[OZNZ] Kijkcijfer-raad-topic Op Zoek Naar Zorro!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wat zijn eigenlijk de kijkcijfers van dit programma? Weet iemand dit ff snel hier.
Ondermaats. Tussen de 800.000 en 900.000. Waar het normaal gesproken een dikke miljoen is.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wat zijn eigenlijk de kijkcijfers van dit programma? Weet iemand dit ff snel hier.
hé toch.. .. "je vernielt me" deed ie goed.. . ik kan het niet zienquote:
zal vandaag wel lager liggen met de finale van popstarsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
kijkcijfers liggen tussen de 800.000 en 900.000
dat verdomde #@%$ programmaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
zal vandaag wel lager liggen met de finale van popstars
Praatje, clipje over de 'challenge' van de week, lijnen sluiten, spanning opbouwen en hups, wegsturen die Zorro.quote:
doe jij de regiequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Praatje, clipje over de 'challenge' van de week, lijnen sluiten, spanning opbouwen en hups, wegsturen die Zorro.
Dit is ook leukerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oeh dat is jammer.
Ik vind dit veel leuker eigenlijk dan die schreeuwshows op de commerciële zenders.
hoe hebben marijn ., tommie en roman het gedaan ??quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Praatje, clipje over de 'challenge' van de week, lijnen sluiten, spanning opbouwen en hups, wegsturen die Zorro.
ik ook daarom kijk ik hier ook naar..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oeh dat is jammer.
Ik vind dit veel leuker eigenlijk dan die schreeuwshows op de commerciële zenders.
Mij ook. Aan een oud-klasgenoot ofzo, maar daar is hij te jong voor denk ik.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:10 schreef NouMooiNiet het volgende:
Tommie doet me aan iemand denken.
Marijn was redelijk forgettable. Tommie en Roman gaven met afstand het beste optreden van de avond vond ik.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:11 schreef miieejj het volgende:
[..]
hoe hebben marijn ., tommie en roman het gedaan ??
tommie en roman super goedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:11 schreef miieejj het volgende:
[..]
hoe hebben marijn ., tommie en roman het gedaan ??
marijn niet gedaan nee?? hij is 1 van mijn favorieten eigenlijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
tommie en roman super goed
marijn was niet zo goed
nee, was niet zo best eigenlijk..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:12 schreef miieejj het volgende:
[..]
marijn niet gedaan nee?? hij is 1 van mijn favorieten eigenlijk![]()
hoe heeft ruud het gedaan? die van kiss from a rose deed ie vorige keer goed
Even ter info: ze deden duetten! Ruud zong met Dennis de Groot. Het was oké maar niet heel super, ze kwamen niet helemaal uit de verf.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:12 schreef miieejj het volgende:
[..]
marijn niet gedaan nee?? hij is 1 van mijn favorieten eigenlijk![]()
hoe heeft ruud het gedaan? die van kiss from a rose deed ie vorige keer goed
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
o ja.. duetten.. da's waar ook..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Even ter info: ze deden duetten! Ruud zong met Dennis de Groot. Het was oké maar niet heel super, ze kwamen niet helemaal uit de verf.
die kerel maakt toch altijd een klein babbeltje met frits ?quote:
Nee hij heeft geen tekst.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:15 schreef miieejj het volgende:
[..]
die kerel maakt toch altijd een klein babbeltje met frits ?
Roman die heeft me verrast vorige keer met z'n balladquote:
Hij was net de minste qua stemmen dus ik vrees van wel.quote:
daar heb ik mijn prono ook op gebasseerdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:19 schreef alors het volgende:
Willem fapt op Marijn hoor, die gaat hij kiezen
je zou zeggen, hoe die lacht enzo.. dat ie een vriend heeft..quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:20 schreef alors het volgende:
[..]
anders zet je je tv aan en ga je kijkentering
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:20 schreef Kinga het volgende:
Ze mogen allebei vertrekken van mij. Maar eerst Kelvin graag.
-quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:20 schreef alors het volgende:
[..]
anders zet je je tv aan en ga je kijkentering
Je hebt maar 2 tv's?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:21 schreef miieejj het volgende:
[..]
hier staat popstars en de andere tv staat een film op..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |