ohjah kweet het weer, dus ik was zo voor het gemeentehuis een t fappen, en toen ik klaar was en mn broek weer omhoog trok zag ik dat er 20 mensen naar me aan t staren waren :S.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je was voor het gemeentehuis aan het fappen.. daar was je
Ons mam?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ohjah kweet het weer, dus ik was zo voor het gemeentehuis een t fappen, en toen ik klaar was en mn broek weer omhoog trok zag ik dat er 20 mensen naar me aan t staren waren :S.
Is dat al zo oud?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:58 schreef Patje1987 het volgende:
Dit liedje heb ik live mee gedanst toen ik klein was jonge!
Ik ben niet oudquote:
en toen werd hij weer hard?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ohjah kweet het weer, dus ik was zo voor het gemeentehuis een t fappen, en toen ik klaar was en mn broek weer omhoog trok zag ik dat er 20 mensen naar me aan t staren waren :S.
Wholla zemmel bezem ik ben 17quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Al die lui hier zijn tussen 12 en 16, dus jij bent oud
Vandaar mijn betere muzieksmaakquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
klopt jah jou moeder stond ook tusse die menigste, en zo allemaal kijken naar mijn vrichtbare luciferquote:
*COUGH*quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben ook oud.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |