hmmpfbrppgfgfgrpprquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wilde je een dom blondje grap maken?
moet ik eigenlijk ook doen, maar dan moet ik eerst afwassen en daar hebben we dus even geen zin inquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:47 schreef Kally het volgende:
Nu krijg ik te horen dat ik net een echt mens ben
Stomme relnicht ookquote:
ik ben heul geen nichtquote:
Laarzenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga winkelen
Maar ik wil nieuwe laarzen
Kitty welquote:
Is dat heel erg dan? Iets wits?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:46 schreef Kally het volgende:
Lutte slim van je moeder
Kitty wou foto van mijn haar nu is hij in shock want ik draag wat wits
Ik draag meestal zwart, altijd eigenlijkquote:
Alleen maar goed toch? Afwisseling.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik draag meestal zwart, altijd eigenlijk
Preciesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alleen maar goed toch? Afwisseling.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga winkelen
Maar ik wil nieuwe laarzen
doet me gelijk hieraan denkenquote:
Vaatwassersquote:
die heb ik en ben ikquote:
Ik hoop dat ik nu in normale leuke laarzen pasquote:
Pics van je laarzen straksquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik nu in normale leuke laarzen pas![]()
Mijn kuiten zijn ook wat dunner geworden gelukkig
Ooooh, dat ken ik allemaal nietquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:27 schreef crv het volgende:
TIP VAN DE DAG: Probeer een wijnglas nooit in een kastje te zetten waarvan het deurtje nog dicht is
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:27 schreef crv het volgende:
TIP VAN DE DAG: Probeer een wijnglas nooit in een kastje te zetten waarvan het deurtje nog dicht is
Oooh, dat is wel een heel goede tipquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:27 schreef crv het volgende:
quote:
quote:
stewieeequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dat is wel een heel goede tip
Niet slechtquote:
Wat ben je toch een voorbeeld kindquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:37 schreef Lutte het volgende:
Even een lijstje maken met mogelijke boeken voor Nederlands, dan naar de bieb, boekjes inleveren en nieuwe boekjes zoeken... En dan weer verder met school!
Echt hequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat ben je toch een voorbeeld kind
Nu moet ik zeggen dat die 2 van mij ook wel erg goed op school zijn, jongste leest zonder moeite het woord burgemeester alquote:
Ik ben dol op goedgemanierde mensenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu moet ik zeggen dat die 2 van mij ook wel erg goed op school zijn, jongste leest zonder moeite het woord burgemeester al
Nou zijn manieren doen we nog wat aanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben dol op goedgemanierde mensen
Komt vast wel goedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou zijn manieren doen we nog wat aan
Valt best mee hoor.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat ben je toch een voorbeeld kind
Hoe kan het ook anders met zo'n intelligente moeder?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu moet ik zeggen dat die 2 van mij ook wel erg goed op school zijn, jongste leest zonder moeite het woord burgemeester al
Ik denk serieus dat vele ouders jou graag als dochter zouden willen hebben hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Valt best mee hoor.Ik houd gewoon van lezen.
Ik heb afgelopen week ook gewoon met een leraar over boeken zitten praten.
Ik heb nu een lijstje met De literaire kring van Marjolein Februari, Tirza van Arnon Grunberg, De Aansprekers van Maarten 't Hart, Joe Speedboot van Tommy Wieringa en Het meisje in het veen van Koos van Someren. Allemaal niveau vier dus dat is wel fijn.
[..]
Hoe kan het ook anders met zo'n intelligente moeder?
Als ik heel erg eerlijk ben hebben ze dat niet van hun vader neequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Valt best mee hoor.Ik houd gewoon van lezen.
Ik heb afgelopen week ook gewoon met een leraar over boeken zitten praten.
Ik heb nu een lijstje met De literaire kring van Marjolein Februari, Tirza van Arnon Grunberg, De Aansprekers van Maarten 't Hart, Joe Speedboot van Tommy Wieringa en Het meisje in het veen van Koos van Someren. Allemaal niveau vier dus dat is wel fijn.
[..]
Hoe kan het ook anders met zo'n intelligente moeder?
Behalve mijn eigen ouders.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat vele ouders jou graag als dochter zouden willen hebben hoor![]()
dat doet me denken aan de kleine van een vriendin van ons. Alweer een paar jaar terug.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou zijn manieren doen we nog wat aan
Nou, ik vind je een schatjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Behalve mijn eigen ouders.Ik ben ook gewoon een vreselijke puber hoor Stu.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Behalve mijn eigen ouders.Ik ben ook gewoon een vreselijke puber hoor Stu.
Als dat zo is dan mag je de gerust zeggen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik heel erg eerlijk ben hebben ze dat niet van hun vader nee
Die leerde niet graag en het zijn beide wel strebertjes en ook hetzelfde daarin
Allebei een jaar voor met rekenen, lezen gaat bij die jongste nu ineens vreselijk snel, die oudste heeft echt zin in zijn werkstuk (als ik help dan), ik ben zo trots
![]()
supermamquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik heel erg eerlijk ben hebben ze dat niet van hun vader nee
Die leerde niet graag en het zijn beide wel strebertjes en ook hetzelfde daarin
Allebei een jaar voor met rekenen, lezen gaat bij die jongste nu ineens vreselijk snel, die oudste heeft echt zin in zijn werkstuk (als ik help dan), ik ben zo trots
![]()
Hun vader is niet dom, maar die wilde nooit verder leren.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als dat zo is dan mag je de gerust zeggen.En ik geloof het ook meteen.
Wel fijn dat ze er zelf plezier in hebben en zelf willen, en dat ze de capaciteiten daartoe hebben.Want later zullen ze het ook zelf op moeten brengen, en als het zulke strebertjes zijn komt dat wel goed denk ik.
Have funquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:00 schreef Lutte het volgende:
Ik ben naar het dorp! Met een muts op want ik zoek mijn haar niet te doen.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:00 schreef Lutte het volgende:
Byequote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:00 schreef Lutte het volgende:
quote:There was your mistake. There was your error. The error all women commit. Why can't you women love us, faults and all? Why do you place us on monstrous pedestals? We have all feet of clay, women as well as men: but when we men love women, we love them knowing their weaknesses, their follies, their imperfections, love them all the more, it may be, for that reason. It is not the perfect, but the imperfect, who have need of love. It is when we are wounded by our own hands, or by the hands of others, that love should come to cure us--else what use is love at all? All sins, except a sin against itself, Love should forgive. All lives, save loveless lives, tru Love should pardon. A man's love is like that. It is wider, larger, more human than a woman's. Women think that they are making ideals of men. What they are making of us are false idols merely. You made your false idol of me, and I had not the courage to come down, show you my wounds, tell you my weknesses. I was afraid that I might lose your love, as I have lost it now. And so, last night you ruined my life for me--yes, ruined it! What this woman asked of me was nothing compared to what she offered to me. She offered security, peace, stability. The sin of my youth, that I had thought was buried, rose up in front of me, hideous, horrible with its hands at my throat. I could have killed it for ever, sent it back into its tomb, destroyed its record, burned the one witness against me. You prevented me. No one but you, you know it. And now what is there before me but public disgrace, ruin, terrible shame, the mockery of the world, a lonely dishonoured life, al lonely dishonoured death, it maybe, some day? Let women make no more ideals of men! let them not put them on altars and bow before them, or they may ruin other lives as completely as you--you whom I have so wildly loved---have ruined mine!
pfff sterktequote:
Wel mooiquote:
Al ben ik het er niet mee eensquote:
Het is van een play (Oscar Wilde), 'An Ideal Husband) en dit is Sir Robert Chiltern.quote:
Hmm klinkt goedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is van een play (Oscar Wilde), 'An Ideal Husband) en dit is Sir Robert Chiltern.
http://en.wikipedia.org/wiki/An_Ideal_Husband
Jaquote:
Sterkte lieverdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:24 schreef Kally het volgende:
Ik ben er even tussenuit, heb knallende hoofdpijn, even liggen met een molletje
Sterktequote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:24 schreef Kally het volgende:
Ik ben er even tussenuit, heb knallende hoofdpijn, even liggen met een molletje
Toch jammer dat je eerste 2 keuzes er niet waren thoughquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:32 schreef Lutte het volgende:
Ze hadden het boek wat ik het liefste wilde lezen niet en mijn tweede keus ook niet, keus drie tot en met vijf wél... Dus eigenlijk mag ik niet klagen.
En sterkte Kally, succes crv en Stu. En je monoloog is wel moooi!
Ik moet er dit jaar vier lezen voor school (ik heb er al eentje gelezen nu deze drie), kan ik die andere voor volgend jaar bewaren.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toch jammer dat je eerste 2 keuzes er niet waren though
Dankje
Klinkt goedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moet er dit jaar vier lezen voor school (ik heb er al eentje gelezen nu deze drie), kan ik die andere voor volgend jaar bewaren.
STUTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTquote:
CRAZZZZYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
STUTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |