[OZNZ] Kijkcijfer-raad-topic Op Zoek Naar Zorro!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wat zijn eigenlijk de kijkcijfers van dit programma? Weet iemand dit ff snel hier.
Ondermaats. Tussen de 800.000 en 900.000. Waar het normaal gesproken een dikke miljoen is.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wat zijn eigenlijk de kijkcijfers van dit programma? Weet iemand dit ff snel hier.
hé toch.. .. "je vernielt me" deed ie goed.. . ik kan het niet zienquote:
zal vandaag wel lager liggen met de finale van popstarsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
kijkcijfers liggen tussen de 800.000 en 900.000
dat verdomde #@%$ programmaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
zal vandaag wel lager liggen met de finale van popstars
Praatje, clipje over de 'challenge' van de week, lijnen sluiten, spanning opbouwen en hups, wegsturen die Zorro.quote:
doe jij de regiequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Praatje, clipje over de 'challenge' van de week, lijnen sluiten, spanning opbouwen en hups, wegsturen die Zorro.
Dit is ook leukerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oeh dat is jammer.
Ik vind dit veel leuker eigenlijk dan die schreeuwshows op de commerciële zenders.
hoe hebben marijn ., tommie en roman het gedaan ??quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Praatje, clipje over de 'challenge' van de week, lijnen sluiten, spanning opbouwen en hups, wegsturen die Zorro.
ik ook daarom kijk ik hier ook naar..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oeh dat is jammer.
Ik vind dit veel leuker eigenlijk dan die schreeuwshows op de commerciële zenders.
Mij ook. Aan een oud-klasgenoot ofzo, maar daar is hij te jong voor denk ik.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:10 schreef NouMooiNiet het volgende:
Tommie doet me aan iemand denken.
Marijn was redelijk forgettable. Tommie en Roman gaven met afstand het beste optreden van de avond vond ik.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:11 schreef miieejj het volgende:
[..]
hoe hebben marijn ., tommie en roman het gedaan ??
tommie en roman super goedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:11 schreef miieejj het volgende:
[..]
hoe hebben marijn ., tommie en roman het gedaan ??
marijn niet gedaan nee?? hij is 1 van mijn favorieten eigenlijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
tommie en roman super goed
marijn was niet zo goed
nee, was niet zo best eigenlijk..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:12 schreef miieejj het volgende:
[..]
marijn niet gedaan nee?? hij is 1 van mijn favorieten eigenlijk![]()
hoe heeft ruud het gedaan? die van kiss from a rose deed ie vorige keer goed
Even ter info: ze deden duetten! Ruud zong met Dennis de Groot. Het was oké maar niet heel super, ze kwamen niet helemaal uit de verf.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:12 schreef miieejj het volgende:
[..]
marijn niet gedaan nee?? hij is 1 van mijn favorieten eigenlijk![]()
hoe heeft ruud het gedaan? die van kiss from a rose deed ie vorige keer goed
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
o ja.. duetten.. da's waar ook..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Even ter info: ze deden duetten! Ruud zong met Dennis de Groot. Het was oké maar niet heel super, ze kwamen niet helemaal uit de verf.
die kerel maakt toch altijd een klein babbeltje met frits ?quote:
Nee hij heeft geen tekst.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:15 schreef miieejj het volgende:
[..]
die kerel maakt toch altijd een klein babbeltje met frits ?
Roman die heeft me verrast vorige keer met z'n balladquote:
Hij was net de minste qua stemmen dus ik vrees van wel.quote:
daar heb ik mijn prono ook op gebasseerdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:19 schreef alors het volgende:
Willem fapt op Marijn hoor, die gaat hij kiezen
je zou zeggen, hoe die lacht enzo.. dat ie een vriend heeft..quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:20 schreef alors het volgende:
[..]
anders zet je je tv aan en ga je kijkentering
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:20 schreef Kinga het volgende:
Ze mogen allebei vertrekken van mij. Maar eerst Kelvin graag.
-quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:20 schreef alors het volgende:
[..]
anders zet je je tv aan en ga je kijkentering
Je hebt maar 2 tv's?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:21 schreef miieejj het volgende:
[..]
hier staat popstars en de andere tv staat een film op..
Je moet de deur ook beter afsluiten als je weggaat!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:22 schreef miieejj het volgende:
[..]
maar 1 of andere manier is de tv boven weg gegaan..
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Je moet de deur ook beter afsluiten als je weggaat!
Nikste ofzo, je zong het precies goed.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:25 schreef alors het volgende:
Petticoat, petticoat, dans je beide benen blootofzo
![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Nikste ofzo, je zong het precies goed.
Ja ik vond het leuk!quote:
Zie je het hartje niet eens?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou lijkt het net alsof dit een slaapverwekkend program is met die ZZZZZZZ's.
Marijn heb ik geen moeite meequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind dit oprecht jammer, kelvin heeft meer in zijn mars dan Marijn...
En na volgende week baal is sowieso van iedere exit
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja ik vond het leuk!
En wel fijn dat het een strakke show is zonder al die chaos!!
Volgende week weer als ik thuis ben.
hahhahaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, ben dyslectisch voor alles wat met liefde te maken heeft. Maar nu zie ik het!
Highfivequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, ben dyslectisch voor alles wat met liefde te maken heeft. Maar nu zie ik het!
ik heb hem maar op sbs 6 gezetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik wilde net vragen, wat gaan we nu doen?![]()
T is toch wa als je zaterdags niks te doen hebt.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:29 schreef Merel het volgende:
Ik vind dit zo'n gezellig topic hèMet dat "wat gaan we nu doen", zo leuk met z'n allen
de uitslag van popstars komt nogquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:30 schreef alors het volgende:
22:30
Hart van Nederland - Late editie
Veel plezier met Milika en Cilly jongens
Popstarsquote:
On the other hand.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:29 schreef Merel het volgende:
Ik vind dit zo'n gezellig topic hèMet dat "wat gaan we nu doen", zo leuk met z'n allen
Ja jammer weinig kijkcijfersquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
kijkcijfers liggen tussen de 800.000 en 900.000
Joh, daar kijk je het toch niet voor! Je kijkt OZNZ toch ook niet omdat je van plan bent naar de voorstelling te gaan! Kom op, zappen kreng!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:32 schreef alors het volgende:
[..]
PopstarsDeze keer gaan ze zeker echt een carriere krijgen met meer dan 2 singles
Nee ik weiger, OZN is de enige talentenjacht die leuk en oprecht vind.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Joh, daar kijk je het toch niet voor! Je kijkt OZNZ toch ook niet omdat je van plan bent naar de voorstelling te gaan! Kom op, zappen kreng!
Ik heb kaartjes, maar ik heb geen idee wanneer. Volgens mij in april al maar dan vind ik het raar dat jij pas in december gaat. Of misschien is het wel een try-out. Ik zal het schema eens bekijken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie heeft al kaartjes voor Zorro. ik ga op 4 december naar Oss.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:35 schreef alors het volgende:
Bovendien voetbal op ned 1Alleen Feyenoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMGquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:35 schreef alors het volgende:
Bovendien voetbal op ned 1Alleen Feyenoord
volgende week XFAquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:29 schreef Merel het volgende:
Zou fijn zijn als de lapo van POP topic ook even een nieuwe aanmaakte.quote:
wtf in elk gat in het zuiden komen ze en in het noorden alleen in Groningenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie heeft al kaartjes voor Zorro. ik ga op 4 december naar Oss.
Die was erg mooi jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar was ik bij.
Heb even gekeken en ik ga inderdaad in april al naar Zorro, hier in Tilburg.
En daarna dacht ik Willem Nijholt even op z'n flikker te kunnen geven om z'n keuze en kreeg ik op m'n flikker van Willem.quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:01 schreef Cee het volgende:
[..]
En daarna dacht ik Willem Nijholt even op z'n flikker te kunnen geven om z'n keuze en kreeg ik op m'n flikker van Willem.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:01 schreef Cee het volgende:
[..]
En daarna dacht ik Willem Nijholt even op z'n flikker te kunnen geven om z'n keuze en kreeg ik op m'n flikker van Willem.
Ik ging na de show met Willem op de foto (quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ging na de show met Willem op de foto () en toen zei ik in m'n liefste stem "Ik ben wel een beetje boos op u hoor." En toen keek ie zo naar me van
"Maar WAAROMMMM?" En toen zei ik "Nou, Remko..." En toen keek ie zo:
en toen zei hij waarom hij eruit was en dat ie wel GOED was maar dat het MEERRRRR is dan een mooi plaatje, en ondertussen zo wijzend met z'n vingertje en nog een hele hoop meer, echt zo op z'n Willem Nijholts en hij was niet kwaad of zo maar ik stond bijna in m'n maillot te wateren.
quote:Remko zit nu trouwens bij de Los Angeles The Voices, dat projectje van Gordon.
Is dat Remko die krullenbol bij Gordon ? Hij kwam me wel bekend voor.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:13 schreef Cee het volgende:
Remko zit nu trouwens bij de Los Angeles The Voices, dat projectje van Gordon.
Nee joh is geen try-out.Premiere is toch in maart...Zorro is te zien vanaf maart 2011 in verschillende theaters in Nederland!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:37 schreef Cee het volgende:
Ik heb kaartjes, maar ik heb geen idee wanneer. Volgens mij in april al maar dan vind ik het raar dat jij pas in december gaat. Of misschien is het wel een try-out. Ik zal het schema eens bekijken.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:13 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Als ik door de bewaking kom, deal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yep, dat is 'm!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is dat Remko die krullenbol bij Gordon ? Hij kwam me wel bekend voor.
Heel anders voor Remko om met Gordon gaan zingen..maar ze doen het wel goed.quote:Op zondag 23 januari 2011 08:50 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat Tommie steeds meer kans maakt op die hoofdrol. Ruud heeft nog wel een beetje beperkingen in dat hij vaak zo hard en hoog wil gaan, wat schel overkomt. En hij heeft iets agressiefs over zich dat sexy kan zijn maar ook bedreigend en arrogant. Dat gaat hem misschien de kop kosten, Tommie is wat dat betreft wat bedeesder in zijn doen en laten, wat subtieler. Als ik nu m'n geld ergens op moet zetten dan gok ik op een nipte overwinnen door Tommie. Maarrrr, we zijn er nog lange niet!
Yep, dat is 'm!
865.000 kijkers gisteren, het blijft rond die koers schommelen, duidelijk een minder seizoen dan de voorgaande. Tenzij er volgende week een hoop Popstars mensen verhuizen naar NL1.
Frank Dane (3fm) gaat Ruud zometeen weer bellen!
Ja echt wel een mooie sing-off ..Het is de mooiste tot nu toe.quote:Op zondag 23 januari 2011 10:04 schreef Clauw het volgende:
Ik baal natuurlijk enorm dat Kelvin er nu uit ligt.Wel de mooiste sing off gezien tot nu toe!
Volgende week hoop ik dat eindelijk die Marijn eruit gaat. Hij is een goede zanger enzo maar ik vind hem gewoon vreselijk. Ook als Cis de man gezien, vond ik ook niks aan.
Nu ga ik voor Roman, Tommie of Ruud als Zorro!
En in Nijmegen komen ze ook..ik woon niet in Oss maar wel vlakbijquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:42 schreef alors het volgende:
wtf in elk gat in het zuiden komen ze en in het noorden alleen in Groningendan hoef ik er uit principe al niet meer heen.
quote:
Hihi wat grappigquote:Op zondag 23 januari 2011 12:22 schreef Cee het volgende:
Kijk eens wie we daar hebben.
(en Nick op 0.39)
Ja zag dat linkje van Cee ook..Tommie ziet er stukker beter uit..ik keek nooit naar Idolsquote:Op zondag 23 januari 2011 12:33 schreef Merel het volgende:
Jeeeeemig wat is Tommie dan goed opgedroogd
haha ik keek alleen de 1e Idols, Jamai & Jim zijn toch goed terecht gekomen in musicallandquote:Op zondag 23 januari 2011 12:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja zag dat linkje van Cee ook..Tommie ziet er stukker beter uit..ik keek nooit naar Idols!
Dat wou ie zelf ook wel spelen, alleen niet weer via OZNquote:Op zondag 23 januari 2011 14:51 schreef Clauw het volgende:
[..]
haha ik keek alleen de 1e Idols, Jamai & Jim zijn toch goed terecht gekomen in musicalland
Robin had ook leuk geweest als Zorro.
Ja ik weet hetquote:Op zondag 23 januari 2011 14:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat wou ie zelf ook wel spelen, alleen niet weer via OZN
Ja dat zei Robin ..heb de backstage vanmorgen terug gekeken op I-net.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:51 schreef Clauw het volgende:
haha ik keek alleen de 1e Idols, Jamai & Jim zijn toch goed terecht gekomen in musicalland
Robin had ook leuk geweest als Zorro.
Ik schakel ook eens in bij die show, meteen actie!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:38 schreef Kinga het volgende:
Marijn sabreert even een flesje champagne en er vallen gelijk gewonden, man man man...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:04 schreef roos85 het volgende:
de jury dame voor zondag wordt:LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Ik kijk het nu terug ja, oeh dat ging raarquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:38 schreef Kinga het volgende:
Marijn sabreert even een flesje champagne en er vallen gelijk gewonden, man man man...
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nummers:Ja ik zag het vanmorgen op de site van de AVRO OZNZ.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nummers:Ben niet laaiend enthousiast over de nummers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
de jury dame voor zondag wordt:Wordt het dan niet morgen uitgezonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Nummers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom doe uitgerekend Marijn dat nummer...
know'm sayin?
word? word.
Robin had gewoon Zorro moeten worden! Kijk nou toch, plaatje klopt toch:quote:Op zondag 23 januari 2011 14:51 schreef Clauw het volgende:Robin had ook leuk geweest als Zorro.
Omdat ze hem uit de show willen hebben misschien?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:34 schreef alors het volgende:
[..]
Waarom doe uitgerekend Marijn dat nummer...
de jury dame voor zondag wordt:Oh nee. Ik heb een hekel aan dat mens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En aan de meeste nummers die worden gezongen. En Bossie is er morgen ook niet bij. Als Willem II dan ook nog eens verliest, en dat doen ze, dan is mijn avond matig.
Nee toch 1quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:03 schreef Cee het volgende:
Ehhh...ik zie net een korte vooraankondiging op OZNZ van morgen: er vallen er weer 2 af.
Wow mooie foto van Robinquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:58 schreef MeloD het volgende:
Robin had gewoon Zorro moeten worden! Kijk nou toch, plaatje klopt toch:
[ afbeelding ]
Okee, Ja ik merk het zaterdag avond wel als ik thuis kom.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:03 schreef Cee het volgende:
Ehhh...ik zie net een korte vooraankondiging op OZNZ van morgen: er vallen er weer 2 af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |