Wat een dwaze onzin.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:59 schreef WillemBier het volgende:
[..]
Ohja. De standaardoplossing van links: "meer nuance".![]()
Links herkent rechtse oplossingen vaak gewoon niet, omdat het last heeft van een extreme vorm van tunnelvisie. Dat is geen probleem van rechts, maar van links.
Uitzetten is bijvoorbeeld ook een oplossing. Maar omdat links dat zelf niet acceptabel vindt, ziet het de oplossingen van rechts simpelweg niet. Het is zelfs nog erger: volgens links kan iets dat door een rechtse gezegd wordt per definitie al geen oplossing zijn. Zo eng is dat linkse tunneltje zolangzamerhand geworden.
Probeer het eens met tegenargumenten in plaats van dat links/rechts geneuzelquote:Op zondag 23 januari 2011 12:59 schreef WillemBier het volgende:
[..]
Ohja. De standaardoplossing van links: "meer nuance".![]()
Links herkent rechtse oplossingen vaak gewoon niet, omdat het last heeft van een extreme vorm van tunnelvisie. Dat is geen probleem van rechts, maar van links.
Uitzetten is bijvoorbeeld ook een oplossing. Maar omdat links dat zelf niet acceptabel vindt, ziet het de oplossingen van rechts simpelweg niet. Het is zelfs nog erger: volgens links kan iets dat door een rechtse gezegd wordt per definitie al geen oplossing zijn. Zo eng is dat linkse tunneltje zolangzamerhand geworden.
En dan beweren dat PietVerdriet "vervelend" discussieert en niet met alternatieven komt.quote:
Kijk naar de index. Hij is moderator van POL en niet van NWS. Is gewoon user en zal net zo worden genote of gemod als iedere user hier.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:09 schreef WillemBier het volgende:
[..]
En dan beweren dat PietVerdriet "vervelend" discussieert en niet met alternatieven komt.
En dat mag zich dan moderator noemen hier.![]()
Heb je niet gedaan ? Vertelquote:Op zondag 23 januari 2011 13:15 schreef WillemBier het volgende:
[..]
Die heb ik al aangegeven. Dat jij het ontkent, tsja... ik had niet anders verwacht eigenlijk.
Ik zie het ook niet. Vertelquote:Op zondag 23 januari 2011 13:15 schreef WillemBier het volgende:
[..]
Die heb ik al aangegeven. Dat jij het ontkent, tsja... ik had niet anders verwacht eigenlijk.
quote:
Nee.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:14 schreef WillemBier het volgende:
-edit- Zullen we daar in de volgende link verder over kissebissen?
[NWS VVSC #24] discussieer hier Ferdo zijn roze bril
Dan moet je nog eens goed lezen wat ik typtequote:Op zondag 23 januari 2011 12:21 schreef WillemBier het volgende:
[..]
Hierboven werd door één van je vrinden beweerd van niet.
Afijn, als ze moslima is dan het natuurlijk duidelijk wat er moet gebeuren en geef ik de PVV helemaal gelijk.
Ik weet het, lezen is soms moeilijk, maar zoals je ziet zeg ik nergens dat ze geen moslima is, ik zeg dat ze geen hoofddoek draagt. Alsof een moslima gelijk staat aan iemand die een hoofddoek draagt. Als je dat denkt leef je wel in een bekrompen wereldje.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Een meisje zonder hoofddoek of wat dan ook en een negen voor Fries op haar rapport van het gymnasium.
Ja, natuurlijk word ik daar moe van. Alleen: de wereld zit echt zo simpel in elkaar. Mensen die links denken, daar valt als rechtse niet normaal mee te praten. Je bent altijd ongenuanceerd, je bent een onmens, je bent een racist, je hebt niks voor je medemens over, je bent een harteloze egoist. Het is allemaal weinig vleiend. En ondertussen draaien de linksen de boel met veel belastinggeld in de soep, en wat is dan de oplossing? Meer geld van de asociale rechtsen afpakken uiteraard, en daar nog genuanceerder mee omspringen. Gewoon even een rechtse koele rationele centenbewuste oplossing aanhoren, dat kan natuurlijk niet. Want he: alle ellende in de wereld is eenvoudig op te lossen als we maar genoeg geld afpakken en dat eerlijk verdelen...quote:Op zondag 23 januari 2011 12:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
ik vind dat dit verder gaat dan links/rechts. Wat is jouw oplossing ?
Sachertote even serieus hè , word je zelf ook niet moe van dat links rechts gedoe?
Hm ja maar andersom is het evenmin vleiend?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:34 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk word ik daar moe van. Alleen: de wereld zit echt zo simpel in elkaar. Mensen die links denken, daar valt als rechtse niet normaal mee te praten. Je bent altijd ongenuanceerd, je bent een onmens, je bent een racist, je hebt niks voor je medemens over, je bent een harteloze egoist. Het is allemaal weinig vleiend. En ondertussen draaien de linksen de boel met veel belastinggeld in de soep, en wat is dan de oplossing? Meer geld van de asociale rechtsen afpakken uiteraard, en daar nog genuanceerder mee omspringen. Gewoon even een rechtse koele rationele centenbewuste oplossing aanhoren, dat kan natuurlijk niet. Want he: alle ellende in de wereld is eenvoudig op te lossen als we maar genoeg geld afpakken en dat eerlijk verdelen...
Is onzin. Je kan ook gewoon met argumenten komen. En ja die gaat voor alle kanten op. Ik kan en wil mijzelf niet in hokjes laten plaatsen omdat ik aan de ene kant (volgens users) weer links ben en in een ander topic weer rechts. Je wil niet weten hoe vaak ikhoor dat ik zowel een PVV-stemmer ben als ook een extreem linkse ben. Het slaat werkelijk nergens op. Je hebt over het ene nieuwsbericht een hele andere mening dan weer een ander nieuws bericht.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:34 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk word ik daar moe van. Alleen: de wereld zit echt zo simpel in elkaar. Mensen die links denken, daar valt als rechtse niet normaal mee te praten. Je bent altijd ongenuanceerd, je bent een onmens, je bent een racist, je hebt niks voor je medemens over, je bent een harteloze egoist. Het is allemaal weinig vleiend. En ondertussen draaien de linksen de boel met veel belastinggeld in de soep, en wat is dan de oplossing? Meer geld van de asociale rechtsen afpakken uiteraard, en daar nog genuanceerder mee omspringen. Gewoon even een rechtse koele rationele centenbewuste oplossing aanhoren, dat kan natuurlijk niet. Want he: alle ellende in de wereld is eenvoudig op te lossen als we maar genoeg geld afpakken en dat eerlijk verdelen...
Geen Godwin deze keer?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die mores heb je dan niet goed begrepen. Snap ook niet dat je keer op keer deze suggestie blijft doen terwijl je weet dat het niet klopt.
Ik zie dat hier in NWS wel evenredig opgaan tegenover elkaar. Dus ben het niet met je eensquote:Op zondag 23 januari 2011 13:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hm ja maar andersom is het evenmin vleiend?
En ik vind het nog allezins meevallen. Als ik zie wat voor taal sommige 'rechtse' mensen bezigen op het inet richting linksen of 'allochtonen' ooit op Geenstijl geweest ?
Rechts zijn is geaccepteerd, rechts heeft zelfs de meerderheid in Nederland. Je moet tegenwoordig in een grote groep eens zeggen dat je PvdA stemt. Krijgt meteen 'rotpartij' naar je hoofd geslingert.
Lijkt me meer een kwestie van polarisatie.
Je weet al hoe ik over jouw mentaliteit denk en je doet keer op keer zelf goed je best om dat weer te bewijzenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |