je was is zo droog..Dat is wel fijn!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jägar!
oh, en ik doe sportkleren, als ik nog geen tijd heb gehad te wassen, vaak gewoon nog een keer aan...Worden toch binnen no time vies. Zeker in de sportschool waar ik volleybal, die is zo stoffig..quote:Op zondag 23 januari 2011 21:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jägar!
Eh ja, maar bij RPM is dat echt not an option. Die kleren kan je echt uitwringen na de lesquote:Op zondag 23 januari 2011 21:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh, en ik doe sportkleren, als ik nog geen tijd heb gehad te wassen, vaak gewoon nog een keer aan...Worden toch binnen no time vies. Zeker in de sportschool waar ik volleybal, die is zo stoffig..
Laat ik niet te hard van stapel lopen, maar leuk is ze wel.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben je weer flieft?. Do tell. Is het wederzijds en zulks?
.
snap ik, maar die lijsten zijn redelijk standaardquote:Op zondag 23 januari 2011 21:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar kunnen wij toch niet bij helpen?. Wij kennen jou niet.
Optie 1. Hij stuurt een sms-je = contact. Excuus nodig waarover, dus ver werk.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:49 schreef Merel het volgende:
Krijg ik voor het eerst vandaag een smsje van de collega, gaat het over werk. Kijk, van dat soort dingen word ik dus onzeker!
Maar Swietje dus ook in loooove? Leuk!
Als ik hem intik bij bol krijg ik dat afval boek van mevr. Terpstraquote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef Jagärtrut het volgende:
Ja, ik kruip ook in bed, samen met Tony Blair's biografie...
Vanmorgen the Help uitgelezen, supertof boek, echt een aanrader voor iedereen hier!
Niet eens?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:23 schreef sigme het volgende:
Oh Phaidra, hoe is het nu met jouw moeder? Ik heb de afgelopen twee-en-een-halve week niet teruggelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |