Haal hem eruit dan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik maak altijd typo's in het engels
Ik plaats wel even een TR.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik vraag Kano wel want anders ben ik illegaal
Kano?
Maakt niet uit!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haah eer dat er wat mee gebeurd zijn we bij post 299 ofzeu
Ik had ook liever een Nederlandse TT willen doen maar ik was kennelijk inspiratieloos ofzoquote:
Elk voordeel heb z'n nadeel, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik had ook liever een Nederlandse TT willen doen maar ik was kennelijk inspiratieloos ofzo
Maar is dat wel zo?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:24 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Elk voordeel heb z'n nadeel, bijvoorbeeld.
Dat is zo boersquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:24 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Elk voordeel heb z'n nadeel, bijvoorbeeld.
Benny heeft het al opgelost, maar bedankt voor je snelle reactiequote:
Ja, wat moet die druif in mijn subforumquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Benny heeft het al opgelost, maar bedankt voor je snelle reactie
Het waren geen emo'squote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:56 schreef Lutte het volgende:
Dus GS is de emo-ontmoetingsplek van het internet? En dan organiseren ze emomeets waarop ze in plaats van zichzelf elkaar gaan snijden? Arme jij!
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:30 schreef Haarklip het volgende:
Weet er iemand nog een leuke UI voor me?
Jouw subforum?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, wat moet die druif in mijn subforum
Hmm, okee.quote:
Ik zeg toch al sorryquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, wat moet die druif in mijn subforum
Het was niet serieus hoor. En als je een typo maakt mag je hem zelf ook wel even doenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jouw subforum?
En wat je met druif Benny moet? Ik zou het echt niet meer weten. ;
Origineelquote:
We hebben respect voor je, snap dat danquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het was niet serieus hoor. En als je een typo maakt mag je hem zelf ook wel even doen
Maakt niet uit hoor. Een typo in een slowchat mag je er best uithalen als TS dat vraagtquote:
Ik doe geen typo's, alleen jongens.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het was niet serieus hoor. En als je een typo maakt mag je hem zelf ook wel even doen
Ik heb hem speciaal laten maken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Origineel![]()
Oe ie oe aa aa cheng cheng wallaballa bengbeng
Ik was TSquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor. Een typo in een slowchat mag je er best uithalen als TS dat vraagt
Wauwquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb hem speciaal laten maken.
Thanks!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
We hebben respect voor je, snap dat dan
Thanks, is het al lente?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Thanks!
R=R. dus ook rezpekts terug
Verbeterd!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik doe geen typo's, alleen jongens benny.
Wel in de ogen van kanovinnie's assistente!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Thanks, is het al lente?
Het is altijd lente in de ogen van een tandartsassistentequote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Thanks, is het al lente?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wel in de ogen van kanovinnie's assistente!
Ziet ze de Opkomende Zon?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wel in de ogen van kanovinnie's assistente!
Net gedaan!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Markeer die TR nou maar als gelezen.
Ik wilde net zeggen dat ik mijn UI niet had veranderdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik dacht dat je Honkey was
huh?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ziet ze de Opkomende Zon?
Helemaal niet. Nu staat er: TR op dan en dan door Lutte gemarkeerd als gelezen. Dus nu is ie gemarkeerd als gelezen!quote:
Krijg jij ook constant die 403's?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Helemaal niet. Nu staat er: TR op dan en dan door Lutte gemarkeerd als gelezen. Dus nu is ie gemarkeerd als gelezen!
Heb ik nou een afdankertje van jou?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat ik mijn UI niet had veranderd![]()
![]()
Dat dus...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Krijg jij ook constant die 403's?
Ja, dit is eigenlijk mijnequote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:37 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Heb ik nou een afdankertje van jou?
Errors? Nee?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Krijg jij ook constant die 403's?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, dit is eigenlijk mijneIk heb hem speciaal laten maken
quote:
Tuurlijk wel. Op msn. Als je je mail even geeft kunnen we het checken!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
what the..
Ik had somehow een ban gekregen op tinychat, kijk ik er net even snel op, duurt het nog 72 uurdus ik kan mn cam niet meer aandoen de komende 72 uur
Hoe kom je aan een TC ban?!?!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
what the..
Ik had somehow een ban gekregen op tinychat, kijk ik er net even snel op, duurt het nog 72 uurdus ik kan mn cam niet meer aandoen de komende 72 uur
Dat zie je toch?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Maar even serieus, wie ben jij?
Geenideequote:
Doe dat danquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Geenidee
En ik kan ook al niet op msn want dan moet ik een of ander iets downloaden ofzo
MSN... Daar zit ik nu echt nooit op.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Geenidee
En ik kan ook al niet op msn want dan moet ik een of ander iets downloaden ofzo
Als er mensen op TC zitten wordt er een stuk of zeventien keer een linkje gepost. Niet te missen.quote:
Nou ga ik hem mooi niet meer veranderen.quote:
Echt? Plz? Ik vind't nu al niet meer leukquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:42 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Nou ga ik hem mooi niet meer veranderen.
Toch een van de betere pick-uplijnen. Ik ga er vanavond eens mee aan de slag in het spelletjescafe.quote:
Als iemand vraagt of die van mij is verwijs je ze maar door, oké?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:42 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Nou ga ik hem mooi niet meer veranderen.
Wat? ik snap je nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:43 schreef dutchmilan het volgende:
[..]
Toch een van de betere pick-uplijnen. Ik ga er vanavond eens mee aan de slag in het spelletjescafe.
Jaaa! Als we zo doorgaan zit over een half jaar heel actief FOK! hier.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:43 schreef Michhas het volgende:
Zijn er nou serieus weer 3 nieuwe mensen bijgekomen vandaag?
Ik zal al je fanmail beantwoorden hoor!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als iemand vraagt of die van mij is verwijs je ze maar door, oké?
3? Ik dacht 2! Miss_Superfun en Dutchmilan, toch?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:43 schreef Michhas het volgende:
Niet beantwoorden! Doorsturenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:44 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik zal al je fanmail beantwoorden hoor!
Ik leef met je meequote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:43 schreef Michhas het volgende:
En haarklip en Kanovinnie?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
3? Ik dacht 2! Miss_Superfun en Dutchmilan, toch?
Die zijn al niet meer zo nieuw, posten hier 2 dagen ongeveer ofzoquote:
Dat is dus wel nieuwquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Die zijn al niet meer zo nieuw, posten hier 2 dagen ongeveer ofzo
quote:
Ja, maar niet vandaagquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:43 schreef Michhas het volgende:
Dus als jij ze tof vindt zijn ze meteen maar niet meer nieuw?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oh, die beschouw ik niet meer als nieuw omdat ik ze tof vind
Ben je ook.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dus als jij ze tof vindt zijn ze meteen maar niet meer nieuw?
Ehmmm... jij?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:49 schreef Lutte het volgende:
Ons Ron houdt al dik een uur de douche bezet. En wie mag er vanavond tijdens popstars douchen? En met nat haar naar bed? En voelt zich nu heel vies?
I second this.quote:
Laat me raden, Micha?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:50 schreef honkeytonk het volgende:
Jongens, wie zit mij heel erg te fucken?![]()
lollerfaal met quotequote:
Ik nie, wassup?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:50 schreef honkeytonk het volgende:
Jongens, wie zit mij heel erg te fucken?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:52 schreef honkeytonk het volgende:
Laat dan maar![]()
Je weet niet eens wie het is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Helemaal niet, jij zit onnodig met je klauwen in mijn post waar je ook met je modtengeltjes uit moet blijven.quote:
Nee. Dat nog niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je weet niet eens wie het is?
Jij hebt ook alweer stevig doorgepost zo aan je aantal per dag te zienquote:
Stalker.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij hebt ook alweer stevig doorgepost zo aan je aantal per dag te zien
Jij zei iets met post 122 dus ik dacht dat het met je aantal posts te maken hadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Stalker.
Maar dat moet wel, want vanavond ben ik er niet.
Ze zijn respectloosquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:56 schreef kanovinnie het volgende:
Serieus, waarom posten mensen 3 posts na een waarschuwing alsnog domme troep
118/dag, ik heb er 8 gemquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Stalker.
Maar dat moet wel, want vanavond ben ik er niet.
Over wie heb je het?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:56 schreef kanovinnie het volgende:
Serieus, waarom posten mensen 3 posts na een waarschuwing alsnog domme troep
Ga je nog op mijn post, of desnoods die van Benny reageren of hoe zit dat?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:56 schreef kanovinnie het volgende:Serieus, waarom posten mensen 3 posts na een waarschuwing alsnog domme troep
122=12 in het kwadraat=12X12=144=grosquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij zei iets met post 122 dus ik dacht dat het met je aantal posts te maken had
Ik probeerde te kwooten.quote:
Ander topic.quote:
Doe ik in het echt ook altijdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen idee. Blijkbaar is patsen met en roddelen over modzaken kei cool in 2011.
Ik mag het want ik ben er morgen nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:58 schreef honkeytonk het volgende:
aantal posts: 26364 (gemiddeld 154 per dag)
Chocolate-chick. Je hebt hulp nodig.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:58 schreef Lutte het volgende:
Ik ga nu die douchedeur eruitrammen, desnoods met een stormram.
Jij staat in de supermarkt en kruipt voor in de rij en zegt dan: "Ik mag voorkruipen, want ik ben blauw op een autistenforumquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe ik in het echt ook altijd
Kun je mij dan overhalen om alsjeblieft te gaan douchen? anders zit ik om 1 uur nog achter FOK!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:58 schreef Lutte het volgende:
Gewoon aanbellenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:58 schreef Lutte het volgende:
Vooral zelf weten... Zolang je in het vervolg maar uit mijn post blijft.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe ik in het echt ook altijd
Doe niet moeilijk en ga gewoon douchen... er is meer dan FOK!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kun je mij dan overhalen om alsjeblieft te gaan douchen? anders zit ik om 1 uur nog achter FOK!
Jij KAN douchen. Jij hebt dit voorrecht. Gebruik dit, en spring onder die douche!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kun je mij dan overhalen om alsjeblieft te gaan douchen? anders zit ik om 1 uur nog achter FOK!
Ik weet dat er meer is dan FOK!, daarom ben ik er morgen niet, maar dat opstaan is zo vermoeiendquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doe niet moeilijk en ga gewoon douchen... er is meer dan FOK!
opgelost.... vinnie, slotje
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef Lutte het volgende:
[quote]Op zaterdag 22 januari 2011 19:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
[/quote
Jij KAN douchen. Jij hebt dit voorrecht. Gebruik dit, en spring onder die douche!
Ik ben het knopje kwijtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Breng hem nou niet in de verleiding, hij doet het zo.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan ik dan slotjes zetten?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Doe je shirt omhoog, zie je ze zo zitten
Ga douchenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Doe je shirt omhoog, zie je ze zo zitten
Ik kan ook een kwartier niet reageren en dan zeggen dat ik terug ben van douchenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:02 schreef honkeytonk het volgende:
We negeren CC totdat ze heeft gedoucht.
Goed idee! *negeert*quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:02 schreef honkeytonk het volgende:
We negeren CC totdat ze heeft gedoucht.
Ik ben goed in goede ideeën bedenken.quote:
Flauwertquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:04 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik ben goed in goede ideeën bedenken.
Dat blijkt. Ik ga me nu klaar maken voor een avond oedewiets bjer zjupen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben goed in goede ideeën bedenken.
Fristi.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat blijkt. Ik ga me nu klaar maken voor een avond oedewiets bjer zjupen.
Misschien is 'ie aan het poepen op de badkamertoilet.quote:
Darten!quote:
Nee, dat leest vast lekkerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:08 schreef honkeytonk het volgende:
Hah! Nu zie ik meteen als ik post, en haal ik mij niet meer door de war met Haarklip
[ afbeelding ]
Om de 2 posts de vlag van Monaco.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:08 schreef honkeytonk het volgende:
Hah! Nu zie ik meteen als ik post, en haal ik mij niet meer door de war met Haarklip
[ afbeelding ]
Zich aan het wassen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
3X raden wat hij aan het doen is.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:10 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Om de 2 posts de vlag van Monaco.
Een uur lang?quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij is er een van het type één keer douchen is voor half Afrika aan drinken voor een week.
[..]
Hij is er een van het type één keer douchen is voor half Afrika aan drinken voor een week.
[..]
[..]
Doeiquote:
[..]
Net zoals ik!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als je hier mee post, voeg dan ook wat toe
Ik zal eens kijken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Alstjeblieft, ik smeek het je, wil je een andere UI doen?
quote:
quote:
Keisnel!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:24 schreef Lutte het volgende:
Ben ik weer. De volgende keer ga ik weer gewoon als eerste en mag Goudlokje daarna zolang als ie wil.
Nee dat niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Incl. berichten typen
Lijkt me niet dat je je iPod mee hebt genomen in de badkamer enzo?
Ik vind het nog snel hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee dat niet.Je weet hoe snel ik kan typen hè.
Een mens kan makkelijk in vijf minuten douchen, en dan drie minuten om je uit/aan te kleden. Moet wel mijn haar nog doen maar dat kan pas als het wat aangedroogd is want anders ontploft het.
Acht of tien minuten, da makt gin prei.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:30 schreef iBenny het volgende:
Ik douche elke dag 10 tot 15 minuten. En dan 1 of 2x per week langer
Ja, nu stink jequote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:34 schreef tdrone het volgende:
ik oduch me maar 3 keer in de week (ben ik nu vies?)
Fuck... laat maarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Acht of tien minuten, da makt gin prei.___!
Ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:34 schreef tdrone het volgende:
ik oduch me maar 3 keer in de week (ben ik nu vies?)
waarom had je mij niet kunnen tegenhouden toen ik zei dat ik moest doucen, nu ben ik vanochtend voor niks om 7 uur ipv 8 uur opgestaan om te douchen, en net heb ik alweer gedouchtquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom had je mij niet kunnen tegenhouden toen ik zei dat ik moest doucen, nu ben ik vanochtend voor niks om 7 uur ipv 8 uur opgestaan om te douchen, en net heb ik alweer gedoucht
Dat is kostbare tijd
Ik had gewoon een uur langer kunnen slapen als jij wat had gezegdquote:
idd dat zijn zeker 25 postsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom had je mij niet kunnen tegenhouden toen ik zei dat ik moest doucen, nu ben ik vanochtend voor niks om 7 uur ipv 8 uur opgestaan om te douchen, en net heb ik alweer gedoucht
Dat is kostbare tijd
je mag die van mij ook overslaan en gewoon Popstars kijken hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:44 schreef Lutte het volgende:
Even PM's beantwoorden (zeven) en dan Popstars kijken.
Zo makkelijk kom je er niet van af he.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
je mag die van mij ook overslaan en gewoon Popstars kijken hoor
Je snapt best wat ik bedoelquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je er niet van af he.
quote:@jochemmyjer Dit moeten ze de MacPiemel noemen!! Of ben ik weer de enige die dat ziet? http://plixi.com/p/71714788
ow oke is goedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij bedoelt 25 posts van jou. En als hij dat niet bedoelde bedoel ik dat plaatsvervangend
Rare piemel heeft die Jochem Myjer.quote:
Hij schijnt wel heel lekker te zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:51 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Rare piemel heeft die Jochem Myjer.
je hebt HT's UI gejatquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:51 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Rare piemel heeft die Jochem Myjer.
Kom maar hier, ik heb niks te doenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:54 schreef 92Merel het volgende:
ik heb zin om wat te doen, maar iedereen is ziek of woont te ver weg of doet al wat
Ik heb hem gekregen, niet gejat. Ik ga hem wel even veranderen.quote:
Waar ergens woonde jij ookalweer?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kom maar hier, ik heb niks te doen
ja maar echt wat doendoenquote:
Uithoorn, vlakbij Mijdrecht... wat overigens in Utrecht ligtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Waar ergens woonde jij ookalweer?
ach ik zou ook nog afspreken met een vriend maar weet ook niet of hij nog komt..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Waar ergens woonde jij ookalweer?
[..]
ja maar echt wat doendoen
Hoelaat had je afgesproken?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
ach ik zou ook nog afspreken met een vriend maar weet ook niet of hij nog komt..
Als ik de eerst volgende trein zou nemen, dan zou ik er ongeveer om half 11 zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Uithoorn, vlakbij Mijdrecht... wat overigens in Utrecht ligt
8 uur ofzo maar hij moest nog ff wat doen (het is zo iemand die heel vaak een uur te laat komtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoelaat had je afgesproken?
Oh, jammerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
ach ik zou ook nog afspreken met een vriend maar weet ook niet of hij nog komt..
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Als ik de eerst volgende trein zou nemen, dan zou ik er ongeveer om half 11 zijn
neequote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, jammer
Gister was er toch ook al zoiets?
Eerst volgende trein die hij aangeeft vertrekt pas over 23 minutenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
2 uur? Ik ga morgen naar Utrecht en doe het in een uurtje
Zij willen een serie kijken die jij niet kijktquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:00 schreef Lutte het volgende:
Lekker is dat... Ron en mama gaan een serie kijken die ik niet kijk en ik moet me maar vermaken. En vanavond krijg ik natuurlijk commentaar dat ik de hele avond gelaptopt heb.
Ja vervelend is dat, mijn bus naar Breukelen gaat ook maar om het uur dus ik moet hem echt halen morgen anders ben ik een uur te laatquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Eerst volgende trein die hij aangeeft vertrekt pas over 23 minuten![]()
En dan ben ik om 21.32 in Utrecht, vertrekt de trein daarna om 21.47, vandaar
Aaawhquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zij willen een serie kijken die jij niet kijkt
[..]
Ja vervelend is dat, mijn bus naar Breukelen gaat ook maar om het uur dus ik moet hem echt halen morgen anders ben ik een uur te laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |