abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:36:12 #1
323499 howyadoinnn
I'm fine, thanks.
pi_91714976
Mhh. Die titel klinkt een beetje alsof ik aandachtsgeil ben, maar goed, nee.

Oke. Ik zal jullie iets over mij vertellen.
Ik ben 12. Ik zit in de eerste van het VWO (Atheneum), maar het gaat écht klote en het is gewoon kut om naar school te gaan. Ik ben van turkse (naja, koerdisch ofzo) komaf, en ik mag mijn vader niet en ik heb sowieso geen familie om heen te gaan ofzo. Ik mag mijn mentor niet, kindertelefoon is kut en ik ga niet met een psycholoog praten. :) Ik weet 100% zeker dat ik weg ga; spullen inpakken, mobiel mee, oplader, legitimatiebewijs, brief schrijveN en zeggen dat ik wsl. terugkom en dat het niet aan hen ligt etc., en dat doet het ook niet. Ik haat mijn leven gewoon. Echt. Ik steel best wel veel; het is begonnen bij de kruidvat, ik had een keer een eyeliner gestolen, kwam erachter hoe makkelijker het was en deed het vaker, elke dag weer. En toen werd ik gepakt. Ik moest de mascara betalen (mhhh don't ask me waarom het allemaal make-up is, dat is gewoon klein, en ik deed het sowieso niet eens voor de producten, gewoon voor de kick) en verder gebeurde er niks. Daarna begon het in de klas... We hadden gym ofzo en ik mocht een meisje uit mijn klas écht niet en ik dacht; ik ga haar make up stelen, misschien wordt ze dan minder arrogant o.i.d. Iig iets heel doms, en toen het die dag was zei ik dat ik naar de WC moest en toen ging ik in haar tas kijken, maar kon geen make up vinden. Toen zag ik haar mobiel liggen, sleutels, buskaart, blablabla. En ja. Buskaart door de wc gespoeld, sleutels weggegooid, mobiel paar dagen gebruikt maar daarna verkocht voor 10 euro omdat m'n moeder het een beetje verdacht vond. Mhhh. Vandaag was ik weer @ school en ik heb weer iets gestolen ofzo. Een simkaartje en een geheugenkaart. :') Ik gebruik ze niet, de simkaart heb ik niet eens meegenomen. Ik moest ergens helpen en er hingen camera's ofzo, haar mobiel lag gewoon open en bloot overal, dus ik pakte hem en keek er naar ofzo, gewoon nieuwsgierig. Beetje foto's maken. En toen deed ik hem heel voorzichtig in mijn zak en liep naar de WC en heb die dingetjes eruit gehaald. Minuutje later zei ze: 'hmm.. ik ga mijn vader smsen'. Ik ging weg, eventjes drinken halen en ik wilde sowieso niet weten wat er zou gebeuren. Toen ik terug kwam, kwam de vrouw die ik hielp naar me toe en zei: 'ik wil het eventjes met je over iets hebben, over -naamvanhetmeisje-, haar simkaart is weg en er wordt gezegd dat jij haar mobiel het laatst je handen hebt gehad, klopt dat?' Naja, ik ben best wel een goede leugenaar, gewoon keihard ontkennen, niet met je handen trillen, niet stotteren, gewoon iemand keihard aankijken. En daarna was er een 'bespreking', en een meisje kwam met het idee om de beelden te gaan bekijken. En nu gaat de vrouw ze bekijken en dan komt ze naar ons toe ofzo om met ons te praten. Naja, dat was dus op school. ( ; Sowieso is het nog geen bewijs, en die zal er ook nooit komen, want ik had de dingetjes er op de WC uitgehaald. Alsnog voelde het onwijs kut, en op weg naar huis was ik ook aan het huilen ofzo en toen dacht ik echt van 'ik móet weg'. Oké, misschien ben ik 12, en misschien denken jullie 'o, het is de puberteit maar...' Dat is dus niet zo. Dit was mijn plan ofzo;
1. spullen inpakken, wat eten meenemen, geld kan niet want ik heb geen geld en ik kan het ook niet stelen want ik weet mn vaders pincode niet ( : Ik weet dat eten na een paar dagen opgaat, maar dat wordt dus stelen o.i.d. Maakt me eigenlijk niet zoveel uit, als ik maar weg kan. Er is hier in de buurt een zwerver die écht heel awesome is; hij heeft er zelf voor gekozen om te gaan zwerven. Ik denk dat ik hem maar eens ga opzoeken ofzo en dan kijken of ik met hem kan praten o.i.d. Hij is geen alcholist, geen schooier (ik heb hem heel vaak eten/drinken aangeboden maar hij nam nooit iets aan), en hij is geen junkie o.i.d.
2. brief schrijven
3. naar het station fietsen/lopen (?), zwart rijden ergens heen en dan zo lang mogelijk wakker proberen te blijven
4. morgen zo vroeg mogelijk wakker worden en gewoon hele tijd rondwalen, boek lezen, msn'en, bellen... yay for blackberry.
5. kijken hoe lang ik het volhoud

Ik weet niet of ik die brief ook mijn nummer moet geven - zal ik het doen? Wsl. denken jullie nu van 'huh? hoe komt het dat haar ouders haar nummer niet hebben?'; lang verhaal.
pi_91715039
Niet weglopen
Twiddel
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:38:54 #3
323499 howyadoinnn
I'm fine, thanks.
pi_91715063
Ja, jij hebt makkelijk praten. Dag.
pi_91715078
Het weglopen maakt niets beter, het heeft geen doel. Doe 't daarom gewoon niet :{.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_91715079
Ik heb onderdak voor je !

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
  Boks-Chick zaterdag 22 januari 2011 @ 18:39:35 #6
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_91715089
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 18:38 schreef summer2bird het volgende:
Niet weglopen
Dit.
En kleptomanie is serieus wel iets waar je met een psych over zou moeten praten als je het niet uit eigen beweging kan laten.
lolwut
pi_91715105
'''toen ging ik in haar tas kijken, maar kon geen make up vinden. Toen zag ik haar mobiel liggen, sleutels, buskaart, blablabla. En ja. Buskaart door de wc gespoeld, sleutels weggegooid, mobiel paar dagen gebruikt maar daarna verkocht voor 10 euro''

lol wtf
pi_91715122
quote:
5s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 18:36 schreef howyadoinnn het volgende:
Mhh. Die titel klinkt een beetje alsof ik aandachtsgeil ben, maar goed, nee.

Oke. Ik zal jullie iets over mij vertellen.
Ik ben 12. Ik zit in de eerste van het VWO (Atheneum), maar het gaat écht klote en het is gewoon kut om naar school te gaan. Ik ben van turkse (naja, koerdisch ofzo) komaf, en ik mag mijn vader niet en ik heb sowieso geen familie om heen te gaan ofzo. Ik mag mijn mentor niet, kindertelefoon is kut en ik ga niet met een psycholoog praten. :) Ik weet 100% zeker dat ik weg ga; spullen inpakken, mobiel mee, oplader, legitimatiebewijs, brief schrijve en zeggen dat ik wsl. terugkom en dat het niet aan hen ligt etc., en dat doet het ook niet. Ik haat mijn leven gewoon. Echt. Ik steel best wel veel; het is begonnen bij de kruidvat, ik had een keer een eyeliner gestolen, kwam erachter hoe makkelijker het was en deed het vaker, elke dag weer. En toen werd ik gepakt. Ik moest de mascara betalen (mhhh don't ask me waarom het allemaal make-up is, dat is gewoon klein, en ik deed het sowieso niet eens voor de producten, gewoon voor de kick) en verder gebeurde er niks. Daarna begon het in de klas... We hadden gym ofzo en ik mocht een meisje uit mijn klas écht niet en ik dacht; ik ga haar make up stelen, misschien wordt ze dan minder arrogant o.i.d. Iig iets heel doms, en toen het die dag was zei ik dat ik naar de WC moest en toen ging ik in haar tas kijken, maar kon geen make up vinden. Toen zag ik haar mobiel liggen, sleutels, buskaart, blablabla. En ja. Buskaart door de wc gespoeld, sleutels weggegooid, mobiel paar dagen gebruikt maar daarna verkocht voor 10 euro omdat m'n moeder het een beetje verdacht vond. Mhhh. Vandaag was ik weer @ school en ik heb weer iets gestolen ofzo. Een simkaartje en een geheugenkaart. :') Ik gebruik ze niet, de simkaart heb ik niet eens meegenomen. Ik moest ergens helpen en er hingen camera's ofzo, haar mobiel lag gewoon open en bloot overal, dus ik pakte hem en keek er naar ofzo, gewoon nieuwsgierig. Beetje foto's maken. En toen deed ik hem heel voorzichtig in mijn zak en liep naar de WC en heb die dingetjes eruit gehaald. Minuutje later zei ze: 'hmm.. ik ga mijn vader smsen'. Ik ging weg, eventjes drinken halen en ik wilde sowieso niet weten wat er zou gebeuren. Toen ik terug kwam, kwam de vrouw die ik hielp naar me toe en zei: 'ik wil het eventjes met je over iets hebben, over -naamvanhetmeisje-, haar simkaart is weg en er wordt gezegd dat jij haar mobiel het laatst je handen hebt gehad, klopt dat?' Naja, ik ben best wel een goede leugenaar, gewoon keihard ontkennen, niet met je handen trillen, niet stotteren, gewoon iemand keihard aankijken. En daarna was er een 'bespreking', en een meisje kwam met het idee om de beelden te gaan bekijken. En nu gaat de vrouw ze bekijken en dan komt ze naar ons toe ofzo om met ons te praten. Naja, dat was dus op school. ( ; Sowieso is het nog geen bewijs, en die zal er ook nooit komen, want ik had de dingetjes er op de WC uitgehaald. Alsnog voelde het onwijs kut, en op weg naar huis was ik ook aan het huilen ofzo en toen dacht ik echt van 'ik móet weg'. Oké, misschien ben ik 12, en misschien denken jullie 'o, het is de puberteit maar...' Dat is dus niet zo. Dit was mijn plan ofzo;
1. spullen inpakken, wat eten meenemen, geld kan niet want ik heb geen geld en ik kan het ook niet stelen want ik weet mn vaders pincode niet ( : Ik weet dat eten na een paar dagen opgaat, maar dat wordt dus stelen o.i.d. Maakt me eigenlijk niet zoveel uit, als ik maar weg kan. Er is hier in de buurt een zwerver die écht heel awesome is; hij heeft er zelf voor gekozen om te gaan zwerven. Ik denk dat ik hem maar eens ga opzoeken ofzo en dan kijken of ik met hem kan praten o.i.d. Hij is geen alcholist, geen schooier (ik heb hem heel vaak eten/drinken aangeboden maar hij nam nooit iets aan), en hij is geen junkie o.i.d.
2. brief schrijven
3. naar het station fietsen/lopen (?), zwart rijden ergens heen en dan zo lang mogelijk wakker proberen te blijven
4. morgen zo vroeg mogelijk wakker worden en gewoon hele tijd rondwalen, boek lezen, msn'en, bellen... yay for blackberry.
5. kijken hoe lang ik het volhoud

Ik weet niet of ik die brief ook mijn nummer moet geven - zal ik het doen? Wsl. denken jullie nu van 'huh? hoe komt het dat haar ouders haar nummer niet hebben?'; lang verhaal.
Klinkt als een goed idee :) Gewoon lekker een bestaan als zwerver leiden.
pi_91715129
je steelt spullen van anderen, spoelt ze door de plee, en vervolgens ga je weglopen?
jij hebt echt rare denkbeelden momenteel.

denk je dat dat allemaal tof is ofzo?
je bent 12, get a life en ga met je ouders en/of huisarts praten.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_91715133
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 18:38 schreef howyadoinnn het volgende:
Ja, jij hebt makkelijk praten. Dag.
Als je wegloopt worden je problemen nog veel groter dan dat ze nu zijn.
Dat jatten van je leer je ook niet zomaar af.

Serieus, zoek hulp.
Twiddel
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:41:30 #11
323499 howyadoinnn
I'm fine, thanks.
pi_91715161
HAHAH. Ja. Die man wilde niet meer betalen en ik moest hem gewoon weg hebben. Klaar.

En onderdak zou fijn zijn - als het serieus was.
En het is geen kleptomanie, ik heb al best wel lang niet meer gestolen o.i.d. en ik heb ook helemaal niet van dat ik in een winkel sta en denk 'moet stelen!!!!', dat was gewoon een fase. Ik weet niet waarom ik het vandaag weer gedaan heb.
pi_91715170
Weglopen lost je problemen niet op.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:42:16 #13
323499 howyadoinnn
I'm fine, thanks.
pi_91715188
Ja joh. Get a life en ga met je ouders/huisarts praten.
Get zelf even een leven, dat jij nou op jezelf woont...
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:42:30 #14
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_91715199
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 18:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weglopen lost je problemen niet op.
Dit.
pi_91715211
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 18:41 schreef howyadoinnn het volgende:
HAHAH. Ja. Die man wilde niet meer betalen en ik moest hem gewoon weg hebben. Klaar.

En het is geen kleptomanie, ik heb al best wel lang niet meer gestolen o.i.d. en ik heb ook helemaal niet van dat ik in een winkel sta en denk 'moet stelen!!!!', dat was gewoon een fase. Ik weet niet waarom ik het vandaag weer gedaan heb.
ga ook vooral niet met een psycholoog praten hoor.
ik bedoel, je hebt flinke problemen, dan ga je zéker niet met iermand praten die je er gegarandeerd bij kan helpen.
:')
pi_91715226
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 18:42 schreef howyadoinnn het volgende:
weglopen lost inderdaad alles op, hoe kon ik zo naïef zijn

:')
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:43:26 #17
317952 geldwolf
De echte Henk en Ria
pi_91715232
;(
en een poot van snuffel de hond
  Moderator zaterdag 22 januari 2011 @ 18:43:31 #18
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_91715239
Weglopen om je steelt? :{
F.K.A. SuperwormJim
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:43:34 #19
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_91715241
tl;dr.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:43:49 #20
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_91715250
quote:
99s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 18:43 schreef SuperwormJim het volgende:
Weglopen om je steelt? :{
Ja inderdaad, dat snap ik dus ook niet?
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_91715267
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 18:42 schreef howyadoinnn het volgende:
Ik vind dat je gelijk hebt. Je ouders zullen waarschijnlijk opeens normaal doen als je terug komt :) Dat is altijd zo als je wegloopt :) Ik loop ook best vaak

En als je nog 1 keer uit mijn winkel steelt breek ik je nek :)
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:44:47 #22
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_91715285
Je durft de confrontatie niet aan. Daar heb je jezelf alleen maar mee.
Tics van je petten.
pi_91715292
Meisje, je steelt en liegt veel. Waarom? Je bent twaalf godverdomme! Toen ik twaalf was speelde ik nog met poppen.
LEAVE KB ALONE.
pi_91715295
geoden topik
Of toch du vader?
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:45:13 #25
323499 howyadoinnn
I'm fine, thanks.
pi_91715302
Nee, ik loop niet weg omdat ik steel, ik weet sowieso niet eens waarom ik dat jullie eigen vertel, lol. Het is meer dat ik gewoon een tijdje op mezelf wil zijn, ik ben echt een fout persoon - alles wat fout is is aantrekkelijk.
  Boks-Chick zaterdag 22 januari 2011 @ 18:45:18 #26
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_91715307
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 18:41 schreef howyadoinnn het volgende:

geen kleptomanie?
Wat versta jij onder 'best lang niet meer gestolen' weken, maanden, jaren?
En aangezien je vandaag nog hebt gestolen... nee hoor, je bent geen kleptomane, het is dooooodnormaal wat je doet O+
lolwut
pi_91715313
Ik kan je weglopen aanraden. Weglopen is wél het middel om van al je problemen af te komen.
Iedereen zegt dan wel dat het geen goed idee is, maar dat is allemaal gelogen. (Waarschijnlijk jaloezie ofzo :s)
Ik ben dus ook óóit weggelopen, en ontmoette daar een zwerfer. Die verwees me door naar Postalgold, toen heb ik mijn ring kunnen verkopen voor ¤30. :7
Makkelijk en veilig goud verkopen met Postal Gold
Arr
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:45:39 #28
180174 Diemux
People vs Me
pi_91715323
Loop weg naar je thuisland en ga daar stelen.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:46:24 #29
317952 geldwolf
De echte Henk en Ria
pi_91715349
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 18:45 schreef Witbaard het volgende:
Ik kan je weglopen aanraden. Weglopen is wél het middel om van al je problemen af te komen.
Iedereen zegt dan wel dat het geen goed idee is, maar dat is allemaal gelogen. (Waarschijnlijk jaloezie ofzo :s)
Ik ben dus ook óóit weggelopen, en ontmoette daar een zwerfer. Die verwees me door naar Postalgold, toen heb ik mijn ring kunnen verkopen voor ¤30. :7
Makkelijk en veilig goud verkopen met Postal Gold
[ afbeelding ]
ik moest lachen :)
en een poot van snuffel de hond
pi_91715356
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 18:45 schreef Diemux het volgende:
Loop weg naar je thuisland en ga daar stelen.
:') !
LEAVE KB ALONE.
pi_91715368
Als je een lief meisje bent dan mag je wel bij mij logeren hoor. Ik heb chips en cola.
Ron Paul 2012
  Moderator zaterdag 22 januari 2011 @ 18:46:59 #32
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_91715374
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 18:45 schreef howyadoinnn het volgende:
Nee, ik loop niet weg omdat ik steel, ik weet sowieso niet eens waarom ik dat jullie eigen vertel, lol. Het is meer dat ik gewoon een tijdje op mezelf wil zijn, ik ben echt een fout persoon - alles wat fout is is aantrekkelijk.
Vogel eerst eens uit waarom je wilt weglopen. En ga dan eerst eens proberen dat probleem op te lossen, in plaats van het uit de weg te gaan.
F.K.A. SuperwormJim
  Boks-Chick zaterdag 22 januari 2011 @ 18:47:09 #33
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_91715379
de tering, de posthistorie van TS schitterd van de schitterende topics...

TS doe serieus maar niet weglopen. Gaat nooit goed met jouw verstandelijke capaciteiten....
lolwut
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:48:02 #34
323499 howyadoinnn
I'm fine, thanks.
pi_91715409
Lol. People. Ik ben geen kleptomane en dat is niet omdat ik in een ontkenningsfase o.i.d. zit, het is gewoon niet zo. Ik ga mezelf niet verdedigen; als jij het leuk vindt om te geloven dat ik kleptomanie heb; ga je gang. Dag.

Ik verwacht niet dat mijn ouders normaal doen als ik thuis kom - misschien kom ik helemaal niet meer thuis, maar ik bedoelde meer dat ik nog wel contact met ze zou hebben o.i.d. Laat maar.

En dat jij met poppen speelt je op je twaalfde is jouw keus.
pi_91715410
quote:
misschien denken jullie 'o, het is de puberteit maar...
Zeker niet, ik zie veel ontspoorde pubers overdag maar dit hoort echt niet bij de pubertijd. Ik snap dat je denkt dat iedereen die je niet het advies geeft wat je wilt horen tegen je is.

Maar als je even verstandig nadenkt, snap je dat weglopen geen oplossing is.

Stel dat je morgen weggaat, en dan?

Volgens mij ben jij een meisje, loop je nog meer gevaar voor mensen die het niet zo goed met je voor hebben. En je bent nog 12, dus je kan niet even een baantje zoeken zodat je geld krijgt.

Wat wil je dan? Bedelen?

Naar school kan je nooit meer, de leraren zijn zeker op de hoogte dat jij weggelopen bent en zullen het zeggen tegen je ouders.

Dus, uiteindelijk heb je geen geld, geen opleiding, en jat je ook nog eens alles wat los en vastzit.

Kan je ook nog opgepakt worden, dat gaat een keer gebeuren als je geen hulp zoekt.

En dan? Dan gaat de politie wel even je ouders opsporen.

Serieus, ga eens naar de huisarts of een vertrouwenspersoon die je kent. Ze hebben geheimhoudingsplicht. Zoek hulp.
Twiddel
pi_91715415
je had iets langer aan je duim moeten zuigen.
dit verhaal is net niet geloofwaardig genoeg om meer energie in te steken dan het doorlezen en te zien alszijnde onzin.
pi_91715442
aardig dom gelul voor iemand met vwo
Wat niet is, kan nog komen
pi_91715443
Hoe noem je een Marokkaan die meer steelt dan gewoonlijk?

EEN KLEPTOMAROKKAAN! :')
pi_91715448
Ga lekker bij de PKK.

Droeftoeter.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 22 januari 2011 @ 18:49:29 #40
54593 crew  Olga
Cheese
pi_91715459
Vandaag naar school?
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_91715463
Je klinkt op zich best wijs voor een twaalfjarige. Denk dus eens rationeel na. Weglopen lost niets op.

Hoe zie je je leveren over pak en beet 2 jaar voor je? En in hoeverre past het weglopen daarbij?

En oh ja, als die zwever voor je het over heeft echt zo "awesome" is als je zegt, zal hij je als het goed is zelf terug naar je ouders brengen ;)
pi_91715464
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 18:49 schreef SirAbSurd het volgende:
aardig dom gelul voor iemand met vwo
Ze heeft nog geen VWO.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:50:24 #43
323499 howyadoinnn
I'm fine, thanks.
pi_91715493
Lol. Geloof wat je wil - welke sukkel gaat er nou fucking een half uur verspillen om zo'n verhaal te verzinnen? Dat jij dat nou doet...

Oh, en het kan me serieus niet boeien wat er op school gebeurt. Kut school. En ik ga gewoon. Klaar. Het enige waar ik tegen aan loop is dat ik het zielig voor m'n moeder vind. Mhh. Fuck.
pi_91715509
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 18:50 schreef howyadoinnn het volgende:
Lol. Geloof wat je wil - welke sukkel gaat er nou fucking een half uur verspillen om zo'n verhaal te verzinnen? Dat jij dat nou doet...

Oh, en het kan me serieus niet boeien wat er op school gebeurt. Kut school. En ik ga gewoon. Klaar. Het enige waar ik tegen aan loop is dat ik het zielig voor m'n moeder vind. Mhh. Fuck.
Die zwerfer gaat je geheid verkrachten.
Arr
pi_91715511
Ben je niet bang dat jouw ouders je zullen verstoten?
LEAVE KB ALONE.
pi_91715536
quote:

TS wordt over 3 maanden verkracht en ontheemd ergens in een sloot gevonden.
inderdaad een betere oplossing dan naar de huisarts gaan met je problemen, fuck ze allemaal! *O*
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:51:41 #47
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_91715545
Het stelen zit in de cultuur, daar kan je nou helemaal niks aan doen meisje.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:51:45 #48
323499 howyadoinnn
I'm fine, thanks.
pi_91715548
Hehehe. Erg kansloos die marokkaan-grapjes en dat gelul over PKK.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:51:50 #49
157306 De_Groentenboer
Ein kilo roflkartoffeln bitte
pi_91715551
quote:

Lees dit topic over een jaar of 6 eens terug en je schaamt je de ballen uit de broek, klote-puber.
'sup.
pi_91715558
quote:
Klaar. Het enige waar ik tegen aan loop is dat ik het zielig voor m'n moeder vind. Mhh. Fuck.
Daar zou ik ook niet te licht over denken. Kan je moeder er iets doen? Ze zal zich hoe dan ook enorm schuldig voelen. Verdient je moeder dat?
pi_91715588
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 18:51 schreef Ragboer het volgende:
Het stelen zit in de cultuur je bloed, daar kan je nou helemaal niks aan doen meisje.
fix'd
Arr
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:52:57 #52
323499 howyadoinnn
I'm fine, thanks.
pi_91715595
Oke. Weetje. Val allemaal maar dood. Ik ga. Dag. En voor de mensen die wél serieus met me willen praten PM'en me maar even ofzo.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:53:27 #53
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_91715612
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 18:51 schreef howyadoinnn het volgende:
Hehehe. Erg kansloos die marokkaan-grapjes en dat gelul over PKK.
Ik heb nog wel een slaapplaats voor je. :9~
pi_91715618
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 18:52 schreef howyadoinnn het volgende:
Oke. Weetje. Val allemaal maar dood. Ik ga. Dag. En voor de mensen die wél serieus met me willen praten PM'en me maar even ofzo.
Jeetje, doe even normaal. Jij opent dit topic. Dit is FOK! er zitten altijd trollen tussen. Wat verwacht je nu van ons?

Je wilt alleen maar horen dat weglopen de enige optie is. Dat is het NIET.
LEAVE KB ALONE.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:53:50 #55
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_91715626
quote:
:') :') :') :') :')
pi_91715628
quote:
Ik koop wel een dakloze krantje van je, mocht ik je tegenkomen.

Ik betaal in natura 10.gif
Arr
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:53:58 #57
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_91715632
quote:
Doei.
Tics van je petten.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:54:31 #58
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_91715661
quote:
ik weet sowieso niet eens waarom ik dat jullie eigen vertel
Omdat je aandacht wilt. Uit je verhaal maak ik uit dat je ouders geen reet om je geven, en ik maak ook op dat je blijkbaar geen vrienden hebt. Dus zoek een persoon met wie je alles kan bespreken, lucht je hart een keer goed uit, en het gaat je goed meid.

:w
pi_91715662
Dat ik hier nog serieus op reageer.
De tering :')
LEAVE KB ALONE.
pi_91715675
pi_91715677
quote:
je kan nu wel zo doen, maar je moet je oogjes gewoon even opendoen.
hoe verwacht je precies het te gaan redden daarbuiten? niet over nagedacht zeker?
als je jong bent lijkt alles onoverkomelijk en heel erg, maar tijd leert je jezelf en het leven beter kennen.
pi_91715704
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 18:52 schreef Witbaard het volgende:

[..]

fix'd
_O-
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:55:40 #63
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_91715707
TS gaat in de handen vallen van een lover boy. :')
pi_91715763
quote:
17s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 18:49 schreef kdrietjeh het volgende:
Hoe noem je een Marokkaan die meer steelt dan gewoonlijk?

EEN KLEPTOMAROKKAAN! :')
_O-
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:57:13 #65
273119 BeSimple
or die trying!
pi_91715764
Troll alert
Laat me met rust!
pi_91715768
Op school zijn er ook vertrouwenspersonen die geheimhoudingsplicht hebben, praat daar eens mee.. Hoeft niet je mentor te zijn, misschien zijn er aardigere docenten?

Weglopen lost niks op..
pi_91715798
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:58:12 #68
323499 howyadoinnn
I'm fine, thanks.
pi_91715809
Doeg.

[ Bericht 78% gewijzigd door Netsplitter op 22-01-2011 19:09:42 ]
pi_91715850
Oke slotje!
LEAVE KB ALONE.
pi_91715852

[ Bericht 100% gewijzigd door Netsplitter op 22-01-2011 19:09:31 ]
Arr
pi_91715874
quote:
Pm jij mij maar ! of dm is ook goed !!

Ik heb nog wel wat goede raad :) !
pi_91715876
Mensen die stelen :r

Misschien is enkeltje gevangenis een oplossing?
pi_91715883
Is een normaal adres niet gewoon hotmail.COM?
  zaterdag 22 januari 2011 @ 19:00:08 #74
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_91715884
Doe de groeten aan Mehmet en Murat.

pi_91715888

[ Bericht 100% gewijzigd door Netsplitter op 22-01-2011 19:09:15 ]
pi_91715907

[ Bericht 100% gewijzigd door Netsplitter op 22-01-2011 19:09:04 ]
pi_91715935
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 19:00 schreef Reflectionne het volgende:
Is een normaal adres niet gewoon hotmail.COM?
Je kan tegenwoordig hotmail.nl doen geloof ik :o
LEAVE KB ALONE.
pi_91716036
yup, hotmail.nl kan ook :o maar dat is voor paupers, echte bazen hebben pedobear@hotmail.com
pi_91716050
Accepteer me dan :( !
  zaterdag 22 januari 2011 @ 19:04:58 #80
323499 howyadoinnn
I'm fine, thanks.
pi_91716064
Ik zie geen invite. : )
pi_91716070
quote:
99s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 19:04 schreef Swomp het volgende:
Accepteer me dan :( !
Potentiële pedofiel gedetecteerd.
Arr
pi_91716121
Tell mom N dad, when im dead it was for the lulz
pi_91716137
Weglopen, je kontje verkopen op het station. Druks gaan gebruiken en over een jaar een overdosis nemen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 22 januari 2011 @ 19:08:48 #84
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_91716190
En dit doen we dus niet hier. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')