oh, nu nog steeds? ik had het wel op 'share all' staan...quote:Op zondag 23 januari 2011 19:40 schreef conleche het volgende:
O ja, Cali, als ik op FB je Nike linkjes aanklik, kom ik niet op jouw resultaten, maar op de homepage. Je moet ergens rechtsboven iets met 'share' doen, dan krijg je een goed linkje. Tenminste dat was in 'mijn tijd' zo. Weet niet of dat nu veranderd is.
Ja...quote:
Ik zie nog steeds niks bij jou.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:51 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
oh, nu nog steeds? ik had het wel op 'share all' staan...
4? Damn. Dat doe ik je niet na.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mn D bestond uit 4 pitabroodjes met shoarma en véél knoflooksaus! Niet zo goed dus.
Maar wel lekker
Restaurants met spareribs die zo mals zijn dat ze vanzelf loslaten van het botquote:Op zondag 23 januari 2011 20:18 schreef Viking84 het volgende:
Mijn D bestond uit spareribs van de sparerib express. En ze waren best lekker voor een bezorgmaaltijd(de kwali is toch altijd minder dan in het restaurant).
Dat zijn de beste spareribs idd, die gewoon vanzelf loslatenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Restaurants met spareribs die zo mals zijn dat ze vanzelf loslaten van het bot. Twee keer gegeten, een keer in Amsterdam en een keer in Putten. Verder vind ik spareribs vaak helemaal niet lekker, als het vlees aan het bot blijft plakken en wat stugger is.
Broodjes van euroshopper, met een bak vlees met zn tweeen van 300 gram ofzo?quote:
Oh, dan doen jullie gewoon weinig vlees per broodje!! Ik eet ook wel 150 gram vlees of misschien ietsje minder, maar prop het gewoon in 1 broodje.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Broodjes van euroshopper, met een bak vlees met zn tweeen van 300 gram ofzo?
Is dat echt zoveel?
Ahwwwquote:Op zondag 23 januari 2011 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kee. Bij thuiskomst bleek Bo nķg 4x te hebben overgegeven, teller staat op 7 dus. Brokjes maar ff weggezet.
Morgenavond maar ff naar de dierenarts
Keelontsteking? *dom kijkt* daar ga je toch niet van kotsen?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan ook echt niet tegen katten waar wat mee is. Hopelijk is er weinig aan de hand, XM en heeft Bo gewoon een keelontsteking oid.
Ik hoop het...quote:Op zondag 23 januari 2011 20:49 schreef Ewelina het volgende:
Ik denk dat het een virusje is, mijn kat Mini heeft een keer iets soortgelijks gehad.
Oh, dat kan van alles zijn- bacteriën zie je nietquote:Op zondag 23 januari 2011 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vraag me alleen af hoe 'ie er dan aan komt, aangezien ze niet buiten komen..
Janneke heeft een keer keelontsteking gehad en volgens mij heeft ze toen ook overgegeven. En toen was ze ook suffig.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Keelontsteking? *dom kijkt* daar ga je toch niet van kotsen?
De kat in Belgie kotst iedere dag wel een keer of 3. Maar die eet te gulzig.
Je beschrijft echt precies hetzelfde als wat Mini gehad heeft, de DA heeft daar wel een goed middeltje tegen. het komt goed! Poezen zijn ook wel eens ziekquote:Op zondag 23 januari 2011 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hij is verder gewoon alert. Niet suffig ofzo. Maar ook niet zo speels als normaal.
En hij is wel gewoon naar de bak geweest en dat was allemaal normaal.
M.a.w.: een drol open en bloot omdat ie niet snapt hoe ie 'm onder moet harken.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
En hij is wel gewoon naar de bak geweest en dat was allemaal normaal.
een virusje opgelopen van een bacterie?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh, dat kan van alles zijn- bacteriën zie je nietMijn poezen komen ook niet buiten.
Even naar de dierenarts, die heeft er wel iets tegen. Mini was na het bezoekje aan de dierenarts binnen 2 dagen weer opgeknapt.
Ik ben niet zo helder vandaagquote:Op zondag 23 januari 2011 21:03 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
een virusje opgelopen van een bacterie?![]()
Ja, 5 minuutjes bezig nu.quote:
Ik wel, omdat er een verdikking zat precies waar je kokhalsreflex zitquote:Op zondag 23 januari 2011 20:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Keelontsteking? *dom kijkt* daar ga je toch niet van kotsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |