quote:
je was voor het gemeentehuis aan het fappen.. daar was jequote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:55 schreef _Fanta het volgende:
Waar was ik gebleven, Ohja!!! toen hing ik daar dus naak zo in die kerk!, ahneej daar was ik nie. Help?
Ik ook, daar moet ik aan werken. Nog steeds van de vakantie elke dag om 5 uur slapen en om een uurtje of 3 / 4 wakker worden. Toen moest ik werken en dat ging niet goedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:56 schreef JApieman het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind dat ik best vroeg wakker ben.
Ja. Want ik had net ook geen internet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:54 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
heeft dat neit iets met internet te maken?
Kijk, daar ligt je probleem!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja. Want ik had net ook geen internet.
Haha nee bij mij ook niet, moest ik weer eerder gaan slapen, was ik net die dag ervoor om 4 uur wakker gewordenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ook, daar moet ik aan werken. Nog steeds van de vakantie elke dag om 5 uur slapen en om een uurtje of 3 / 4 wakker worden. Toen moest ik werken en dat ging niet goed
Shame on youquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dan ik ook godverdomme.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:57 schreef Snuf. het volgende:
Jeeuj ik ben leeftijdsgenoot van Sperzieboontoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |