Dat moment is het moment dat je gebandt word?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:41 schreef FeestBoek het volgende:
Ik bedenk me trouwens net iets wat misschien nog wel veeeeeeeeeeeel grappiger is, moment
Oké. Succes.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:41 schreef FeestBoek het volgende:
Ik bedenk me trouwens net iets wat misschien nog wel veeeeeeeeeeeel grappiger is, moment
Wat een lief kneusje ben je ook, hè!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:42 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Dat moment is het moment dat je gebandt word?
Wat een ban-baar kneusje ben je ook, hè!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:45 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
Wat een lief kneusje ben je ook, hè!
Minder haten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:46 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Wat een ban-baar kneusje ben je ook, hè!
Ik zal stoppenquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:48 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik zal stoppenTot het moment dat hij het andere "leuke" heeft uitgevoerd
Waarschijnlijk is het heel leuk, want hij doet er best lang over!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:48 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik zal stoppenTot het moment dat hij het andere "leuke" heeft uitgevoerd
Ik zat te denken aan mijn UI updaten naar dezelfde soort maar dan met mn eigen manboobs. tips?quote:
Ik vrees het ergstequote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het heel leuk, want hij doet er best lang over!
Nee. Ik zeg doen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:50 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan mijn UI updaten naar dezelfde soort maar dan met mn eigen manboobs. tips?
Testing, 1.. 2..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het heel leuk, want hij doet er best lang over!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |