Stop is met samenvattingen kijken, al viel het dit keer nog een beetje mee.(je kan toch niet serieus geweest zijn?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:47 schreef pberends het volgende:
Wat een ophef om niets, Feyenoord speelde aardig, kreeg veel kansen, maar had gewoon geen geluk.
Zo gaat het al het hele seizoen toch?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:47 schreef pberends het volgende:
Wat een ophef om niets, Feyenoord speelde aardig, kreeg veel kansen, maar had gewoon geen geluk.
Dat was echt heel zwak trouwens.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:50 schreef Lastpost het volgende:
Wel pijnlijk om die jonge ventjes zo te zien, nog pijnlijker om andere jongens de catacomben in te zien vluchten trouwens.
username hooliquote:
Maar komop, willem van hanegem?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:51 schreef Gert het volgende:
Mario moet maar aanbieden z'n contract op te zeggen. Zodat hij niet ontslagen hoeft te worden en het Feyenoord geen geld kost.
Sorry Mario.![]()
Zo voortmodderen brengt Feyenoord in serieus degradatiegevaar, alles wat kan helpen om het tij te keren moet worden aangegrepen. Mario out, Willem in.
Deze jonge ploeg weer wat zelfvertrouwen geven, ik denk dat hij dat heel goed kan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:53 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Maar komop, willem van hanegem?
Heb hem echt totaal niet hoog zitten als trainer, is goed voor de sfeer in een praatprogramma maar verder....
Leon Vlemmings, zit al op de bank, staat al onder contract, heeft het de vorige keer goed gedaan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo gaat het al het hele seizoen toch?
Maar wie zou Mario moeten opvolgen, er vanuit gaand dat hij niet lang meer trainer van Feyenoord zal zijn. Misschien Willem de kans geven om zijn woorden kracht bij te zetten en de jongens aan het voetballen te krijgen?
Ja maar wie is hij om dat te zeggen. Daarmee doet hij echt of hij alle schuld vanzich af schuift.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
username hooli
Maar ik denk serieus dat Been gelijk heeft.
Misschien is dit feyenoord wel niet zo talentvol als iedereen zegt en denkt
Asjeblieft niet zegquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:51 schreef Gert het volgende:
Mario moet maar aanbieden z'n contract op te zeggen. Zodat hij niet ontslagen hoeft te worden en het Feyenoord geen geld kost.
Sorry Mario.![]()
Zo voortmodderen brengt Feyenoord in serieus degradatiegevaar, alles wat kan helpen om het tij te keren moet worden aangegrepen. Mario out, Willem in.
Hij is de trainer, en opzich best een goede.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar wie is hij om dat te zeggen. Daarmee doet hij echt of hij alle schuld vanzich af schuift.
Of misschien is Been wel niet zo geschikt als trainer als men denkt?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar ik denk serieus dat Been gelijk heeft.
Mee eens. En dan zien we volgend seizoen wel weer verder.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Leon Vlemmings, zit al op de bank, staat al onder contract, heeft het de vorige keer goed gedaan.
Ja maar dáár betalen we niet voorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is de trainer, en opzich best een goede.
Ik denk wel dat hij er enigszins verstand van heeft
De verdediging en Beuk hebben het prima gedaan. Bij hun heb ik het idee dat ze hun best doen en daar zie ik ook echt de wil om te winnen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:57 schreef Mrhands0me het volgende:
Godverdomme, niet te filmen dit. Van iedere speler, met uitzondering van De Vrij, de benen breken en op de trein naar Polen zetten.
Niet in deze samenstelling nee.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja, onsamenhangende statements zonder erbij uit te leggen wat je precies bedoelt. Wat hebben we daaraan? Er is geen enkele reden om aan te nemen dat iemand de eindklassering van vorig seizoen vergeten is aangezien mensen doorgaans wel in staat zijn om dingen te onthouden. Daarom ben je irritant bezig met je open deuren en voeg je helemaal niets toe.quote:
Misschien moeten de supporters maar eens aandringen bij Mario. Als hij het beste voor heeft met Feyenoord, dan stapt hij meteen op.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:55 schreef Merkie het volgende:
Been gaat niet opstappen merk ik. Jammer.
Ook gezien met wat voor voetbal dat was? Praktisch hetzelfde als dit seizoen, alleen toen gingen die ballen er wel in, stond de verdediging beter en hadden ze meer zelfvertrouwen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:57 schreef Smoofie het volgende:
![]()
Maar zijn jullie vergeten dat FEY. vorig seizoen 4e werd?
Nou oke. Een nieuwe trainer zal niet helpen denk ik. Als Cissé, Fer etc. er bij waren zou feyenoord gewoon linkerrijtje spelen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, onsamenhangende statements zonder erbij uit te leggen wat je precies bedoelt. Wat hebben we daaraan? Er is geen enkele reden om aan te nemen dat iemand de eindklassering van vorig seizoen vergeten is aangezien mensen doorgaans wel in staat zijn om dingen te onthouden. Daarom ben je irritant bezig met je open deuren en voeg je helemaal niets toe.
Been is gewoon veels te lief voor die jochies.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:02 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Misschien moeten de supporters maar eens aandringen bij Mario. Als hij het beste voor heeft met Feyenoord, dan stapt hij meteen op.
Geen automatismes, geen zelfvertrouwen, random opstellingen, Van Beukering aantrekken, spelers worden alleen maar slechter.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou oke. Een nieuwe trainer zal niet helpen denk ik. Als Cissé, Fer etc. er bij waren zou feyenoord gewoon linkerrijtje spelen.
Ja daar moet ik je gelijk in gevenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Geen automatismes, geen zelfvertrouwen, random opstellingen, Van Beukering aantrekken, spelers worden alleen maar slechter.
Tommassonquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou oke. Een nieuwe trainer zal niet helpen denk ik. Als Cissé, Fer etc. er bij waren zou feyenoord gewoon linkerrijtje spelen.
Dan staan we nog steeds 14equote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:08 schreef dakraam het volgende:
Wat als we nou gezamelijk afspreken dat afgelopen week niet gebeurd is?
Ik wil hier geen Ajax discussie in een Feyenoord topic gaan voeren, maar om nou te stellen dat Ajax met slecht voetbal 2e is geworden?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Been is eigenlijk een beetje de Jol van Feijenoord. Vorige seizoen een goed resultaat met slecht voetbal. Nu een heel slecht resultaat met slecht voetbal.
Als hij IK zegt klinkt het ook weer zo lullig ten opzichte van de rest van het team.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:14 schreef dakraam het volgende:
De Vrij: 'We hebben er alles aan gedaan vandaag'
''We''?
Ik bedoel dat er ook geen lijn in zat en zo.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil hier geen Ajax discussie in een Feyenoord topic gaan voeren, maar om nou te stellen dat Ajax met slecht voetbal 2e is geworden?
Wat een onzin, hoe slecht, ongeïnspireerd, futloos, triest en wanhopig het ook op ons overkomt, die jongens doen er alles voor om die 3 punten te pakken hoor.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:14 schreef dakraam het volgende:
De Vrij: 'We hebben er alles aan gedaan vandaag'
''We''?
"Het zal toch ooit een keer wél gaan lopen", heb ik lang gedacht. Maar na deze week is er allleen nog maar moedeloosheid. Het mankeert aan ALLES.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:12 schreef Lastpost het volgende:
En je zou toch zeggen dat het wel zou gaan moeten wennen, maar ik ben er nog steeds godvergeten gefrustreerd door.
Nou, bijvoorbeeld Bruins heeft geen ene zak uitgevoerd vandaag. Een hoop denken dat een ander het wel oplost en dat zij niet tot het uiterste hoeven te gaan om die bal te pakken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:16 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Wat een onzin, hoe slecht, ongeïnspireerd, futloos, triest en wanhopig het ook op ons overkomt, die jongens doen er alles voor om die 3 punten te pakken hoor.
Maar het komt er gewoon niet uit, ze durven te weinig en spelen onzeker, maar ze hebben gegarandeerd de motivatie om te winnen.
Maar Bruins doet het zo leuk op trainingen, schijnt. Dus snel een contractverlenging aanbieden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:18 schreef dakraam het volgende:
[..]
Nou, bijvoorbeeld Bruins heeft geen ene zak uitgevoerd vandaag. Een hoop denken dat een ander het wel oplost en dat zij niet tot het uiterste hoeven te gaan om die bal te pakken.
Idd, ik had nog wel zulke goede hoop in de winterstop, maar tot nu toe is de 2e seizoenshelft gewoon 10 keer kut.(ook al kan er nog veel veranderen)quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
"Het zal toch ooit een keer wél gaan lopen", heb ik lang gedacht. Maar na deze week is er allleen nog maar moedeloosheid. Het mankeert aan ALLES.
Dus daarom dan toch Mario maar weg. Je moet toch wat. Er zit het hele seizoen al geen enkele progressie in en zo doormodderen is gevaarlijk. Slechts vier punten verwijderd van een play off-plaats, en dan heeft nr 16 Excelsior nog een wedstrijd te goed.
Maar wij weten natuurlijk ook weer niet wat er afgesproken wordt voor de wedstrijd, misschien moeten spelers bij hun man blijven, moeten ze druk naar voren houden en niet meegaan, iemand anders opvangen, bepaalde mensen vrij laten in de opbouw of wat dan ook.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:18 schreef dakraam het volgende:
[..]
Nou, bijvoorbeeld Bruins heeft geen ene zak uitgevoerd vandaag. Een hoop denken dat een ander het wel oplost en dat zij niet tot het uiterste hoeven te gaan om die bal te pakken.
Je ziet alleen maar de geslaagde pogingen, en niet de tientallen keren dat het fout gaat.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:25 schreef dakraam het volgende:
Als ik nu samenvattingen van andere wedstrijden zit te kijken dan lijkt het wel of ik naar een hele andere sport zit te kijken man. Hoezo gaat het daar zo veel makkelijker om een goede aanval te creeren?
Dat is zo maar toch...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je ziet alleen maar de geslaagde pogingen, en niet de tientallen keren dat het fout gaat.
Ervaring, een team zijn, ander soort druk.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:25 schreef dakraam het volgende:
Als ik nu samenvattingen van andere wedstrijden zit te kijken dan lijkt het wel of ik naar een hele andere sport zit te kijken man. Hoezo gaat het daar zo veel makkelijker om een goede aanval te creeren?
Maar daar heb je nog geslaagde schoten op doel, mooie acties, geplande (!) aanvallen, counters, fatsoenlijke opbouw, logische passes, vertrouwen, acties, passeerbewegingen, diepgang in het spel en ga zo maar door.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je ziet alleen maar de geslaagde pogingen, en niet de tientallen keren dat het fout gaat.
Daarom vond ik het sarcastische gezang ook totaal ongepast. Dat is leuk als je weer eens de titel misloopt, maar dit is niets meer om nog de humor van in te zien. Het fluitconcert was nog mild. Been moet beseffen dat hij niet de onaantastbare Feyenoord-icoon meer is maar dat hij dit weekend nog zelf af moet treden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
Met het hele "legioen" thuis verliezen van de Graafschap. Triest begint het te worden, kan er niet eens meer om lachen.
Schijn bedriegt Heracles - Az was bijvoorbeeld en nog saaier en slechter dan Feyenoord. En een team als Ado beleefd gewoon een topseizoen voor hun doenquote:
Dat is zoals je zelf zegt terecht. Een grote mond hebben over of je nog twijfelt over een nieuw contract omdat je niet weet of Feyenoord als club nog goed genoeg voor je is opvolgen met zulke wanprestaties week in week uit.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ervaring, een team zijn, ander soort druk.
Denk eraan dat die jongens van Feyenoord het slecht hebben. Alle ogen zijn op hun gericht. En ze kunnen momenteel (terecht) weinig goed doen.
Ga gewoon weer naar Sparta manquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:34 schreef o.us het volgende:
Net terug van de Kuip. Kan het maar niet geloven. Seriously.
Da's pas top ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga gewoon weer naar Sparta man
die staan opzich nieteens zo heel veel lager dan feyenoord hoorquote:
Roda wint wel.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:36 schreef Merkie het volgende:
Als Excelsior wint bij Roda staan we 2 punten boven de streep. Joepie.
Ga ergens anders even bijdehand doen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
die staan opzich nieteens zo heel veel lager dan feyenoord hoor
Ik heb maar meteen de tram gepakt naar huisquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
demonstraties voor de deur van feyenoord nu
HEt is de realiteit, niks bijdehands aan hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ga ergens anders even bijdehand doen.
Heb je nog wat van die protesten meegekregen of niet?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb maar meteen de tram gepakt naar huis. Ben er wel klaar mee voor vanavond.
Neuh. Nadat ik volgens mij Wijnaldum en de Vrij/Castaignos (geen idee, kon het niet zien vanaf vak KKquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Heb je nog wat van die protesten meegekregen of niet?
Yup. Relatief gezien mogen wij niet klagen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik geef die supporters gelijk.
Je geeft moeilijk veel geld uit elk seizoen, en jaar in jaar uit krijg je een stel prutsers te zien.
Wij lopen te janken over die 3e ster maar dit is gewoon vele malen kutter
Wat een treurig rijtje zeg.quote:08-08-2010 Feyenoord-FC Utrecht 3-1 (0-1)
15-08-2010 Excelsior-Feyenoord 3-2 (1-1)
22-08-2010 Heracles Almelo-Feyenoord 1-1 (1-0)
29-08-2010 Feyenoord-Vitesse 4-0 (2-0)
12-09-2010 NAC Breda-Feyenoord 2-0 (0-0)
19-09-2010 Feyenoord-Ajax 1-2 (0-1)
26-09-2010 NEC-Feyenoord 3-0 (1-0)
03-10-2010 De Graafschap-Feyenoord 1-1 (1-1)
16-10-2010 Feyenoord-FC Twente 0-1 (0-0)
24-10-2010 PSV-Feyenoord 10-0 (2-0)
27-10-2010 Feyenoord-VVV Venlo 3-0 (0-0)
31-10-2010 AZ-Feyenoord 2-1 (1-0)
07-11-2010 Feyenoord-Roda JC 1-1 (0-1)
14-11-2010 Feyenoord-SC Heerenveen 2-2 (1-0)
21-11-2010 FC Groningen-Feyenoord 2-0 (1-0)
28-11-2010 Feyenoord-ADO 2-1 (0-1)
05-12-2010 Willem II-Feyenoord 1-1 (0-1)
12-12-2010 Feyenoord-Excelsior 1-0 (1-0)
19-01-2011 Ajax-Feyenoord 2-0 (1-0)
22-01-2011 Feyenoord-De Graafschap 0-1 (0-0)
Idd, en Mokotjo moet sowieso ook gewoon basis staan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:44 schreef RandyMcRanderson het volgende:
De verdediging is opzich wel oke zo met Swerts, Vlaar, De Vrij en De Cler. Alleen jammer van die mooi weer panna twitter boys die daarvoor geposteerd staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |