HUH??? Is het over??quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:02 schreef Cee het volgende:
Mooi was dit, mooiste nummer van de avond.
Ennnn, NouMooiNiet, dat was het dan! Klaar! Ging snel he!
jua absoluut.quote:
Ja, Zwarte Magika rees op van haar stoel! Oh en daar is ze weer!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Hebben we de moeder van Roman al gespot?
IK!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:03 schreef Merel het volgende:
Wie zei dat Tommie zich moet scheren? Juist niet!
Zometeen donderen ze iemand eruit. Daarna gaan de lijnen weer open, krijgen we pauze (Bij ons in de PC) en dan donderen ze er weer iemand uit.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:03 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
HUH??? Is het over??![]()
En de rest vd avond dan? Ik hoopte me hier toch een tijdje mee te kunnen vermaken..
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, Zwarte Magika rees op van haar stoel! Oh en daar is ze weer!
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:03 schreef Ooi86 het volgende:
Tommie vind ik wel beter dan Roman. Roman heeft niet zo'n groot bereik denk ik...
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, Zwarte Magika rees op van haar stoel! Oh en daar is ze weer!
Ah dat vind ik ook leuk, Jort.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Zometeen donderen ze iemand eruit. Daarna gaan de lijnen weer open, krijgen we pauze (Bij ons in de PC) en dan donderen ze er weer iemand uit.
Ik hoop op Ik ben wie ik ben!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:04 schreef roos85 het volgende:
jaaa volgende week een nummer uit La Cage
jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:05 schreef tdrone het volgende:
goh dat tussenstukje van mischa en jeroen klonk anders dan toen ze het zongen
quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:04 schreef Cee het volgende:
[..]shit, nog helemaal niet! Geen een keer dit seizoen!
Haha dat woord is me van Evita echt bijgebleven.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:04 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Nee, dat heeft ie afgezworen volgens mij...
Dju. Die streep ik alvast door.quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Als Roman een minder optreden heeft, is ie dan een Bad Romance?sorry
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Als Roman een minder optreden heeft, is ie dan een Bad Romance?sorry
Neejoh, gewoon groot rompertje!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
alleen leek dat nichtje wel erg dun
mijne ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn top 3 word nu genoemd door de jury
Ik ook!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:11 schreef livelink het volgende:
Ik heb ook nog een kleine zwak voor Kelvin
QFTquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:14 schreef Symphonic het volgende:
Mischa door Dennis sing off, jeroen eruit
en terecht ookquote:
Maar ik wil nog even naar Jeroen kunnen kijken!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en terecht ook
Dit gaat wel om een hoofdrol en daar is Jeroen nog lang niet aan toe
Weet ik nog niet zo zeker, Willem houdt van ruwe diamanten, zolang ze niet te ver in de wedstrijd komen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en terecht ook
Dit gaat wel om een hoofdrol en daar is Jeroen nog lang niet aan toe
nou er was nog geen couplet gezongen of ze zat al met dr zakdoekje in haar ogenquote:
ga de lijn alvast maar zoekenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:18 schreef Kinga het volgende:
Met het commentaar wat Willem na het optreden gaf, moet ie Jeroen er wel uit gooien, anders breekt mijn klomp.
Nee joh, ze deed dr oortje in.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:18 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou er was nog geen couplet gezongen of ze zat al met dr zakdoekje in haar ogen
ja, en bij een echt emotioneel optreden jankt ze nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:18 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou er was nog geen couplet gezongen of ze zat al met dr zakdoekje in haar ogen
Echt he, hij heeft zulk iets leuks, ik val normaal helemaal niet op blond, maar voor hem maak ik een uitzonderingquote:
www.avro.nl, Zorro backstage, hoop onzin maar leuk voor in de achtergrond. En Soundos is grappig, maar dat is niet aan iedereen besteed.quote:
Misschien wel bij ZOrro, bij WIDM vind ik haar nog niet zoquote:
Ik vind 'm als musical-acteur gemiddeld, maar van die ik-ga-je-opvreten-blik van 'm krijg ik wel kriebels hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:24 schreef alors het volgende:
Ik krijg nog steeds (geen positieve) kriebels van die Robin....
Is dat niet ook een homo?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:27 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind 'm als musical-acteur gemiddeld, maar van die ik-ga-je-opvreten-blik van 'm krijg ik wel kriebels hoor
Dus?quote:
Dat die ik-ga-je-opvreten-blik van 'm dan niet voor jou bedoeld is.quote:
Dus?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:35 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Dat die ik-ga-je-opvreten-blik van 'm dan niet voor jou bedoeld is.
Hij was goed, samen met Tommie. Ze praten wel allemaal over Jeroen en Dennis die zonder ervaring toch een heel end gekomen zijn, maar Roman heeft toch ook amper tot geen musical-ervaring?quote:
Hij heeft iig nog zang en acteerervaring...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij was goed, samen met Tommie. Ze praten wel allemaal over Jeroen en Dennis die zonder ervaring toch een heel end gekomen zijn, maar Roman heeft toch ook amper tot geen musical-ervaring?
Staat hij nu niet in Petticoat?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij was goed, samen met Tommie. Ze praten wel allemaal over Jeroen en Dennis die zonder ervaring toch een heel end gekomen zijn, maar Roman heeft toch ook amper tot geen musical-ervaring?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:27 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind 'm als musical-acteur gemiddeld, maar van die ik-ga-je-opvreten-blik van 'm krijg ik wel kriebels hoor
quote:
Wie wat waarvan waarom hoe waar??quote:
op zoek naar josephquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Wie wat waarvan waarom hoe waar??
(ik zit ook te kijken)
ok thanks, die heb ik dus niet gevolgd.quote:
Limbo uit Op Zoek naar Joseph. Hij is wel een beetje verlept geworden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Wie wat waarvan waarom hoe waar??
(ik zit ook te kijken)
Oh dus ik heb 'm waarschijnlijk gezien zelfs. En niet herinnerd.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Roman staat idd in Petticoat! en vorig seizoen Joseph!
Google bevestigt de verleption wel een beetje.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Limbo uit Op Zoek naar Joseph. Hij is wel een beetje verlept geworden.
OMFG ik grijp uit m'n stapel programmaboekjes en haal er meteen m'n Jesus Christ Superstar boekje uit met Ruuuuuud!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh dus ik heb 'm waarschijnlijk gezien zelfs. En niet herinnerd.Even m'n programmaboekje opspeuren.
die nieuwe zanger van Direct zat er toch ook in?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
OMFG ik grijp uit m'n stapel programmaboekjes en haal er meteen m'n Jesus Christ Superstar boekje uit met Ruuuuuud!
Dat was weer een andere productie van JCS (die met Ruud was een lokale), o.a. met Jamai ook, die heb ik ook gezien.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
die nieuwe zanger van Direct zat er toch ook in?
oke, heb die met Jamai gezien nlquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was weer een andere productie van JCS (die met Ruud was een lokale), o.a. met Jamai ook, die heb ik ook gezien.
Nee joh, ik fapte ook gewoon op Freekquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:58 schreef Merel het volgende:
Ik zie niet in waarom ik als vrouw niet zou kunnen zeggen dat ik een homo een lekker ding vindt ofzo. Dat maakt toch helemaal niet uit voor wat je van iemand uiterlijk vindt? Bekrompen gedoe
En mijn radar werkt maar voor de halve tijd, dusja.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:58 schreef Merel het volgende:
Ik zie niet in waarom ik als vrouw niet zou kunnen zeggen dat ik een homo een lekker ding vindt ofzo. Dat maakt toch helemaal niet uit voor wat je van iemand uiterlijk vindt? Bekrompen gedoe
volgens mij is dat gewoon een zure nicht!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:03 schreef roos85 het volgende:
volgens mij was Dennis V niet zo geliefd bij de overgebleven zorro's
zeg dat wel..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
volgens mij is dat gewoon een zure nicht!
de Dennis van vorige week?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
volgens mij is dat gewoon een zure nicht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |