Die is aan het optreden volgens mij. Vind ik wel jammer en een beetje flauw van hem als ik hem was had ik deze avond vrijgehouden.quote:
wel beetje uitgemolken!quote:
Ja "kom maar langs" is net zo charmant als z'n broer die iemand op de bek paktquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem niet mooi, maar hij is charmant omdat woord maar eens te gebruiken.
Dean was er gisteravond toch ook nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:45 schreef Riann het volgende:
[..]
Die is aan het optreden volgens mij. Vind ik wel jammer en een beetje flauw van hem als ik hem was had ik deze avond vrijgehouden.
Ik smelte toen hij volgens mij bad day zong en na dat optreden zijn moeder toezong die wat traantjes hadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem niet mooi, maar hij is charmant omdat woord maar eens te gebruiken.
Dean was er gisteravond welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dean was er gisteravond toch ook niet
En dat heb je met wurgcontracten
[ afbeelding ]
Ja ok, dat is niet zo charmant inderdaadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja "kom maar langs" is net zo charmant als z'n broer die iemand op de bek pakt
Dean was er welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jawel Dean zat met Jamie gisterquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat een slet die Duffyquote:
Hij is een aantal keer in beeld geweestquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt?? Ik heb hem helemaal gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |