Geef meneer taart en schop en zeg dat hij het moet fiksenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zei ik net niet dat ik er geen hol van snap?
Dus.
Omdat ik had moeten weten dat alle kinderen altijd tegelijk slapen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben jij helemaal niet
Hoezo zou jij dat zijn?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:33 schreef wel.o.k het volgende:
de kraan in de keuken lekt niet meer![]()
de auto ook niet meer![]()
maar ik heb nog steeds hoofdpijn
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dokter WOK's hoofdpijn tips.
Weg met hoofdpijn, tip 1: Water drinken
Eén van de voornaamste redenen voor hoofdpijn is uitdroging. Dit komt door het drinken van koffie, thee e.d. waarbij je meer vocht verliest dan binnenkrijgt. Maar ook bij warme temperaturen verliezen we meer vocht. Hoofdpijn is dan een teken meer te moeten drinken. Drink dus voldoende water en verklein de kans op hoofdpijn. Komt de hoofdpijn op, neem dan eerst een glas water .
Weg met hoofdpijn, tip 2: Koffie
Hoewel koffie zojuist als oorzaak aangewezen werd voor het verliezen van vocht en veroorzaken van hoofdpijn, kan te weinig koffie ook hoofdpijn veroorzaken. Wie veel koffie drinkt, kan verslaaft raken aan caffeine. Wanneer je minder koffie nuttigt, kan het tekort aan caffeine hoofdpijn veroorzaken.
Weg met hoofdpijn, tip 3: Rust
Hoofdpijn kan ook worden veroorzaakt door stress. Rust daarom voldoende. Slaap genoeg uren en neem voldoende pauzes. Zet er toch hoofdpijn door, maak dan eens een wandeling van 5 minuten.
Weg met hoofdpijn, tip 4: Ontspan
Geen tijd om 5 minuten de hoofdpijn weg te wandelen? Sluit de ogen dan en wrijf tegen de zijkanten van uw hoofd. Ook op de kruin van uw hoofd, tussen uw wenkbrauwen en bij uw oren zitten drukpunten tegen hoofdpijn, Ontspan! Masseer deze punten en de hoofdpijn zal verminderen.
Weg met hoofdpijn, tip 5: Natte washand
Hoewel het tijdens het werk lastig gaat, is een koude natte washand een geweldig middel zijn tegen hoofdpijn. Ga rustig zitten of liggen. Ontspan, met de koude natte washand. Uw hoofdpijn zal zeker verminderen.
Weg met hoofdpijn, tip 6: Warm bad
Hoofdpijn is goed aan te pakken door te ontspannen. Neem bij hoofdpijn bijvoorbeeld eens een goed warm bad. Ontspan uw spieren. Gespannen spieren kunnen namelijk ook hoofdpijn veroorzaken.
Weg met hoofdpijn, tip 7: Stoom
Stoom is een ander middel om hoofdpijn op te lossen. De warme lucht vult het hoofd en zorgt voor de juiste ontspanning. Draai de nek een paar keer rond en masseer de nekspieren. Uw hoofpijn zal zeker verminderen.
jaquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik had moeten weten dat alle kinderen altijd tegelijk slapen.
En dat moeders nooit genoeg kunnen krijgen van kinderliedjes.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb de computer van de kinderen gekaapt voor studie![]()
nu zitten ze minder achter de computer
Maar daarom ben jij nog geen slechte maquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik had moeten weten dat alle kinderen altijd tegelijk slapen.
En dat moeders nooit genoeg kunnen krijgen van kinderliedjes.
Die is zijn nieuwe grafische kaart in zijn pc aan het schroeven atm.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geef meneer taart en schop en zeg dat hij het moet fiksen
Nuuuut!quote:
Dat ken ik dat je van de vloer kan eten, want er ligt genoegquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja
mijn woonkamer kan je van de vloer eten daar kom ik nooit >.<
dies alleen voor de show
Die hang je er inquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die is zijn nieuwe grafische kaart in zijn pc aan het schroeven atm.
Of stoppen.
Of klikken.
Of hangen.
Weet ik veel
Ik zei dat ik twijfelde over een PS3, en toen ik vroeg wanneer dat interessant wordt, zei hij als je minimaal 4 spellen per jaar koopt. Nou ja, ik koop jaarlijks voor de pc 1 spel en download nog niet een keer per jaar een ander spel om uit te proberen. Dus tja, dan is het duidelijkquote:
OMG!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
dan ben ik een slechte vader
naja, dat klopt ook
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
om hem erin te hangen stop je hem in het slot tot ie klik zegtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die is zijn nieuwe grafische kaart in zijn pc aan het schroeven atm.
Of stoppen.
Of klikken.
Of hangen.
Weet ik veel
nee dat bedoel ik nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ken ik dat je van de vloer kan eten, want er ligt genoeg
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vind seks echt een kutwoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als dat ik: 'ik houd van jou' echt heeeeeeeeeel lelijk vind.
Leer er maar mee leven
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
atm zijn ze aan het vechten wie het eerst onder de douche magquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG!
En nu?
Ik zet meteen kinderliedjes aan![]()
En ik hoop dat jouw meisjes ook slapen, want Thijs slaapt nog en dus moeten die van jou dat ook
En dan schroef je hem vastquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
om hem erin te hangen stop je hem in het slot tot ie klik zegt![]()
jij snapt het
Lol, bij mijn pc is het ook een zooiquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:40 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nee dat bedoel ik niet
ik leef practische achter mn pc
dus hier is het altijd een tering benden en mn woonkamer is brandschoon
want er zit nooit iemand
dan heeft hij dat dus een half uur geleden gewoon al gedaan en zit hij nu spelletjes te spelenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
om hem erin te hangen stop je hem in het slot tot ie klik zegt![]()
jij snapt het
Gewoon samen onder de douche zettenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
atm zijn ze aan het vechten wie het eerst onder de douche mag
ik zie je graag,quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind seks echt een kutwoord.
Leer er maar mee leven
je bedoeld zo'n faal toolles systemquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:41 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan schroef je hem vast.
Tenzij je een A-merk pc hebt, die hebben vaan van die beugels om de zaak vast te zetten.
dan heeft hij toch ook wel even tijd om jou te helpenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan heeft hij dat dus een half uur geleden gewoon al gedaan en zit hij nu spelletjes te spelen
graagquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zie je graag,
zullen we de liefde bedrijven?
ja, ik had er zelfs een liedje over gepost, waar jij vervolgens helemaal niet op reageerdequote:
Ik vind jou liefquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind seks echt een kutwoord.
Leer er maar mee leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
wat heeft ie gekocht ?voor kaartquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan heeft hij dat dus een half uur geleden gewoon al gedaan en zit hij nu spelletjes te spelen
Kut. Godverdomme.quote:
een groene.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
wat heeft ie gekocht ?voor kaart
Die heb ik ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
een groene.
met een ventilatortje erop.
ik ben echt zo'n enorm wijf
doet es vragenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
een groene.
met een ventilatortje erop.
ik ben echt zo'n enorm wijf
Jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:41 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
je bedoeld zo'n faal toolles system
waar alles na 3maanden los zit en je pc nog maar half werkt !
nee, dan moet ik helemaal naar boven lopen, gek!quote:
Dat heb ik niet gezienquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ik had er zelfs een liedje over gepost, waar jij vervolgens helemaal niet op reageerde
Ja hequote:
Je was toch een slechte mama? Dan ken je ook wel onderenaan de trap gaan staan bleren als een viswijfquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dan moet ik helemaal naar boven lopen, gek!
goed voor je conditiequote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dan moet ik helemaal naar boven lopen, gek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |