abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91744057
Dit soort figuren trek je dus daarmee aan, ik hoop niet dat dit je vrienden zijn ;)
pi_91744180
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 12:59 schreef WillemBier het volgende:

[..]

Ohja. De standaardoplossing van links: "meer nuance". _O- :')

Links herkent rechtse oplossingen vaak gewoon niet, omdat het last heeft van een extreme vorm van tunnelvisie. Dat is geen probleem van rechts, maar van links.

Uitzetten is bijvoorbeeld ook een oplossing. Maar omdat links dat zelf niet acceptabel vindt, ziet het de oplossingen van rechts simpelweg niet. Het is zelfs nog erger: volgens links kan iets dat door een rechtse gezegd wordt per definitie al geen oplossing zijn. Zo eng is dat linkse tunneltje zolangzamerhand geworden.
Wat een dwaze onzin.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_91744277
Jammer dat deze achterlijkheid in Nederland lijkt te groeien.

Gelukkig gaat alles in golfbewegingen.
pi_91744469
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 12:59 schreef WillemBier het volgende:

[..]

Ohja. De standaardoplossing van links: "meer nuance". _O- :')

Links herkent rechtse oplossingen vaak gewoon niet, omdat het last heeft van een extreme vorm van tunnelvisie. Dat is geen probleem van rechts, maar van links.

Uitzetten is bijvoorbeeld ook een oplossing. Maar omdat links dat zelf niet acceptabel vindt, ziet het de oplossingen van rechts simpelweg niet. Het is zelfs nog erger: volgens links kan iets dat door een rechtse gezegd wordt per definitie al geen oplossing zijn. Zo eng is dat linkse tunneltje zolangzamerhand geworden.
Probeer het eens met tegenargumenten in plaats van dat links/rechts geneuzel
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zondag 23 januari 2011 @ 13:09:39 #205
331471 WillemBier
Doe mij maar drie bier.
pi_91744553
quote:
7s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:02 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wat een dwaze onzin.
En dan beweren dat PietVerdriet "vervelend" discussieert en niet met alternatieven komt. :')

En dat mag zich dan moderator noemen hier. :N :{w
pi_91744761
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:09 schreef WillemBier het volgende:

[..]

En dan beweren dat PietVerdriet "vervelend" discussieert en niet met alternatieven komt. :')

En dat mag zich dan moderator noemen hier. :N :{w
Kijk naar de index. Hij is moderator van POL en niet van NWS. Is gewoon user en zal net zo worden genote of gemod als iedere user hier.

Willen jullie nog iets maken van dit topic? Of alleen elkaar in de haren vliegen of openlijk over elkaars posten roddelen?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_91744784
Maar wat is mijn strategie WillemBier?
  zondag 23 januari 2011 @ 13:14:45 #208
331471 WillemBier
Doe mij maar drie bier.
pi_91744790
-edit- Zullen we daar in de volgende link verder over kissebissen?
[NWS VVSC #24] discussieer hier Ferdo zijn roze bril

[ Bericht 75% gewijzigd door paddy op 23-01-2011 13:17:11 ]
  zondag 23 januari 2011 @ 13:15:37 #209
331471 WillemBier
Doe mij maar drie bier.
pi_91744835
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:14 schreef IHVK het volgende:
Maar wat is mijn strategie WillemBier?
Die heb ik al aangegeven. Dat jij het ontkent, tsja... ik had niet anders verwacht eigenlijk.
pi_91744894
quote:
Op zondag 23 januari 2011 13:15 schreef WillemBier het volgende:

[..]

Die heb ik al aangegeven. Dat jij het ontkent, tsja... ik had niet anders verwacht eigenlijk.
Heb je niet gedaan ? Vertel :)
pi_91744963
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:15 schreef WillemBier het volgende:

[..]

Ik zie het ook niet. Vertel :)
  zondag 23 januari 2011 @ 13:18:21 #212
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_91744983
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:17 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik zie het ook niet. Vertel :)
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 23 januari 2011 @ 13:18:46 #213
331471 WillemBier
Doe mij maar drie bier.
pi_91745004
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:14 schreef WillemBier het volgende:
-edit- Zullen we daar in de volgende link verder over kissebissen?
[NWS VVSC #24] discussieer hier Ferdo zijn roze bril
Nee.
pi_91745190
En bier is op voor Willem
pi_91745202
Ok

[ Bericht 97% gewijzigd door IHVK op 23-01-2011 13:23:40 ]
  zondag 23 januari 2011 @ 13:33:22 #216
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_91745684
quote:
Op zondag 23 januari 2011 12:21 schreef WillemBier het volgende:

[..]

Hierboven werd door één van je vrinden beweerd van niet.

Afijn, als ze moslima is dan het natuurlijk duidelijk wat er moet gebeuren en geef ik de PVV helemaal gelijk.
Dan moet je nog eens goed lezen wat ik typte

quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 20:57 schreef megamandy het volgende:

[..]

:') Een meisje zonder hoofddoek of wat dan ook en een negen voor Fries op haar rapport van het gymnasium.
Ik weet het, lezen is soms moeilijk, maar zoals je ziet zeg ik nergens dat ze geen moslima is, ik zeg dat ze geen hoofddoek draagt. Alsof een moslima gelijk staat aan iemand die een hoofddoek draagt. Als je dat denkt leef je wel in een bekrompen wereldje.
吴 曼 迪
  zondag 23 januari 2011 @ 13:34:30 #217
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_91745738
quote:
Op zondag 23 januari 2011 12:58 schreef IHVK het volgende:

[..]

ik vind dat dit verder gaat dan links/rechts. Wat is jouw oplossing ?

Sachertote even serieus hè , word je zelf ook niet moe van dat links rechts gedoe?
Ja, natuurlijk word ik daar moe van. Alleen: de wereld zit echt zo simpel in elkaar. Mensen die links denken, daar valt als rechtse niet normaal mee te praten. Je bent altijd ongenuanceerd, je bent een onmens, je bent een racist, je hebt niks voor je medemens over, je bent een harteloze egoist. Het is allemaal weinig vleiend. En ondertussen draaien de linksen de boel met veel belastinggeld in de soep, en wat is dan de oplossing? Meer geld van de asociale rechtsen afpakken uiteraard, en daar nog genuanceerder mee omspringen. Gewoon even een rechtse koele rationele centenbewuste oplossing aanhoren, dat kan natuurlijk niet. Want he: alle ellende in de wereld is eenvoudig op te lossen als we maar genoeg geld afpakken en dat eerlijk verdelen...
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_91746242
quote:
Op zondag 23 januari 2011 13:34 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk word ik daar moe van. Alleen: de wereld zit echt zo simpel in elkaar. Mensen die links denken, daar valt als rechtse niet normaal mee te praten. Je bent altijd ongenuanceerd, je bent een onmens, je bent een racist, je hebt niks voor je medemens over, je bent een harteloze egoist. Het is allemaal weinig vleiend. En ondertussen draaien de linksen de boel met veel belastinggeld in de soep, en wat is dan de oplossing? Meer geld van de asociale rechtsen afpakken uiteraard, en daar nog genuanceerder mee omspringen. Gewoon even een rechtse koele rationele centenbewuste oplossing aanhoren, dat kan natuurlijk niet. Want he: alle ellende in de wereld is eenvoudig op te lossen als we maar genoeg geld afpakken en dat eerlijk verdelen...
Hm ja maar andersom is het evenmin vleiend?

En ik vind het nog allezins meevallen. Als ik zie wat voor taal sommige 'rechtse' mensen bezigen op het inet richting linksen of 'allochtonen' ooit op Geenstijl geweest ?

Rechts zijn is geaccepteerd, rechts heeft zelfs de meerderheid in Nederland. Je moet tegenwoordig in een grote groep eens zeggen dat je PvdA stemt. Krijgt meteen 'rotpartij' naar je hoofd geslingert.

Lijkt me meer een kwestie van polarisatie.
pi_91746276
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:34 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Is onzin. Je kan ook gewoon met argumenten komen. En ja die gaat voor alle kanten op. Ik kan en wil mijzelf niet in hokjes laten plaatsen omdat ik aan de ene kant (volgens users) weer links ben en in een ander topic weer rechts. Je wil niet weten hoe vaak ikhoor dat ik zowel een PVV-stemmer ben als ook een extreem linkse ben. Het slaat werkelijk nergens op. Je hebt over het ene nieuwsbericht een hele andere mening dan weer een ander nieuws bericht.

Wanneer iedereen maar zegt; je bent dom want je ziet het niet zoals ik. Is er geen discussie meer wat mij betreft, maar een explosie van puberale hormonen. Veel lurkers ergeren zich daaraan.

Iedereen heeft recht op zijn/haar mening. En ben je het er niet mee eens? Kom je gewoon met tegenargumenten. Dat links/rechts geneuzel is gewoon ergerlijk
  zondag 23 januari 2011 @ 13:47:08 #220
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_91746312
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 12:53 schreef du_ke het volgende:

[..]

Die mores heb je dan niet goed begrepen. Snap ook niet dat je keer op keer deze suggestie blijft doen terwijl je weet dat het niet klopt.
Geen Godwin deze keer?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_91746339
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:45 schreef IHVK het volgende:

[..]

Hm ja maar andersom is het evenmin vleiend?

En ik vind het nog allezins meevallen. Als ik zie wat voor taal sommige 'rechtse' mensen bezigen op het inet richting linksen of 'allochtonen' ooit op Geenstijl geweest ?

Rechts zijn is geaccepteerd, rechts heeft zelfs de meerderheid in Nederland. Je moet tegenwoordig in een grote groep eens zeggen dat je PvdA stemt. Krijgt meteen 'rotpartij' naar je hoofd geslingert.

Lijkt me meer een kwestie van polarisatie.
Ik zie dat hier in NWS wel evenredig opgaan tegenover elkaar. Dus ben het niet met je eens :)
  zondag 23 januari 2011 @ 13:47:58 #222
3542 Gia
User under construction
pi_91746348
Wanneer men een oplossing oppert als: "Laat haar dan hier blijven in een pleeggezin, zodat ze haar opleiding af kan maken." wordt afgeserveerd als 'onmenselijk'.
Maar men vindt het prima als zo'n meisje dan op eigen houtje, vanuit afghanistan via België straks weer terugkomt en bij een pleeggezin gaat wonen. Dan wel!

Zie dat andere wicht een paar jaar terug.

Ik kan me voorstellen dat zo'n meisje haar opleiding tenminste af wil maken. Wellicht kan ze dan, inmiddels volwassen, ook een permanente verblijfsvergunning krijgen, wie weet naturaliseren.
Wat ik niet inzie is dat zo'n hele familie, puur vanwege het feit dat ze eerder niet meegewerkt hebben, hier mag blijven, alleen vanwege de opleiding van dit meisje.

Hierheen komen als asielzoekers is een eigen keuze geweest. Deal er ook mee als het verzoek wordt afgewezen. Waarom komen mensen hier niet gewoon als immigrant naartoe? Volgens mij heb je dan meer kans toegelaten te worden dan als asielzoeker onder valse voorwendselen.
  zondag 23 januari 2011 @ 13:48:29 #223
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_91746366
Ik zou nog steeds willen weten hoe de bleeding hearts het beleid zouden willen vormgeven.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_91746388
"Zie dat andere wicht een paar jaar terug."

Jaloezie is een bitch.
pi_91746395
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:47 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Geen Godwin deze keer?
Je weet al hoe ik over jouw mentaliteit denk en je doet keer op keer zelf goed je best om dat weer te bewijzen :).
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')