Iemand moet toch jouw uitkering betalen, nietwaar? Je vindt die centjes stiekem zelf ook heel belangrijk, het brengt je er namelijk toe om te stemmen op een partij die de helft van de zuurverdiende centjes van de werkenden afpakt om het te 'herverdelen'.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Die zijn nu eenmaal belangrijker dan mensen, leer dat nou eens!
Die doet het goed op verjaardagen zeker?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:06 schreef RAVW het volgende:
[..]
Maar waarom zijn ze hun leven niet zeker?
Misschien hebben ze wat verkeerds gedaan?
Hier in de buurt ook een die gevlucht is vandaar naar hier .... en kan niet meer terug naar zijn land omdat die dan opgehangen word.
Maar wel op kosten van de Soos elk jaar lekker 4 weken daar na toe gaan op vakantie.Oke maar wel een verblijfsvergunning gekregen hebben omdat het zo zielig was dat hij misschien wel geslacht zou worden als hij zou terug gaan.
Niet alleen op verjaardagen. Ook bij de soos, want er reist vaak een leger aan "hulpverleners" mee met het gelukkige gezinquote:Op zondag 23 januari 2011 12:16 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Die doet het goed op verjaardagen zeker?
Klopt. Een van de schijnheilige stukjes van de asielzoekersknuffelaars: het gaat ze alleen om de paar zeilepoten die Nederland per vliegtuig hebben kunnen bereiken, de miljarden die dat niet kunnen hoor je ze niet over...quote:Op zondag 23 januari 2011 11:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een ding valt me wel op, als ze eenmaal uitgewezen zijn, hoe groot de opwinding ook was, daarna hoor je nooit meer iemand over de uitgewezene.
Ze is een moslima.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:15 schreef WillemBier het volgende:
Van mij mag ze alleen blijven omdat ze een jonge vrouw is zonder hoofddoek. Want ik vind namelijk: hoe meer jonge vrouwen in dit land, hoe beter! Want des te meer valt er (nu of in dit geval in de nabije toekomst) te neuken. Puur eigenbelang dus.
Als het een moslima of een man was geweest, dan had de persoon een kwestie natuurlijk per definitie op moeten rotten!
Jij zal het wel weten.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:18 schreef IHVK het volgende:
Ik hoor de buren nu al roddelen ja, lekker achterbaks
Maar wel altijd vriendelijk groeten !
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:18 schreef WillemBier het volgende:
[..]
Niet alleen op verjaardagen. Ook bij de soos, want er reist vaak een leger aan "hulpverleners" mee met het gelukkige gezin
Hierboven werd door één van je vrinden beweerd van niet.quote:
Ik heb geen vrienden op Fok! Hoogstens mensen waar ik het vaak mee eens ben.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:21 schreef WillemBier het volgende:
[..]
Hierboven werd door één van je vrinden beweerd van niet.
Afijn, als ze moslima is dan het natuurlijk duidelijk wat er moet gebeuren en geef ik de PVV helemaal gelijk.
Zo doorredenerend komen we er uiteindelijk op uit dat we volgens jouw gedachtengang heel Afghanistan hierheen moeten halen. En niet alleen Afghanistan: de hele zielige wereld!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:21 schreef IHVK het volgende:
Wilders loopt zelf met miljoenen euro aan beveiliging rond maar een 14 jarig meisje wil hij Afghanistan in jagen.
Ik denk dat hij liever zonder die beveiliging over straat zou lopen.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:21 schreef IHVK het volgende:
Wilders loopt zelf met miljoenen euro aan beveiliging rond maar een 14 jarig meisje wil hij Afghanistan in jagen.
Laf hoor.
En dan zijn die centjes niet meer belangrijk natuurlijk.
Ik ook. Maar dat was mijn punt nietquote:Op zondag 23 januari 2011 12:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk dat hij liever zonder die beveiliging over straat zou lopen.
Maar dat kan niet, omdat we in het verleden teveel Afghanen en andere moslims hier naartoe gehaald en niet teruggestuurd hebben.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk dat hij liever zonder die beveiliging over straat zou lopen.
Nee heel Afghanistan is niet hier opgegeroeid door falend asielbeleid van Nederland.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:26 schreef WillemBier het volgende:
Zo doorredenerend komen we er uiteindelijk op uit dat we volgens jouw gedachtengang heel Afghanistan hierheen moeten halen. En niet alleen Afghanistan: de hele zielige wereld!
Typisch links om niet te begrijpen dat er ergens een grens gesteld moet worden.
Kostelijk domme vergelijking dit. Soms heb je nog van die parels ertussen zitten.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:21 schreef IHVK het volgende:
Laf hoor.
En dan zijn die centjes niet meer belangrijk natuurlijk.
Wat een onzinnige opmerking.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:29 schreef WillemBier het volgende:
[..]
Maar dat kan niet, omdat we in het verleden teveel Afghanen en andere moslims hier naartoe gehaald en niet teruggestuurd hebben.
Yeah, Whatever.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kostelijk domme vergelijking dit. Soms heb je nog van die parels ertussen zitten.
Oke het is de schuld van Sahar dat G.W. Bedreigd wordt.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:32 schreef WillemBier het volgende:
[..]
Als jij de waarheid onzinnig vindt, dan mag jij dat best een onzinnige opmerking vinden hoor.
Waar heeft het asielbeleid gefaald? Ze moet er nu toch uit?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee heel Afghanistan is niet hier opgegeroeid door falend asielbeleid van Nederland.
Ik zou werkelijk niet weten waarom niet.quote:Tien jaar is te lang er is een Nederlands meisje opgegroeid en net als dat je de 14 jarige Sophie niet in Afghanistan loslaat doe je dat ook niet met de 14 jarige Sahar.
Het is niet haar schuld. Het is wel de schuld van de linksen, die zo graag gezinsherenigers wilden binnenhalen, en oorlogsmisdadigers uit Irak/Somalie enz.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oke het is de schuld van Sahar dat G.W. Bedreigd wordt.
Ze zwemt teveel en Geert is bang voor water ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |