quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:13 schreef kwiwi het volgende:
nog best moeilijk om dit topic aan te klikken, miste eerst 3x
Ik hoop dat je een harde ban krijgt voor topicneuqenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:25 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een harde ban krijgt voor topicneuqen
Ja, maar het is gewoon irritant, kuttopic of niet. Zulke posts zie ik steeds vaker, en ik krijg er kramp in mijn vinger van van het scrollenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Was dit niet al een kuttopic dan?
Ik hoop dat je een harde penis in je neusgat krijgt vanavond.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:25 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
+1quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:25 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Je reactie was ook heel erg origineel ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:29 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een harde penis in je neusgat krijgt vanavond.
Plus daarbij heeft mijn reactie meer inhoud als alle reacties in dit topic bij elkaar
Thanks man.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je reactie was ook heel erg origineel ja.
Aww kusje opquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, maar het is gewoon irritant, kuttopic of niet. Zulke posts zie ik steeds vaker, en ik krijg er kramp in mijn vinger van van het scrollen
Dat neemt niet weg dat het gewoon irritant is.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:29 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een harde penis in je neusgat krijgt vanavond.
Plus daarbij heeft mijn reactie meer inhoud als alle reacties in dit topic bij elkaar
Het komt pas goed als FeestBoek zo op zijn profiel staat: FeestBoekquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:32 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Het komt pas goed als FeestBoek zo op zijn profiel staat: FeestBoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:32 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Het komt pas goed als FeestBoek zo op zijn profiel staat: FeestBoek
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:33 schreef FeestBoek het volgende:
[..][/spoiler][/quote][/spoiler][/quote][/spoiler][/quote][/spoiler][/quote][/spoiler][/quote][/spoiler][/quote][/spoiler][/quote][/spoiler][/quote][/spoiler]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/quote]
Best wel leuk![]()
Ik ga je persoonlijk uitlachen als je vanavond nog FeestBoek heet.quote:
Leuk ja dat je faalt xDquote:
Dat moment is het moment dat je gebandt word?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:41 schreef FeestBoek het volgende:
Ik bedenk me trouwens net iets wat misschien nog wel veeeeeeeeeeeel grappiger is, moment
Oké. Succes.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:41 schreef FeestBoek het volgende:
Ik bedenk me trouwens net iets wat misschien nog wel veeeeeeeeeeeel grappiger is, moment
Wat een lief kneusje ben je ook, hè!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:42 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Dat moment is het moment dat je gebandt word?
Wat een ban-baar kneusje ben je ook, hè!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:45 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
Wat een lief kneusje ben je ook, hè!
Minder haten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:46 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Wat een ban-baar kneusje ben je ook, hè!
Ik zal stoppenquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:48 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik zal stoppenTot het moment dat hij het andere "leuke" heeft uitgevoerd
Waarschijnlijk is het heel leuk, want hij doet er best lang over!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:48 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik zal stoppenTot het moment dat hij het andere "leuke" heeft uitgevoerd
Ik zat te denken aan mijn UI updaten naar dezelfde soort maar dan met mn eigen manboobs. tips?quote:
Ik vrees het ergstequote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het heel leuk, want hij doet er best lang over!
Nee. Ik zeg doen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:50 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan mijn UI updaten naar dezelfde soort maar dan met mn eigen manboobs. tips?
Testing, 1.. 2..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het heel leuk, want hij doet er best lang over!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |