hmmpfbrppgfgfgrpprquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wilde je een dom blondje grap maken?
moet ik eigenlijk ook doen, maar dan moet ik eerst afwassen en daar hebben we dus even geen zin inquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:47 schreef Kally het volgende:
Nu krijg ik te horen dat ik net een echt mens ben
Stomme relnicht ookquote:
ik ben heul geen nichtquote:
Laarzenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga winkelen
Maar ik wil nieuwe laarzen
Kitty welquote:
Is dat heel erg dan? Iets wits?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:46 schreef Kally het volgende:
Lutte slim van je moeder
Kitty wou foto van mijn haar nu is hij in shock want ik draag wat wits
Ik draag meestal zwart, altijd eigenlijkquote:
Alleen maar goed toch? Afwisseling.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik draag meestal zwart, altijd eigenlijk
Preciesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alleen maar goed toch? Afwisseling.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga winkelen
Maar ik wil nieuwe laarzen
doet me gelijk hieraan denkenquote:
Vaatwassersquote:
die heb ik en ben ikquote:
Ik hoop dat ik nu in normale leuke laarzen pasquote:
Pics van je laarzen straksquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik nu in normale leuke laarzen pas![]()
Mijn kuiten zijn ook wat dunner geworden gelukkig
Ooooh, dat ken ik allemaal nietquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:27 schreef crv het volgende:
TIP VAN DE DAG: Probeer een wijnglas nooit in een kastje te zetten waarvan het deurtje nog dicht is
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:27 schreef crv het volgende:
TIP VAN DE DAG: Probeer een wijnglas nooit in een kastje te zetten waarvan het deurtje nog dicht is
Oooh, dat is wel een heel goede tipquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:27 schreef crv het volgende:
quote:
quote:
stewieeequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dat is wel een heel goede tip
Niet slechtquote:
Wat ben je toch een voorbeeld kindquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:37 schreef Lutte het volgende:
Even een lijstje maken met mogelijke boeken voor Nederlands, dan naar de bieb, boekjes inleveren en nieuwe boekjes zoeken... En dan weer verder met school!
Echt hequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat ben je toch een voorbeeld kind
Nu moet ik zeggen dat die 2 van mij ook wel erg goed op school zijn, jongste leest zonder moeite het woord burgemeester alquote:
Ik ben dol op goedgemanierde mensenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu moet ik zeggen dat die 2 van mij ook wel erg goed op school zijn, jongste leest zonder moeite het woord burgemeester al
Nou zijn manieren doen we nog wat aanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben dol op goedgemanierde mensen
Komt vast wel goedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou zijn manieren doen we nog wat aan
Valt best mee hoor.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat ben je toch een voorbeeld kind
Hoe kan het ook anders met zo'n intelligente moeder?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu moet ik zeggen dat die 2 van mij ook wel erg goed op school zijn, jongste leest zonder moeite het woord burgemeester al
Ik denk serieus dat vele ouders jou graag als dochter zouden willen hebben hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Valt best mee hoor.Ik houd gewoon van lezen.
Ik heb afgelopen week ook gewoon met een leraar over boeken zitten praten.
Ik heb nu een lijstje met De literaire kring van Marjolein Februari, Tirza van Arnon Grunberg, De Aansprekers van Maarten 't Hart, Joe Speedboot van Tommy Wieringa en Het meisje in het veen van Koos van Someren. Allemaal niveau vier dus dat is wel fijn.
[..]
Hoe kan het ook anders met zo'n intelligente moeder?
Als ik heel erg eerlijk ben hebben ze dat niet van hun vader neequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Valt best mee hoor.Ik houd gewoon van lezen.
Ik heb afgelopen week ook gewoon met een leraar over boeken zitten praten.
Ik heb nu een lijstje met De literaire kring van Marjolein Februari, Tirza van Arnon Grunberg, De Aansprekers van Maarten 't Hart, Joe Speedboot van Tommy Wieringa en Het meisje in het veen van Koos van Someren. Allemaal niveau vier dus dat is wel fijn.
[..]
Hoe kan het ook anders met zo'n intelligente moeder?
Behalve mijn eigen ouders.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat vele ouders jou graag als dochter zouden willen hebben hoor![]()
dat doet me denken aan de kleine van een vriendin van ons. Alweer een paar jaar terug.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou zijn manieren doen we nog wat aan
Nou, ik vind je een schatjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Behalve mijn eigen ouders.Ik ben ook gewoon een vreselijke puber hoor Stu.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Behalve mijn eigen ouders.Ik ben ook gewoon een vreselijke puber hoor Stu.
Als dat zo is dan mag je de gerust zeggen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik heel erg eerlijk ben hebben ze dat niet van hun vader nee
Die leerde niet graag en het zijn beide wel strebertjes en ook hetzelfde daarin
Allebei een jaar voor met rekenen, lezen gaat bij die jongste nu ineens vreselijk snel, die oudste heeft echt zin in zijn werkstuk (als ik help dan), ik ben zo trots
![]()
supermamquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik heel erg eerlijk ben hebben ze dat niet van hun vader nee
Die leerde niet graag en het zijn beide wel strebertjes en ook hetzelfde daarin
Allebei een jaar voor met rekenen, lezen gaat bij die jongste nu ineens vreselijk snel, die oudste heeft echt zin in zijn werkstuk (als ik help dan), ik ben zo trots
![]()
Hun vader is niet dom, maar die wilde nooit verder leren.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als dat zo is dan mag je de gerust zeggen.En ik geloof het ook meteen.
Wel fijn dat ze er zelf plezier in hebben en zelf willen, en dat ze de capaciteiten daartoe hebben.Want later zullen ze het ook zelf op moeten brengen, en als het zulke strebertjes zijn komt dat wel goed denk ik.
Have funquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:00 schreef Lutte het volgende:
Ik ben naar het dorp! Met een muts op want ik zoek mijn haar niet te doen.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:00 schreef Lutte het volgende:
Byequote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:00 schreef Lutte het volgende:
quote:There was your mistake. There was your error. The error all women commit. Why can't you women love us, faults and all? Why do you place us on monstrous pedestals? We have all feet of clay, women as well as men: but when we men love women, we love them knowing their weaknesses, their follies, their imperfections, love them all the more, it may be, for that reason. It is not the perfect, but the imperfect, who have need of love. It is when we are wounded by our own hands, or by the hands of others, that love should come to cure us--else what use is love at all? All sins, except a sin against itself, Love should forgive. All lives, save loveless lives, tru Love should pardon. A man's love is like that. It is wider, larger, more human than a woman's. Women think that they are making ideals of men. What they are making of us are false idols merely. You made your false idol of me, and I had not the courage to come down, show you my wounds, tell you my weknesses. I was afraid that I might lose your love, as I have lost it now. And so, last night you ruined my life for me--yes, ruined it! What this woman asked of me was nothing compared to what she offered to me. She offered security, peace, stability. The sin of my youth, that I had thought was buried, rose up in front of me, hideous, horrible with its hands at my throat. I could have killed it for ever, sent it back into its tomb, destroyed its record, burned the one witness against me. You prevented me. No one but you, you know it. And now what is there before me but public disgrace, ruin, terrible shame, the mockery of the world, a lonely dishonoured life, al lonely dishonoured death, it maybe, some day? Let women make no more ideals of men! let them not put them on altars and bow before them, or they may ruin other lives as completely as you--you whom I have so wildly loved---have ruined mine!
pfff sterktequote:
Wel mooiquote:
Al ben ik het er niet mee eensquote:
Het is van een play (Oscar Wilde), 'An Ideal Husband) en dit is Sir Robert Chiltern.quote:
Hmm klinkt goedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is van een play (Oscar Wilde), 'An Ideal Husband) en dit is Sir Robert Chiltern.
http://en.wikipedia.org/wiki/An_Ideal_Husband
Jaquote:
Sterkte lieverdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:24 schreef Kally het volgende:
Ik ben er even tussenuit, heb knallende hoofdpijn, even liggen met een molletje
Sterktequote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:24 schreef Kally het volgende:
Ik ben er even tussenuit, heb knallende hoofdpijn, even liggen met een molletje
Toch jammer dat je eerste 2 keuzes er niet waren thoughquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:32 schreef Lutte het volgende:
Ze hadden het boek wat ik het liefste wilde lezen niet en mijn tweede keus ook niet, keus drie tot en met vijf wél... Dus eigenlijk mag ik niet klagen.
En sterkte Kally, succes crv en Stu. En je monoloog is wel moooi!
Ik moet er dit jaar vier lezen voor school (ik heb er al eentje gelezen nu deze drie), kan ik die andere voor volgend jaar bewaren.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toch jammer dat je eerste 2 keuzes er niet waren though
Dankje
Klinkt goedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moet er dit jaar vier lezen voor school (ik heb er al eentje gelezen nu deze drie), kan ik die andere voor volgend jaar bewaren.
STUTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTquote:
CRAZZZZYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
STUTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT
quote:
Dat zal ik niet vergetenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mede mogelijk gemaakt door Crazy-m
whahahaquote:
ben nu een aflevering aan het kijkenquote:
Those were the daysquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben nu een aflevering aan het kijken
to rememberquote:
Zitten wel heel toffe tussen jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:01 schreef Crazy-M het volgende:
Vind sowieso de oude tekenfilms het beste
Ga maar vast naar huisquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:04 schreef Bos81 het volgende:
Spetter niet te pater, lekker in het water, wacht maar niet op mij. Ik kom eeen druppel later.
Ik ben behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was ik nooitquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:05 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk. Ik ben vandaag zo vrolijk
Zat ik ook aan te denken, maar dat klinkt zo raar als ik het typquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:05 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk. Ik ben vandaag zo vrolijk
nee hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken, maar dat klinkt zo raar als ik het typ
Ach, je hoeft niet alles 100% te menen natuurlijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken, maar dat klinkt zo raar als ik het typ
Ik vind Stu ook een klootzakquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, je hoeft niet alles 100% te menen natuurlijk
maar ja, niemand neemt me serieus, ik ben Crazyquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar ja, niemand neemt me serieus, ik ben Crazy
Misschien wil jij je wel niet serieus laten nemenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar ja, niemand neemt me serieus, ik ben Crazy
noem jij dit muziek ?quote:
Nee, dat is weer zo. Maar ik ben denk ik te serieus en te eerlijk om vaak niet dingent e menen. Af en toe en niet gemeende opmerking maak ik wel eens hoor..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, je hoeft niet alles 100% te menen natuurlijk
Tijdloos en altijd goed Rod Stewartquote:
Ik heb ook vandaag met de begeleiding mijn kamer gedaan. zijn bijna 2 uur bezig geweest (ja eerst een kort gesprekje gehad)quote:
Ik ben zelf niet de meest serieuze user hierquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat is weer zo. Maar ik ben denk ik te serieus en te eerlijk om vaak niet dingent e menen. Af en toe en niet gemeende opmerking maak ik wel eens hoor..
Was het zo'n puinhoopquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ook vandaag met de begeleiding mijn kamer gedaan. zijn bijna 2 uur bezig geweest (ja eerst een kort gesprekje gehad)
niet ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet de meest serieuze user hier
ik wel, bloed serieusquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet de meest serieuze user hier
gelukkig wel, met jouw kun je tenminste altijd een zinnig gesprek voerenquote:
ja maar dat weet niet iedereenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:37 schreef crv het volgende:
[..]
gelukkig wel, met jouw kun je tenminste altijd een zinnig gesprek voeren
* Crazy-M geeft Stutuuut een fopspeen.quote:
Ik heb overal, blauwe plekken van jouquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar dat weet niet iedereen
WOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
HILVERSUM 3 BESTOND NOG NIET![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M geeft Stutuuut een fopspeen.
Niet huilen
blauwe plekken ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb overal, blauwe plekken van jou
Kallyquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
blauwe plekken ?
Was dat niet toen ik je had opgesloten met Kally ?
toen jullie samen uit de kamer kwamen sprak je andersquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
toen jullie samen uit de kamer kwamen sprak je anders
Mwa matigjes. En daar?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:32 schreef crv het volgende:
[..]
Was het zo'n puinhoopOh wacht je hebt een gesprek gehad
![]()
Hoe gaat het Bos ?
vannacht en vanmorgen was niks maar gaat iets beter nu, heb ook een beetje met iemand kunnen spreken al was het via PMquote:
what's cooking ?quote:
Stewiequote:
was ff gamenquote:
Succesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was ff gamen
nu koken, wie belt alvasst 112 ?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:17 schreef Kally het volgende:
Zo ik heb de Godfather weer helemaal gezien voor dit jaar
Ik ben er een soort van verslaafd aanquote:
Zijn ook toffe filmsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben er een soort van verslaafd aan![]()
Ja nou ja ik ben groot fan van Al en Robert dus ik klaag nietquote:
Ken die film nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:19 schreef Kally het volgende:
Up close and personal is op tv nu, lekkere tijd voor zo'n jankfilm
Heat is ook tofquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nou ja ik ben groot fan van Al en Robert dus ik klaag niet
Robert Redford en Michelle Pfeiffer, maar hij eindigt zo vreselijk zieligquote:
Ja die was pas nog op tv, ik snap echt niet dat die 2 niet vaker met elkaar spelenquote:
Top filmquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die was pas nog op tv, ik snap echt niet dat die 2 niet vaker met elkaar spelen
Ik hou niet zo van zieligquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Robert Redford en Michelle Pfeiffer, maar hij eindigt zo vreselijk zielig
Pay it forward heb ik uren zitten huilenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van zielig
Ik vind Pay it Forward al zielig
Ja, zelfs de Lion King en Brother Bearquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Pay it forward heb ik uren zitten huilen
Maar nu huil ik bij films sowieso wel snel
Jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zelfs de Lion King en Brother Bear
En E.T.![]()
Is toch goedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Nou ja in het echt kan ik bijna niet huilen dus ik uit het via film
quote:
Hihi, Haley is gemaakt voor zulke films, A.I. vond ik ook zo zieligquote:
Ik heb net deel 3 afgekekenquote:
bij alle soorten films ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Pay it forward heb ik uren zitten huilen
Maar nu huil ik bij films sowieso wel snel
ik ken ze niet, weet eigenlijk niet waarom maar trekt me niet geloof ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb net deel 3 afgekeken
Is niet treurig is mooi
Ja, die is ook zieligquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Hihi, Haley is gemaakt voor zulke films, A.I. vond ik ook zo zielig
Ja als er maar iets zieligs is, traan ikquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:30 schreef crv het volgende:
[..]
ik ken ze niet, weet eigenlijk niet waarom maar trekt me niet geloof ik
Ja die man is ook geniaalquote:
Misschien gaat het wel weg van de drank, ontspanningquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:33 schreef crv het volgende:
heb verdorie al de hele middag een sluimerende aankomende koppijn, heb nu al voor de 2e keer ibu+molletje genomen
en ik wilde het nog wel op een zuipen zetten vanavond
Dat is flink balenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:33 schreef crv het volgende:
heb verdorie al de hele middag een sluimerende aankomende koppijn, heb nu al voor de 2e keer ibu+molletje genomen
en ik wilde het nog wel op een zuipen zetten vanavond
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Misschien gaat het wel weg van de drank, ontspanning
Ik wil ook een ouzo, maar heb nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:35 schreef crv het volgende:
ok op jouwe verantwoording Kally, het is borreltijd dus tijd voor een Ouzo
Wat wordt het ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:38 schreef Kally het volgende:
Zo en die zeurpieten eten gegeven, alsof ze nooit wat krijgen
Ze hebben hongerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:38 schreef Kally het volgende:
Zo en die zeurpieten eten gegeven, alsof ze nooit wat krijgen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil ook een ouzo, maar heb niet
Dan doe ik een wijntje
Kattenbrokjesquote:
Ik dacht dat je het over de jongens hadquote:
quote:
Die zijn dit weekend bij hun vaderquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over de jongens had
ohohquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Die zijn dit weekend bij hun vader
Ahaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Die zijn dit weekend bij hun vader
Ik zit braaf thuis hequote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:45 schreef Kally het volgende:
Ik moet niet naar die film kijken, straks ga ik zeker huilen, dan gaat hij dood
dat zegt niks toch ?quote:
Ja kan, voorlopig kijk ik een jankfilmquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:47 schreef crv het volgende:
[..]
dat zegt niks toch ?![]()
Ook thuis kun je de beest uithangen
Ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:51 schreef crv het volgende:
is er nog wat bijzonders op TV vanavond of moeten we een film opzetten?
Verras onsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:55 schreef crv het volgende:
het is weer zaterdag avond dus geen fuck![]()
Maar ff gaan verzinnen wat voor film dan
Sperziebonen, eerst even gaar koken, ondertussen kipblokjes in een pan braden daarna roerbaksaus sate erbij. Na een tijdje sperziebonen afgieten en bij de kip doen en even meebakken.quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sperziebonen, eerst even gaar koken, ondertussen kipblokjes in een pan braden daarna roerbaksaus sate erbij. Na een tijdje sperziebonen afgieten en bij de kip doen en even meebakken.
under suspicion ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:04 schreef Kally het volgende:
Crv op rtl7 heb je wel een goede film, met Gene Hackman en Morgen Freeman
Of Big Daddy met Adam Sandler op Veronica
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:10 schreef Kally het volgende:
Ik moet nu huilen, hij is nog niet eens dood
Sterktequote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:10 schreef iBenny het volgende:
Blij dat de visite weg is...
Ik ben op
Ja snap ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:17 schreef iBenny het volgende:
M'n knie is ook nog steeds verrot.
..en ik schijt in m'n broek voor de dokter dinsdag![]()
bang dat ie gaat amputeren ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:17 schreef iBenny het volgende:
M'n knie is ook nog steeds verrot.
..en ik schijt in m'n broek voor de dokter dinsdag![]()
doewie stoewiequote:
ik heb al jaren een verrotte knie dus ik weet hoe benny zich voeltquote:
Dat geeft je nog niet het recht zulke walgelijke 'grappen' te maken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:29 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb al jaren een verrotte knie dus ik weet hoe benny zich voelt
Denk je nou echt dat dat gebeurtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat geeft je nog niet het recht zulke walgelijke 'grappen' te maken.
Tot vanavondquote:
Geen idee hoe het komt, maar het is dik, warm en ik moet 'm niet teveel belasten anders gaat het pijn doen. Maar we gaan gewoon verderquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Duimelut komt wel weer terug.Nu moet ik nog even iemand pesten.
Ai, dan is het inderdaad maar even goed dat je naar een dokter gaat.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:33 schreef iBenny het volgende:
Later Stu
[..]
Geen idee hoe het komt, maar het is dik, warm en ik moet 'm niet teveel belasten anders gaat het pijn doen. Maar we gaan gewoon verder![]()
OKee, hoeft niet hoor, wat jij wiltquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Duimelut komt wel weer terug.Nu moet ik nog even iemand pesten.
een habadoedasquote:
hehe, wel door blijven gaan anders gaat het foutquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:39 schreef Bos81 het volgende:
Adem in. even vasthouden, en dan uitademen
Ja, ik weet hetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe, wel door blijven gaan anders gaat het fout
quote:
Het gaat weer niet zo goed?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:39 schreef Bos81 het volgende:
Adem in. even vasthouden, en dan uitademen
Now ALL RISE !!!quote:
* Crazy-M geeft iBenny een Habadoedasquote:
was ist lose mit das dingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:44 schreef crv het volgende:
He Crazy, ben jij bekent met Dell lattitudes E6410
klote laptop
WTF is het?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M geeft iBenny een Habadoedas
Weet je dat niet ?quote:
Klinkt als een ontsteking, vooral dat warm gedeeltequote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:33 schreef iBenny het volgende:
Later Stu
[..]
Geen idee hoe het komt, maar het is dik, warm en ik moet 'm niet teveel belasten anders gaat het pijn doen. Maar we gaan gewoon verder![]()
quote:Opzoeken: haberdoedas
Link: http://www.encyclo.nl/begrip/haberdoedas
haberdoedas
1) Oorvijg 2) Tik '
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoor
DAS Kloteding hangt nu al voor de derde keer vandaag. Gebeurt elke dag wel 1 of meerdere keren. Heb ook al een paar keer black screen met enekel stripes gehadquote:
Smakelijkquote:
nope, maar klinkt als performance probleem.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:48 schreef crv het volgende:
[..]
DAS Kloteding hangt nu al voor de derde keer vandaag. Gebeurt elke dag wel 1 of meerdere keren. Heb ook al een paar keer black screen met enekel stripes gehad![]()
En hij is spiksplinternieuw. Er staat al een nieuwe in bestelling maar goed. Was benieuwd of jij er ervaringen meehad
Redelijk. Gewoon een beejte vermoeid van allerlei dingen, Ik doe het mezelf ook aan. Me op de kop geven voor posts terwijl dat helemaal niet nodig is.quote:
hmm is idd vaag jah.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:51 schreef crv het volgende:
nee helemaal niet, fan draait ook niet overmatig en het gebeurt op de gekste momenten. net ook, wilde reageren op een post en dan doet ie helemaal niets meer, geen muis geen enkele toets alleen keiharde reset
nee heb niets geprobeerd tot nog toe, ben totaal niet bekend met DELLquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm is idd vaag jah.
Maar klinkt niet echt bekend bij mij.
Geen errors in eventvwr? dell diagnostics gedraaid ?
Ohw.. nah, er zijn geen posts waar je je druk over hoeft te maken hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Redelijk. Gewoon een beejte vermoeid van allerlei dingen, Ik doe het mezelf ook aan. Me op de kop geven voor posts terwijl dat helemaal niet nodig is.
Okeequote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw.. nah, er zijn geen posts waar je je druk over hoeft te maken hoor
Van mij part gooi je het er allemaal uit. En doe je het liever niet openbaar kun je ook altijd in mijn PMbox terecht he
Ik moet huilen om de filmquote:
Dat programma wat ertussen zitquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
20:00 Popstars: De finale
21:30 Lachend het jaar in
22:00 Popstars: De uitslag
22:30 Hart van Nederland - Late editie
Ik hoop dat het om half 11 is afgelopen
Kan ik nog even filmpie kijken vanavond
Je gaat Brabants praten?quote:
nee Kelvin van Zorroquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kelvin van X Factor? Dé Bart van X Factor?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en dan zeggen ze dat rotterdammers aso praten
ja het komt denk ik ook door new kids denk ik, dat het brabantse accent achteruit gaatquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik ken er ook wat van, ja toch niet dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |