Geen kijkers maar sms'ers.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Even de stemmen manipuleren om te doen lijken dat Simone voorstaat om kijkers te trekken.
Nee welnee, slaat nergens op.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Zegt mij helemaal niks zo'n tussenstand
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik vind wel dat ze voor haar leeftijd er een beetje teveel make-up op smerenIs niet nodig bij een meisje van 16.
Mij welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Zegt mij helemaal niks zo'n tussenstand
Deden ze gisteren ook met Ben, om beelden te herhalen met dat kleine meisje (volgens mij zijn dochtertje) . Vond ik ook ongepast en provocerend.quote:
Ik denk dat de meeste misschien net als mij hebben gewacht tot de tussenstand als Dean ver voor stond zou ik nu nog niet stemmen. Gister bij Ben heb ik uiteindelijk ook maar 3 keer gestemd.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk daar heb je het eerste slachtoffer al.
Ik denk dat de schoolmeisjes vooral op Dean stemmenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:39 schreef Olga het volgende:
Ach de schoolmeisjes die op simone stemmen moeten toch zo naar bed
Nopequote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:40 schreef jcdragon het volgende:
Gaan ze nog met bekende artiesten optreden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |