ik zie je graag,quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind seks echt een kutwoord.
Net als dat ik: 'ik houd van jou' echt heeeeeeeeeel lelijk vind.
Leer er maar mee leven
je bedoeld zo'n faal toolles systemquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:41 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan schroef je hem vast.
Tenzij je een A-merk pc hebt, die hebben vaan van die beugels om de zaak vast te zetten.
dan heeft hij toch ook wel even tijd om jou te helpenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan heeft hij dat dus een half uur geleden gewoon al gedaan en zit hij nu spelletjes te spelen
graagquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zie je graag,
zullen we de liefde bedrijven?
ja, ik had er zelfs een liedje over gepost, waar jij vervolgens helemaal niet op reageerdequote:
Ik vind jou liefquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind seks echt een kutwoord.
Net als dat ik: 'ik houd van jou' echt heeeeeeeeeel lelijk vind.
Leer er maar mee leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
wat heeft ie gekocht ?voor kaartquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan heeft hij dat dus een half uur geleden gewoon al gedaan en zit hij nu spelletjes te spelen
Kut. Godverdomme.quote:
een groene.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
wat heeft ie gekocht ?voor kaart
Die heb ik ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
een groene.
met een ventilatortje erop.
ik ben echt zo'n enorm wijf
doet es vragenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
een groene.
met een ventilatortje erop.
ik ben echt zo'n enorm wijf
Jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:41 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
je bedoeld zo'n faal toolles system
waar alles na 3maanden los zit en je pc nog maar half werkt !
nee, dan moet ik helemaal naar boven lopen, gek!quote:
Dat heb ik niet gezienquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ik had er zelfs een liedje over gepost, waar jij vervolgens helemaal niet op reageerde
Ja hequote:
Je was toch een slechte mama? Dan ken je ook wel onderenaan de trap gaan staan bleren als een viswijfquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dan moet ik helemaal naar boven lopen, gek!
goed voor je conditiequote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dan moet ik helemaal naar boven lopen, gek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |