Haal hem eruit dan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik maak altijd typo's in het engels
Ik plaats wel even een TR.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik vraag Kano wel want anders ben ik illegaal
Kano?
Maakt niet uit!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haah eer dat er wat mee gebeurd zijn we bij post 299 ofzeu
Ik had ook liever een Nederlandse TT willen doen maar ik was kennelijk inspiratieloos ofzoquote:
Elk voordeel heb z'n nadeel, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik had ook liever een Nederlandse TT willen doen maar ik was kennelijk inspiratieloos ofzo
Maar is dat wel zo?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:24 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Elk voordeel heb z'n nadeel, bijvoorbeeld.
Dat is zo boersquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:24 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Elk voordeel heb z'n nadeel, bijvoorbeeld.
Benny heeft het al opgelost, maar bedankt voor je snelle reactiequote:
Ja, wat moet die druif in mijn subforumquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Benny heeft het al opgelost, maar bedankt voor je snelle reactie
Het waren geen emo'squote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:56 schreef Lutte het volgende:
Dus GS is de emo-ontmoetingsplek van het internet? En dan organiseren ze emomeets waarop ze in plaats van zichzelf elkaar gaan snijden? Arme jij!
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:30 schreef Haarklip het volgende:
Weet er iemand nog een leuke UI voor me?
Jouw subforum?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, wat moet die druif in mijn subforum
Hmm, okee.quote:
Ik zeg toch al sorryquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, wat moet die druif in mijn subforum
Het was niet serieus hoor. En als je een typo maakt mag je hem zelf ook wel even doenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jouw subforum?
En wat je met druif Benny moet? Ik zou het echt niet meer weten. ;
Origineelquote:
We hebben respect voor je, snap dat danquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het was niet serieus hoor. En als je een typo maakt mag je hem zelf ook wel even doen
Maakt niet uit hoor. Een typo in een slowchat mag je er best uithalen als TS dat vraagtquote:
Ik doe geen typo's, alleen jongens.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het was niet serieus hoor. En als je een typo maakt mag je hem zelf ook wel even doen
Ik heb hem speciaal laten maken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Origineel![]()
Oe ie oe aa aa cheng cheng wallaballa bengbeng
Ik was TSquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor. Een typo in een slowchat mag je er best uithalen als TS dat vraagt
Wauwquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb hem speciaal laten maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |