Wij stemmen toch per vier jaar elke weer op op die politici en beleidsmakers. En dus ben je als burger wel degelijk verantwoordelijk. Ik mag niet stemmen trouwens wat ik gezien de intelligentie van de gemiddelde politicus als een plus zie.quote:Op zondag 23 januari 2011 07:22 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Je kan niet de gewone burger het slachtoffer laten worden van wat grootschalige bedrijven en regeringen fout doen door zomaar ieder "zielig" persoon binnen te halen. Maar ik blijf erbij dat dit meisje best mag blijven.
Ik mag aleen stemmen voor de 2e kamer, voor de provinciale staten en de 1e kamer dient men ingeschreven te zijn in een nederlandse gemeentequote:Op zondag 23 januari 2011 07:28 schreef Megumi het volgende:
[..]
Wij stemmen toch per vier jaar elke weer op op die politici en beleidsmakers. En dus ben je als burger wel degelijk verantwoordelijk. Ik mag niet stemmen trouwens wat ik gezien de intelligentie van de gemiddelde politicus als een plus zie.
En jij denkt dat dat werkt in Sudan? Ofzo?quote:Op zondag 23 januari 2011 07:17 schreef niels0 het volgende:
Elk vliegtuig met een nederlandse bestemming ff aan de gate militairen zette die controleren of je een visum hebt en voldoende geld hebt om te overleven is kostbaar, maar uiteindelijk goedkoper. (1x per minuut land er een vliegtuig op Schiphol)
Dat heb je dan helemaal niet goed begrepen.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik de mores hier goed begrijp willen de meesten dat iedereen die in NL binnenkomt en asiel vraagt dit moet krijgen en voor altijd mag blijven?
Oh? Wat dan? Alleen leuke of zieluge kinderen?quote:Op zondag 23 januari 2011 11:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat heb je dan helemaal niet goed begrepen.
Een ding valt me wel op, als ze eenmaal uitgewezen zijn, hoe groot de opwinding ook was, daarna hoor je nooit meer iemand over de uitgewezene.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:16 schreef eriksd het volgende:
Op naar het volgende schrijnende geval. Zoals 2000 asielzoekers die via Griekenland hier zijn gekomen. Dat zijn pas getallen hé, linkse vrinden van me.
Je trollt en je hebt voldoende hersens om dat te begrijpen.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh? Wat dan? Alleen leuke of zieluge kinderen?
Dat is geen antwoord op mijn (toegegeven, ironische) vraag.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je trollt en je hebt voldoende hersens om dat te begrijpen.
Waarom moet je altijd gelijk links zijnquote:Op zondag 23 januari 2011 11:16 schreef eriksd het volgende:
Op naar het volgende schrijnende geval. Zoals 2000 asielzoekers die via Griekenland hier zijn gekomen. Dat zijn pas getallen hé, linkse vrinden van me.
En het valt mij op dat je anders voor linkse-boomknuffelaar wordt uitgemaakt. Dus doe nu niet alsof het eenrichtingsverkeer is.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Verder viel me op dat als je daar hier op fok niet over meehuilt en deze vraag stelt je voor Nazi wordt uitgemaakt
Daar ben ik dus ook benieuwd naar.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn (toegegeven, ironische) vraag.
Het valt me alleen altijd weer op dat er een hoop gegilt wordt over de uitzettingen, vooral (of eigenlijk vrijwel alleen) als het een lekker media geniek geval is.
Er is beleid voor dit soort zaken, en ik zou wel eens willen weten hoe de bleeding hearts het beleid zouden willen vormgeven.
Verder viel me op dat als je daar hier op fok niet over meehuilt en deze vraag stelt je voor Nazi wordt uitgemaakt
Zwart-wit denken is nu eenmaal makkelijker dan nuanceren....quote:Op zondag 23 januari 2011 11:48 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Waarom moet je altijd gelijk links zijn? Het zit zeker erg diep? Ik ben niet links, en ik vind het standpunt ook schandalig, dus...
Door wie ? Waar?quote:Op zondag 23 januari 2011 11:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn (toegegeven, ironische) vraag.
Het valt me alleen altijd weer op dat er een hoop gegilt wordt over de uitzettingen, vooral (of eigenlijk vrijwel alleen) als het een lekker media geniek geval is.
Er is beleid voor dit soort zaken, en ik zou wel eens willen weten hoe de bleeding hearts het beleid zouden willen vormgeven.
Ik kan het bedrag dat daar door d plee gespoeld gaat worden anders moeilijk nuanceren.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zwart-wit denken is nu eenmaal makkelijker dan nuanceren....
Nee.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik de mores hier goed begrijp willen de meesten dat iedereen die in NL binnenkomt en asiel vraagt dit moet krijgen en voor altijd mag blijven?
Ah de centjes !quote:Op zondag 23 januari 2011 12:08 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik kan het bedrag dat daar door d plee gespoeld gaat worden anders moeilijk nuanceren.
Die zijn nu eenmaal belangrijker dan mensen, leer dat nou eens!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |