Wat een aandachtvrager johquote:Op zondag 23 januari 2011 23:14 schreef undissputed het volgende:
Haha ja jullie kregen tenminste duidelijkheid, mijn ex wil niet zeggen wat er is. Maar ze zegt wel dat ze er s'nachts van wakker ligt. Ik ga maar gewoon vergeten dat ze dat gezegd heeft want me erover druk maken schiet ik helemaal niks mee op.
Goedemorgen.... TOP besluit. Maandag ochtend 6:13 en Joycie is gewoon al verdomd goed bezig!!!!quote:Op maandag 24 januari 2011 06:31 schreef J0ycie88 het volgende:
Goedemorgen iedereen!
Ik heb een besluit genomen net 1 minuut geleden.. Vanavond ga ik het nieuwe vriendinnetje van mijn ex uit mijn msnlijstje gooien! En haar hyves pagina bladwijzervrij maken. Niet dat dat er voor zorgt dat ik niet meer kan kijken. Naar dan staat het iig niet meer op mijn startpagina! Ik ben er klaar mee! Ik wil hem op geen enkele manier meer in mijn leven.. Ga alleen maar kapot aan de verhuis- en samenwoonberichten en zijn liefdesverklaringen.. Dus dat ga ik vanavond doen.. 1 ding kan haar hyvesadres niet uit mijn telefoon verwijderen
Thank youquote:Op maandag 24 januari 2011 07:35 schreef ennudan het volgende:
[..]
Goedemorgen.... TOP besluit. Maandag ochtend 6:13 en Joycie is gewoon al verdomd goed bezig!!!!
Ben trots op je
slecht geslapen (vast door er voor het slapen teveel aan te denken) maar het gaat eigenlijk wel. Was me net aan het bedenken dat het allemaal niet zo slecht is... ik heb vrienden die constant met hun vriendin overhoop liggen maar vanwege de kinderen blijven, vrienden die getrouwd zijn een een vroeggeboren kind (28 weken) hebben, vrienden die met 2 allebei ruim 40 uur in de week moeten werken met 2 kinderen omdat ze anders het huis niet kunnen betalen etc...quote:Op maandag 24 januari 2011 08:53 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Thank you
Hoe is het met jou vandaag? Beetje over de dip heen?
Ja ik ga nu de unitmanager bellen van het overblijven en daar even een afspraak mee maken en vanmiddag ga ik even heel duidelijk zijn..quote:Op maandag 24 januari 2011 09:03 schreef ennudan het volgende:
[..]
slecht geslapen (vast door er voor het slapen teveel aan te denken) maar het gaat eigenlijk wel. Was me net aan het bedenken dat het allemaal niet zo slecht is... ik heb vrienden die constant met hun vriendin overhoop liggen maar vanwege de kinderen blijven, vrienden die getrouwd zijn een een vroeggeboren kind (28 weken) hebben, vrienden die met 2 allebei ruim 40 uur in de week moeten werken met 2 kinderen omdat ze anders het huis niet kunnen betalen etc...
En wat heb ik...... tja... ieder weekend een kater, geen verplichtingen, een huis, baan, even een nieuwe motor kopen dus .... waar lullen we over
Misschien nog maar eens op zoek naar een nieuw job maar verder.....
Nu je vandaag zo goed bezig bent ga je natuurlijk ook je favoriete vrijwilliger eens goed de waarheid zeggen toch?
Go Joycie Go Joycie...quote:Op maandag 24 januari 2011 09:07 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja ik ga nu de unitmanager bellen van het overblijven en daar even een afspraak mee maken en vanmiddag ga ik even heel duidelijk zijn..
En ik ga zo voor een vakantie kijken hoeveel dat zou kosten.. Ik ben goed bezig!!
Echt en je bent nog zo jong.. Geniet nu inderdaad nog even. Als ik me rot voel kijk in naar mijn beste vriendinnetje die gaat trouwen op haar 21e.. Dan denk ik altijd, dan ben ik nog liever tot mijn 30e vrijgezel![]()
Vind het echt superleuk voor haar hoor, en weet dat ze gelukkig is, Maar persoonlijk vind ik het echt zo jong!
Zo gebeldquote:Op maandag 24 januari 2011 09:11 schreef ennudan het volgende:
[..]
Go Joycie Go Joycie...
je bent inderdaad goed bezig....
Ach het is ieder zijn ding en als je gelukkig bent en op je 21ste trouwt is dat toch prima...
Maar deze overdenkingen helpen mij wel zaken in perspectief te zetten....niet dat ik niet met hun meeleef of me beter voel maar .....
Zelfs al voor vakantie aan het kijken.... ik wordt nog jaloers
Ik ga wellicht met een vriend van me 4 weken rondtrekken door vietnamn.... ook weer een leuk vooruitzicht (en anders lekker toeren met de motor)
Ja maar... maar.... Het is MAANDAGOCHTEND!!quote:Op maandag 24 januari 2011 09:30 schreef H6-4ever het volgende:
Idd waar lullen we over !! We zijn vrij om te doen wat we willen, en bepalen zelf waar we onze zuurverdiende centen aan uit gaan gevenmaar zo gaat het niet goed met dit topic he
![]()
@ennudan, ben wel nieuwsgierig wat voor motor je in gedachte had...
@joycie, succes met je gesprek, hoop voor je dat ze er wat aan doen..
Ik begrijp wat jij bedoeltquote:Op maandag 24 januari 2011 09:41 schreef ennudan het volgende:
@Joycie... tis inderdaad goed je kopje een beetje leeg te maken. Brengt je weer wat verder van je grenzen en zo ga je er niet te snel overheen... (als je begrijpt wat ik bedoel). En vanmiddag gewoon lekker schelden op die kerel
@H6 Tis een suzuki bandit 1200 geworden
blauw! en dan ook echt knetter blauw!quote:Op maandag 24 januari 2011 09:49 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik begrijp wat jij bedoelt
Jou motor is gaaf!Welke kleur?
Weet jij wel dat ik bang ben op een motorquote:Op maandag 24 januari 2011 09:52 schreef ennudan het volgende:
[..]
blauw! en dan ook echt knetter blauw!
Je mag wel een keertje mee hoor
Jawel hoor :p Zo vergeten we onze exen!quote:Op maandag 24 januari 2011 10:02 schreef H6-4ever het volgende:
Ja dat is cool.!!..ik ben juist aan het downsizen...ga van een fzr1000 naar r6...ben nog beginnend hè..goed idee een toertocht
Ja super positief, dat we zo bezig zijn...alleen niet voor dit topic :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |