abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91787886
Ik krijg al kriebels als ik het woord ex hoor of lees...is dat ook positief? :p
  maandag 24 januari 2011 @ 10:05:40 #127
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91787901
precies... dus dan past het wel bij het topic!

Ik weet niet dat jij bang bent op de motor....:) maar je moet er niet bang voor zijn je moet het omarmen (oftewel gewoon stevig vasthouden)

@H6 tja ik rijd ook nog niet fantastisch lang en meestal ook niet knetterhard maar vond het gewoon een stoer ding :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91787911
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:05 schreef H6-4ever het volgende:
Ik krijg al kriebels als ik het woord ex hoor of lees...is dat ook positief? :p
Definieer kriebels :P
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_91787975
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:05 schreef ennudan het volgende:
precies... dus dan past het wel bij het topic!

Ik weet niet dat jij bang bent op de motor....:) maar je moet er niet bang voor zijn je moet het omarmen (oftewel gewoon stevig vasthouden)

@H6 tja ik rijd ook nog niet fantastisch lang en meestal ook niet knetterhard maar vond het gewoon een stoer ding :)
Hahaha ooit had ik een vriendje, voor mijn afgelopen ex.. En die had ook een motor.. Maar aangezien ik wist hoe hij met de auto reed ben ik maar nooit achterop gegaan :p

Oeh ik krijg zomerkriebels als ik al die vakantieplaatjes zie!
pi_91788130
Ik heb bij ex...zoiets in mij, dat heel hard neeeee roept, dat soort kriebels ;)

@ ennudan...zeker stoer ding, naja ik ben wel meer van racen
pi_91788170
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:14 schreef H6-4ever het volgende:
Ik heb bij ex...zoiets in mij, dat heel hard neeeee roept, dat soort kriebels ;)
Je voelt zelf denk ik wel of je er een positief of negatief gevoel bij hebt.. toch?
pi_91788185
En even offtopic :p Wat is een leuke vakantiebestemming?
pi_91788256
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:15 schreef J0ycie88 het volgende:
En even offtopic :p Wat is een leuke vakantiebestemming?
België ! :D
pi_91788261
Beide..positief omdat ik weet dat ik er klaar mee ben...negatief omdat ik niet terug wil vallen...
pi_91788302
Octagon.. Ik wil zon!!

H6, hou dan maar vast aan dat positieve gevoel :D
pi_91788365
Ligt eraan wat je wil cherrso 2 keer geweest is lache...maar gran canaria vondt ik mooiste...mallorca vond ik niet zo, afgelopen jaar...
pi_91788389
Goedemorgen allemaal ;)

Wat gaat het weer hard hier! (of komt dat door die motor-praat?)

Het weekend redelijk goed doorgekomen. Weer vele mails verder en er lijkt iets te gebeuren. De "weet-niet" stemming zit er nog wel in. Als ik alleen op de grote lijnen let, schijnt het zich aardig positief te ontwikkelen. Zelf zie ik nog niet een echte concrete reden om de "weet-niet" stemming los te laten, dan moet er wel meer gebeuren :)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_91788449
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:21 schreef H6-4ever het volgende:
Ligt eraan wat je wil cherrso 2 keer geweest is lache...maar gran canaria vondt ik mooiste...mallorca vond ik niet zo, afgelopen jaar...
Ja naja wat ik zag was dat Chersonissos nog vrij duur is.. En ik wil een niet te dure vakantie :) Omdat ik al een vakantie moet betalen.. Dus toen kwam ik bij Lloret, daar ben ik al eens geweest was leuk! Maar goed iets nieuws is ook leuk ;)

Mallorca had ik een aanbieding gezien, maar dat is dus niets?

Goeiemorgen WW!!!
pi_91788600
Nee vond mallorca, veel te massaal...maar als je van dronken duiters en brattwurst houdt dan is het wel leuk;) ik zat zelf te denken aan bulgarije dat schijnt wel hot te zijn...of anders 3x chersso :p
pi_91788608
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:19 schreef J0ycie88 het volgende:
Octagon.. Ik wil zon!!
Vorige zomer hebben we gepuft én gezweet hoor :P
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:22 schreef Wanderingwhy het volgende:
Goedemorgen allemaal ;)

Wat gaat het weer hard hier! (of komt dat door die motor-praat?)

Het weekend redelijk goed doorgekomen. Weer vele mails verder en er lijkt iets te gebeuren. De "weet-niet" stemming zit er nog wel in. Als ik alleen op de grote lijnen let, schijnt het zich aardig positief te ontwikkelen. Zelf zie ik nog niet een echte concrete reden om de "weet-niet" stemming los te laten, dan moet er wel meer gebeuren :)
De verloren zoon is terug ! :)
pi_91788706
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:29 schreef H6-4ever het volgende:
Nee vond mallorca, veel te massaal...maar als je van dronken duiters en brattwurst houdt dan is het wel leuk;) ik zat zelf te denken aan bulgarije dat schijnt wel hot te zijn...of anders 3x chersso :p
Ja Bulgarije zat ik ook naar te kijken inderdaad! Ik heb onbewust denk ik een beetje mijn zinnen gezet op Lloret omdat dat financieel het voordeligst is :)
pi_91788760
En vanaf nu ga ik weer ONtopic :p
pi_91789260
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 23:00 schreef asfalthooligan het volgende:
Deed me ex ook wel mij bellen en dan gejank van ik gooi me voor de trein
Nou ja was heel simpel heb haar de tijden gegeven waneer de intercity kwam

sorry maar das wel heel grof vind je ook niet? Ik vind het een hufterstreek. Sue me
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_91789374
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:50 schreef Apotheose het volgende:

[..]

sorry maar das wel heel grof vind je ook niet? Ik vind het een hufterstreek. Sue me
Ik neem aan dat dit niet de eerste keer was dat ze het zei.. Als dat zinnetje regelmatig terug zou komen, denk aan elke dag of minstens op de dag en dan een tijd achter elkaar (dan kun je merken dat het puur om de aandacht is) Zou je van mij ook zo'n reactie kunnen verwachten op een gegeven moment..

Soms moet je iets om door te drinken.. Als het niet vaak voor is gekomen dan kun je inderdaad zeggen dat het een hufterstreek is..
pi_91789745
@Bartinhoo:

'k Weet niet waarom maar jouw eerdere posts over zovele vriendjes van je ex en dat sms'en daar zet ik wel vraagtekens bij. Het is iets wat ik bijv. ook wel bij Neo zie terugkomen; een soort gedrag om je ex te gaan veroordelen als ze niet doet wat je wilt.
Daarmee zet je je ex ineens neer als 'minder' terwijl dat zo tegenstrijdig is als de pest want in dezelfde vaart ben je hier toch bezig om 'los te komen' van je ex.

Eigenlijk vind ik een half jaar na de breuk pas weer een vriendje hebben heel netjes van je ex Bartinhoo. Er zijn mensen die heel wat sneller schakelen en soms zelfs in de laatste weken van een relatie met een ander bezig zijn. Er zijn zelfs posters die daarover mee kunnen praten op dit draadje. Dus alsjeblieft realiseer je wat je zegt voordat je je beklag doet daarover en probeer het niet allemaal alleen vanuit jezelf te zien. No offence ok? :)

Qua sms'en: Denk dat je vooral slachtoffer bent van je eigen verwachtingen. Je spiegelt vanuit eigen gedrag c.q. verwachtingen en zodra de vrouw waar je je sms'je naar stuurt daaraan niet voldoet, ga jij je zorgen maken? Laat ook dat eens los en laat het eens op je afkomen.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_91790529
Ja wil ik nog ff inhaken...mijn ex was al compleet over mij heen, tijdens onze relatie..maar ik denk als ze nog een half jaar thuis had gezeten als vrijgezel, was het mischien wel moeilijker geweest voor mij..snap je?

[ Bericht 29% gewijzigd door H6-4ever op 24-01-2011 17:52:26 ]
pi_91790644
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:29 schreef H6-4ever het volgende:
Ja wil ik nog ff inhaken...mijn ex was al compleet over mij heen, tijdens onze relatie...het was ook niet verwondelijk dat ze binnen 2 weken met een ander heeft gezoend (waar ze over loog) ze was al klaar met verwerken....ik moet je zeggen, het was niet leuk om te horen maar ik denk als ze nog een half jaar thuis had gezeten als vrijgezel, was het mischien wel moeilijker geweest voor mij..snap je?
Ik snap jou wel.. Wou alleen dat dat zo voor mij werkte.. Maar goed die situatie is ook niet helemaal te vergelijken. Ik had liever gehad dat mijn vriend een half jaar als vrijgezel thuis had gezeten :p Maar goed.. Dat is niet, dus ik zal het er mee moeten doen ;)
  maandag 24 januari 2011 @ 11:40:03 #148
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91790879
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:32 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik snap jou wel.. Wou alleen dat dat zo voor mij werkte.. Maar goed die situatie is ook niet helemaal te vergelijken. Ik had liever gehad dat mijn vriend een half jaar als vrijgezel thuis had gezeten :p Maar goed.. Dat is niet, dus ik zal het er mee moeten doen ;)
Nee je moet er niks meer mee doen :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91791193
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:40 schreef ennudan het volgende:

[..]

Nee je moet er niks meer mee doen :)
Dat lukt me goed hoor ;) Zeker vandaag.. Ben heerlijk bezig..

Ben dingen voor de carnavalsvakantie aan het bedenken.. Leuke activiteiten enzo! Coordinator aangesproken.. Gaat goed!
pi_91791304
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:05 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Bartinhoo:

'k Weet niet waarom maar jouw eerdere posts over zovele vriendjes van je ex en dat sms'en daar zet ik wel vraagtekens bij. Het is iets wat ik bijv. ook wel bij Neo zie terugkomen; een soort gedrag om je ex te gaan veroordelen als ze niet doet wat je wilt.
Daarmee zet je je ex ineens neer als 'minder' terwijl dat zo tegenstrijdig is als de pest want in dezelfde vaart ben je hier toch bezig om 'los te komen' van je ex.

Eigenlijk vind ik een half jaar na de breuk pas weer een vriendje hebben heel netjes van je ex Bartinhoo. Er zijn mensen die heel wat sneller schakelen en soms zelfs in de laatste weken van een relatie met een ander bezig zijn. Er zijn zelfs posters die daarover mee kunnen praten op dit draadje. Dus alsjeblieft realiseer je wat je zegt voordat je je beklag doet daarover en probeer het niet allemaal alleen vanuit jezelf te zien. No offence ok? :)

Qua sms'en: Denk dat je vooral slachtoffer bent van je eigen verwachtingen. Je spiegelt vanuit eigen gedrag c.q. verwachtingen en zodra de vrouw waar je je sms'je naar stuurt daaraan niet voldoet, ga jij je zorgen maken? Laat ook dat eens los en laat het eens op je afkomen.
Over dat eerste ( waar joycie ook al op reageerde ) heb je gelijk, ik reageerde een beetje vanuit frustratie en misschien ook wel uit jaloerzie...

Sta er wel achter dat mijn ex iemand is die heel gemakkelijk met relaties omgaat. Hier in het dorp namen veel mensen haar al niet serieus en wordt er vaak half om gelachen onder het motto '' ... heeft ook weer een nieuwe relatie hoor, er blijven er weinig over waar ze nog niet mee is gegaan''. Dit hoorde ik mensen al zeggen voordat ik met haar heb gehad...

Ze is (wanneer vrijgezel) gewoon ALTIJD op zoek naar een relatie, en stelt zich daarin ook behoorlijk ''brutaal'' op naar de jongen waar ze haar pijlen op gericht heeft. Loopt ze een blauwtje, dan maakt het niet uit en kiest ze een volgend doel...

Dit moet iedereen natuurlijk voor zichzelf weten, maar nu achteraf zie ik pas hoe makkelijk ze die relaties ook weer beeindigd. 7 Maanden zonder vriend is inderdaad lang, maar bedenk wel dat ze sinds haar 14e ALTIJD vriendjes heeft gehad, met maximaal 7 maanden tussen relaties, de teller staat nu op 10. Ik vind dat niet gezond, ik hoop voor haar dat ze ooit eens gaat nadenken en niet zomaar met iedereen een relatie begint en eindelijk eens gaat kijken naar iemand die bij haar past ipv. iemand om haar leegte op te vullen.... Want de jongen waar ze nu mee heeft word hem ook niet voor haar watch my words :P

Over het sms' en, ik weet het niet WW. Mijn verwachtingen waren er misschien inderdaad, maar wel heel klein. Ik denk gewoon dat mijn ex me nog een paar schoppen na wil geven.. Waarom ga je opeens weer regelmatig van je laten horen wanneer je bijna een nieuwe relatie hebt, want hoorde gisteren dat het al vanaf kerstavond aan de gang is...
Had haar geblokkeerd op facebook, en vorige week maandag de blokkering er weereens af gehaald. Ik zag toen dat door die blokkering, ze ook uit mijn vriendenlijst is gegooid. Ik voegde haar niet opnieuw toe omdat ik dit prettiger vind..
Voegt dat mens me net wederom toe op facebook, begrijpt ze de hint nu niet ofwat. Ze wil denk ik gewoon graag dat ik alles lees over haar nieuwe relatie...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')