Hij heeft verdomme zijn msn niet aan staan, anders had ik het daar wel even gevraagdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Je was toch een slechte mama? Dan ken je ook wel onderenaan de trap gaan staan bleren als een viswijf.
ja, daar gaan ze wel stuk van he, van grote zwarte fans die er op gaan zittenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
De mijne is ook groen maar er zit wel een grote zwarte fan op
en dood
Nee natuurlijk niet, hij zit te gamenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij heeft verdomme zijn msn niet aan staan, anders had ik het daar wel even gevraagd
Helaas wel en ze zeiden in de winkel nog wel dat die heel sterk wasquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, daar gaan ze wel stuk van he, van grote zwarte fans die er op gaan zitten
Jeeeeezus wat een monsterquote:
Waarom?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, hij zit te gamen.
Trek het modem even uit..
zet je andere bril ff op ...quote:
oh, meneer taart had ook een groene doosquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
zet je andere bril ff op ...
de doos is wel groen![]()
[ afbeelding ]
ik compenseer er niets mee neem gewoon geen genoegen met minder ...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Jeeeeezus wat een monster...
Ik ben blij dat ik niks hoef te compenseren en het gewoon met deze kan:
[ afbeelding ]
Verstandigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom?
Om hem iets te vragen wat mij geen hol kan schelen?![]()
Ik kijk wel uit zeg, straks heb ik ruzie
Hai lieverdquote:
hij staat netquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey LL![]()
Doet je wasmachine het goed?
Middagquote:
Haaai MoPGquote:
suikersnoetjequote:
was er stuk aan ?quote:
Dus dat wordt straks pas testenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij staat net![]()
[..]
Middag![]()
![]()
[..]
Haaai MoPG![]()
[..]
suikersnoetje![]()
OMGquote:
goeie smaakquote:
zo duur is dat niet hoor ...quote:
Waaraan issie overledenquote:
Hij zei tegen mij dat dit 'gewoon een redelijk goede' was...quote:
Dat is ook wel handig, ben ik blij dat de monteur het mij van de zomer even had uitgelegdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Joah morgen ofzo.. ff handleiding lezen e.d.
helemaal correctquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij zei tegen mij dat dit 'gewoon een redelijk goede' was...
Klopt. Hij had ook 3x zo veel uit kunenn gevenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij zei tegen mij dat dit 'gewoon een redelijk goede' was...
ja das kut electronica werkt nl op rook .,....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
iets met geur die er niet vanaf hoort te komen en dat wel doet, mis alleen nog blauwe rook
Heb je een nieuwe wasmachien?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Joah morgen ofzo.. ff handleiding lezen e.d.
nou, zie?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
helemaal correct
de midden moot van de markt
nee hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt. Hij had ook 3x zo veel uit kunenn geven.
Dat deed het niet maar wel de zelfde geur kwam er vanafquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja das kut electronica werkt nl op rook .,....
en als de rook er uit komt tja dan werkt het nie meer
wat ist een 800gt gts gtx ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat deed het niet maar wel de zelfde geur kwam er vanaf
Waarom wil je die los draaienquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
sjeez wat zit een macbook pro kut in elkaar ...
6000 0000 schroefjes allemaal verschillend ...
om dat ik hem aan het kanibaliseren benquote:
Goed bezigquote:
om precies te zijn een EVGA e-Geforce 8800 GTS 360 MB superkloktquote:
Mja, ik wil er tegenwoordig geen 150 piek meer voor neerleggen. Mijnes van 65 doet t ok prima.quote:
Jawel, want die bestaanquote:[..]
nee hoor
Nee. Das ook niet te hopenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja en nou mag er niets meer stuk gaan hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |