quote:
Op maandag 24 januari 2011 11:05 schreef Wanderingwhy het volgende:@Bartinhoo:
'k Weet niet waarom maar jouw eerdere posts over zovele vriendjes van je ex en dat sms'en daar zet ik wel vraagtekens bij. Het is iets wat ik bijv. ook wel bij Neo zie terugkomen; een soort gedrag om je ex te gaan veroordelen als ze niet doet wat je wilt.
Daarmee zet je je ex ineens neer als 'minder' terwijl dat zo tegenstrijdig is als de pest want in dezelfde vaart ben je hier toch bezig om 'los te komen' van je ex.
Eigenlijk vind ik een half jaar na de breuk pas weer een vriendje hebben heel netjes van je ex Bartinhoo. Er zijn mensen die heel wat sneller schakelen en soms zelfs in de laatste weken van een relatie met een ander bezig zijn. Er zijn zelfs posters die daarover mee kunnen praten op dit draadje. Dus alsjeblieft realiseer je wat je zegt voordat je je beklag doet daarover en probeer het niet allemaal alleen vanuit jezelf te zien. No offence ok?

Qua sms'en: Denk dat je vooral slachtoffer bent van je eigen verwachtingen. Je spiegelt vanuit eigen gedrag c.q. verwachtingen en zodra de vrouw waar je je sms'je naar stuurt daaraan niet voldoet, ga jij je zorgen maken? Laat ook dat eens los en laat het eens op je afkomen.
Over dat eerste ( waar joycie ook al op reageerde ) heb je gelijk, ik reageerde een beetje vanuit frustratie en misschien ook wel uit jaloerzie...
Sta er wel achter dat mijn ex iemand is die heel gemakkelijk met relaties omgaat. Hier in het dorp namen veel mensen haar al niet serieus en wordt er vaak half om gelachen onder het motto '' ... heeft ook weer een nieuwe relatie hoor, er blijven er weinig over waar ze nog niet mee is gegaan''. Dit hoorde ik mensen al zeggen voordat ik met haar heb gehad...
Ze is (wanneer vrijgezel) gewoon ALTIJD op zoek naar een relatie, en stelt zich daarin ook behoorlijk ''brutaal'' op naar de jongen waar ze haar pijlen op gericht heeft. Loopt ze een blauwtje, dan maakt het niet uit en kiest ze een volgend doel...
Dit moet iedereen natuurlijk voor zichzelf weten, maar nu achteraf zie ik pas hoe makkelijk ze die relaties ook weer beeindigd. 7 Maanden zonder vriend is inderdaad lang, maar bedenk wel dat ze sinds haar 14e ALTIJD vriendjes heeft gehad, met maximaal 7 maanden tussen relaties, de teller staat nu op 10. Ik vind dat niet gezond, ik hoop voor haar dat ze ooit eens gaat nadenken en niet zomaar met iedereen een relatie begint en eindelijk eens gaat kijken naar iemand die bij haar past ipv. iemand om haar leegte op te vullen.... Want de jongen waar ze nu mee heeft word hem ook niet voor haar watch my words

Over het sms' en, ik weet het niet WW. Mijn verwachtingen waren er misschien inderdaad, maar wel heel klein. Ik denk gewoon dat mijn ex me nog een paar schoppen na wil geven.. Waarom ga je opeens weer regelmatig van je laten horen wanneer je bijna een nieuwe relatie hebt, want hoorde gisteren dat het al vanaf kerstavond aan de gang is...
Had haar geblokkeerd op facebook, en vorige week maandag de blokkering er weereens af gehaald. Ik zag toen dat door die blokkering, ze ook uit mijn vriendenlijst is gegooid. Ik voegde haar niet opnieuw toe omdat ik dit prettiger vind..
Voegt dat mens me net wederom toe op facebook, begrijpt ze de hint nu niet ofwat. Ze wil denk ik gewoon graag dat ik alles lees over haar nieuwe relatie...