Dan is het goed.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat was geheel per abuis
Wat een cultuurbarbaren hier zegquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:48 schreef trolololo het volgende:
Gitaren?
Dan gaat de radio in de winkel over een tijdje weer uit
In James Blunt zitten ook gitaren.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:48 schreef trolololo het volgende:
Gitaren?
Graagquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
Maar ik wil je alsnog wel adopteren hoor![]()
absoluut jij ook danquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Hallo Knetterkrankjorum. vind jij het ook zo gezellig hier?
Die ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:47 schreef djkoelkast het volgende:
Ik hoor nu pas een nummer wat ik ken![]()
Somebody answer the phone
Sexshop ofzo?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:48 schreef trolololo het volgende:
Gitaren?
In hem zelf?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:48 schreef Beach het volgende:
[..]
In James Blunt zitten ook gitaren.
Niet zoveel meer trekken danquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:48 schreef Amoeba het volgende:
AUUUW KRAMP IN MN BEEN TOEN IK ME GING AFTREKKEN KKKKKKKKKAAAAANNNNNNNNKKKKKKKKKUUUUUUURRRRRRRRRRR!
Yomanda geloof ik.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die ja.Is die niet van DJ José en G-SPOTT en kornuiten?
Wat is precies het probleem?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hoi.
Mijn msn doet stoer. Iemand die kan helpen? Shit met keypoorten enzo.
wie waren dat in die jingle?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sexshop ofzo?
In welke winkel kun je internetten en radio onzinnen?
idd, wat een toeval dat wij elkaar hierzo weer treffenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
absoluut jij ook dan![]()
wat toevallig
Euhhh geen idee meer. Jij en DV in elk geval en volgens mij ook sharr.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wie waren dat in die jingle?
chips heequote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:49 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb trek in chips maar ik heb geen chips
't Is zaterdag, plunderen die supermarkt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:49 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb trek in chips maar ik heb geen chips
zat te twijfelen of ik mezelf hoorde... daarom vroeg ik..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Euhhh geen idee meer. Jij en DV in elk geval en volgens mij ook sharr.
Misschien je msn opnieuw opstarten, of je computer zelfquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kan me niet aanmelden omdat er een probleem is met de keypoorten. Zegt msn.
Ik kan niet luisteren, ik ga hier zo weg voordat ik een moord begaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heb je nog verzoekjes voor straks?
Ik help je over 10 minuten wel, dan ben ik uitgedraaidquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mwah ik ben te lui ik zit net lekker. En op zaterdag is het altijd druk in de AH en dat kan ik niet handelen. Al zit er op zaterdag middag rond 5 uur altijd een fucking lekkere chick achter de kassaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
't Is zaterdag, plunderen die supermarkt.
Ohquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik kan niet luisteren, ik ga hier zo weg voordat ik een moord bega
3e of 4e ben jijquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zat te twijfelen of ik mezelf hoorde... daarom vroeg ik..
Heb je CCleaner gebruikt?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
doe je het er miss om?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
idd, wat een toeval dat wij elkaar hierzo weer treffen
Msn heb ik al geprobeerd om opnieuw op te starten, maar helpt niet. Laptop opnieuw opstarten duurt een eeuwigheid, geen zin in.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Misschien je msn opnieuw opstarten, of je computer zelf
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
3e of 4e ben jij![]()
Ik heb die hele zwoele gebruikt
okeokequote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik help je over 10 minuten wel, dan ben ik uitgedraaid
Oud-Beijerland?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh
Waar kan ik je afhalen trouwens?
Heb je die nieuwe msn moeten downloaden?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Msn heb ik al geprobeerd om opnieuw op te starten, maar helpt niet. Laptop opnieuw opstarten duurt een eeuwigheid, geen zin in.
ik kan ook niet msn en bij mij zegt hij dat ik een nieuwere versie moet downloadenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Msn heb ik al geprobeerd om opnieuw op te starten, maar helpt niet. Laptop opnieuw opstarten duurt een eeuwigheid, geen zin in.
Sure thingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:51 schreef Snuf. het volgende:
Sperzieboon toon wil jij dan Saturday Night - Herman Brood draaien?
Frankquote:
Nee. Ik kan gewoon niet aanmelden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Heb je die nieuwe msn moeten downloaden?
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan ook niet msn en bij mij zegt hij dat ik een nieuwere versie moet downloaden
Probeer een nieuwe versie te downloaden, ik had dat namelijk ook, kon niet aanmelden, nu weer welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. Ik kan gewoon niet aanmelden.
Middag.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:52 schreef Patje1987 het volgende:
GOEDEMORGEEEEN
Koelkast headset is binnen, bedankt!
Ik draai geen kapotte snaren.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:53 schreef JApieman het volgende:
Er staat Gitaaareeeen, maar ik hoor geen gitaren?
dat staat toch echt bij mij in beeld schatquote:
Om 13:00quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:53 schreef JApieman het volgende:
Toppie!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:52 schreef Patje1987 het volgende:
GOEDEMORGEEEEN
Koelkast headset is binnen, bedankt!
Lees is verder, piemolquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:53 schreef JApieman het volgende:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit gemist. Er zit ook geen reclame in en hij is niet zo sloom.
Voor mij morgen, ben net wakkerquote:
1x in een deel van mij, 1x in een deel van Darcli en wel allebei een andere mix gebruikt. Maar pardonquote:
Je hebt problemen met kwooten?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee maar ik heb een probleem met mijn keypoorten. Dat heeft niks met msn zelf te maken denkik
Lees mn DM?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee maar ik heb een probleem met mijn keypoorten. Dat heeft niks met msn zelf te maken denkik
heeft dat neit iets met internet te maken?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Voor mij morgen, ben net wakker
Daar is het weekend voorquote:
Ah, ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
1x in een deel van mij, 1x in een deel van Darcli en wel allebei een andere mix gebruikt. Maar pardon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |