quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil ook een ouzo, maar heb niet
Dan doe ik een wijntje
Kattenbrokjesquote:
Ik dacht dat je het over de jongens hadquote:
quote:
Die zijn dit weekend bij hun vaderquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over de jongens had
ohohquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Die zijn dit weekend bij hun vader
Ahaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Die zijn dit weekend bij hun vader
Ik zit braaf thuis hequote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:45 schreef Kally het volgende:
Ik moet niet naar die film kijken, straks ga ik zeker huilen, dan gaat hij dood
dat zegt niks toch ?quote:
Ja kan, voorlopig kijk ik een jankfilmquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:47 schreef crv het volgende:
[..]
dat zegt niks toch ?![]()
Ook thuis kun je de beest uithangen
Ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:51 schreef crv het volgende:
is er nog wat bijzonders op TV vanavond of moeten we een film opzetten?
Verras onsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:55 schreef crv het volgende:
het is weer zaterdag avond dus geen fuck![]()
Maar ff gaan verzinnen wat voor film dan
Sperziebonen, eerst even gaar koken, ondertussen kipblokjes in een pan braden daarna roerbaksaus sate erbij. Na een tijdje sperziebonen afgieten en bij de kip doen en even meebakken.quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sperziebonen, eerst even gaar koken, ondertussen kipblokjes in een pan braden daarna roerbaksaus sate erbij. Na een tijdje sperziebonen afgieten en bij de kip doen en even meebakken.
under suspicion ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:04 schreef Kally het volgende:
Crv op rtl7 heb je wel een goede film, met Gene Hackman en Morgen Freeman
Of Big Daddy met Adam Sandler op Veronica
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:10 schreef Kally het volgende:
Ik moet nu huilen, hij is nog niet eens dood
Sterktequote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:10 schreef iBenny het volgende:
Blij dat de visite weg is...
Ik ben op
Ja snap ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:17 schreef iBenny het volgende:
M'n knie is ook nog steeds verrot.
..en ik schijt in m'n broek voor de dokter dinsdag![]()
bang dat ie gaat amputeren ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:17 schreef iBenny het volgende:
M'n knie is ook nog steeds verrot.
..en ik schijt in m'n broek voor de dokter dinsdag![]()
doewie stoewiequote:
ik heb al jaren een verrotte knie dus ik weet hoe benny zich voeltquote:
Dat geeft je nog niet het recht zulke walgelijke 'grappen' te maken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:29 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb al jaren een verrotte knie dus ik weet hoe benny zich voelt
Denk je nou echt dat dat gebeurtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat geeft je nog niet het recht zulke walgelijke 'grappen' te maken.
Tot vanavondquote:
Geen idee hoe het komt, maar het is dik, warm en ik moet 'm niet teveel belasten anders gaat het pijn doen. Maar we gaan gewoon verderquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Duimelut komt wel weer terug.Nu moet ik nog even iemand pesten.
Ai, dan is het inderdaad maar even goed dat je naar een dokter gaat.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:33 schreef iBenny het volgende:
Later Stu
[..]
Geen idee hoe het komt, maar het is dik, warm en ik moet 'm niet teveel belasten anders gaat het pijn doen. Maar we gaan gewoon verder![]()
OKee, hoeft niet hoor, wat jij wiltquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Duimelut komt wel weer terug.Nu moet ik nog even iemand pesten.
een habadoedasquote:
hehe, wel door blijven gaan anders gaat het foutquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:39 schreef Bos81 het volgende:
Adem in. even vasthouden, en dan uitademen
Ja, ik weet hetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe, wel door blijven gaan anders gaat het fout
quote:
Het gaat weer niet zo goed?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:39 schreef Bos81 het volgende:
Adem in. even vasthouden, en dan uitademen
Now ALL RISE !!!quote:
* Crazy-M geeft iBenny een Habadoedasquote:
was ist lose mit das dingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:44 schreef crv het volgende:
He Crazy, ben jij bekent met Dell lattitudes E6410
klote laptop
WTF is het?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M geeft iBenny een Habadoedas
Weet je dat niet ?quote:
Klinkt als een ontsteking, vooral dat warm gedeeltequote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:33 schreef iBenny het volgende:
Later Stu
[..]
Geen idee hoe het komt, maar het is dik, warm en ik moet 'm niet teveel belasten anders gaat het pijn doen. Maar we gaan gewoon verder![]()
quote:Opzoeken: haberdoedas
Link: http://www.encyclo.nl/begrip/haberdoedas
haberdoedas
1) Oorvijg 2) Tik '
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoor
DAS Kloteding hangt nu al voor de derde keer vandaag. Gebeurt elke dag wel 1 of meerdere keren. Heb ook al een paar keer black screen met enekel stripes gehadquote:
Smakelijkquote:
nope, maar klinkt als performance probleem.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:48 schreef crv het volgende:
[..]
DAS Kloteding hangt nu al voor de derde keer vandaag. Gebeurt elke dag wel 1 of meerdere keren. Heb ook al een paar keer black screen met enekel stripes gehad![]()
En hij is spiksplinternieuw. Er staat al een nieuwe in bestelling maar goed. Was benieuwd of jij er ervaringen meehad
Redelijk. Gewoon een beejte vermoeid van allerlei dingen, Ik doe het mezelf ook aan. Me op de kop geven voor posts terwijl dat helemaal niet nodig is.quote:
hmm is idd vaag jah.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:51 schreef crv het volgende:
nee helemaal niet, fan draait ook niet overmatig en het gebeurt op de gekste momenten. net ook, wilde reageren op een post en dan doet ie helemaal niets meer, geen muis geen enkele toets alleen keiharde reset
nee heb niets geprobeerd tot nog toe, ben totaal niet bekend met DELLquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm is idd vaag jah.
Maar klinkt niet echt bekend bij mij.
Geen errors in eventvwr? dell diagnostics gedraaid ?
Ohw.. nah, er zijn geen posts waar je je druk over hoeft te maken hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Redelijk. Gewoon een beejte vermoeid van allerlei dingen, Ik doe het mezelf ook aan. Me op de kop geven voor posts terwijl dat helemaal niet nodig is.
Okeequote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw.. nah, er zijn geen posts waar je je druk over hoeft te maken hoor
Van mij part gooi je het er allemaal uit. En doe je het liever niet openbaar kun je ook altijd in mijn PMbox terecht he
Ik moet huilen om de filmquote:
Dat programma wat ertussen zitquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
20:00 Popstars: De finale
21:30 Lachend het jaar in
22:00 Popstars: De uitslag
22:30 Hart van Nederland - Late editie
Ik hoop dat het om half 11 is afgelopen
Kan ik nog even filmpie kijken vanavond
Je gaat Brabants praten?quote:
nee Kelvin van Zorroquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kelvin van X Factor? Dé Bart van X Factor?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en dan zeggen ze dat rotterdammers aso praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |