Nice, ik zeg doen!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:24 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dan ga ik eucalyptus deo dragen.
Lekker!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:24 schreef dralion13 het volgende:
[..]
nee, wel eucalyptus massage olie
Werd tegelijk gepost.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:24 schreef JApieman het volgende:
[..]
Kijk bovenstaande post van haar voor je antwoord.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nice, ik zeg doen!
[..]
Lekker!
Sorry dat ik stoor, nog even over de berenklauw.quote:
Dan kom ik wel water geven ok?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:27 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Sorry dat ik stoor, nog even over de berenklauw.
Moet ik deze elke dag water geven en wat als ik eens op vakantie ga?
Zet hem maar in de tuin. Hij red zich wel. Dat zie je na 3 jaar welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:27 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
berenklauwen topic voor kuzcoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:27 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Grapjasquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:30 schreef OkkieTrooy het volgende:
[..]
Dan na 9 maanden....
[ afbeelding ]
Daar twijfelde ik niet aanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
GrapjasIk ben een wijze meid, die van eucalyptus houdt.
Omgquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:34 schreef dralion13 het volgende:
zullen we samen naar de eucalyptuskwekerij in zeeland?
Waar woon je? Kom ik wel even langs met een voorraad eucalyptusquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sinds een tijd sta ik op de bloemen afdeling van de supermarkt waar ik werk. Sinds ik daar sta/werk, ontdekte ik de geur van eucalyptus! Sjonge wat heeft dat mijn leven verandert zeg..![]()
Die geur heeft iets losgemaakt in mij, het windt me op!
Vandaag moest ik weer eens werken en toen wilde een mevrouw een boeket met eucalyptus en rozen, nou geen probleem, zo gezegd zo gedaan. Ik begon ijverig het boeket te mengen.
Mevrouw blij met haar boeket, ik blij met de resttakjes van de eucalyptus.Ik heb er de hele tijd mee gespeeld en aan geroken!
De geur van Eucalyptus....![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kennen jullie deze geur? En wat doet die geur met jullie?
In Noord-Holland.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:47 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
Waar woon je? Kom ik wel even langs met een voorraad eucalyptus
ze gaat al met mij naar een eucalyptuskwekerij, zoek je eigen eucalyptus-chickquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:47 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
Waar woon je? Kom ik wel even langs met een voorraad eucalyptus
Het was al veel eerder een linedancechick dan een eucalyptuschick!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:50 schreef dralion13 het volgende:
[..]
ze gaat al met mij naar een eucalyptuskwekerij, zoek je eigen eucalyptus-chick
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:50 schreef dralion13 het volgende:
[..]
ze gaat al met mij naar een eucalyptuskwekerij, zoek je eigen eucalyptus-chick
Sommige wel. Hangt van het soort af.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:08 schreef KeizerKuzco het volgende:
Is het ook eetbaar?
Graag snel reactie.
Gr gr
De ronde soort die jij verkoopt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sommige wel. Hangt van het soort af.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |