abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92115710
Je hebt even iets te verwerken, Auti na dit gebeuren rond je woning. Iedereen zou teleurgesteld zijn naar zo'n ervaring. Ontzettend balen.

Maar probeer niet op te geven. Hoe lastig dit ook is.
pi_92119193
Net mijn intakegesprek gehad bij het GGZ. Toffe mevrouw _O_
Dit gaat 'm worden! *O*
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_92119468
Mooi :)
  maandag 31 januari 2011 @ 13:28:45 #104
297051 schaal_9
Caissière B
pi_92120157
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 03:53 schreef Auti het volgende:
vanaf nu leef ik weer s'nachts. Ik wil niets meer met mensen te maken hebben. Ik sluit mij af van alles. Ik heb oordopjes die 37 decibel dempen. Mijn rekeningen en zaken worden geregeld door
sociaal.nl en voorzet.
Morgen laat ik mij uitschrijven bij Psyq.

Ik ga opzoek naar een andere psychiater, de mijne ga ik verlinken (hij doet dingen die absoluut niet mogen) en ik stel hem aansprakelijk voor het feit dat die jongen andere mensen trauma's bezorgd. (er lopen immers al 2 rechtzaken tegen die jongen).

Medicijnen kan ik van mijn huisarts krijgen maar die worden dan niet vergoed. 80 euro per maand.
Ik hoop dat die jongen snel zelfmoord pleegt en ik hoop dat mijn psych eens goed gaat voelen wat hij andere mensen aandoet.

Ik ben er klaar mee.
Dit is niet mijn wereld, vriend!
Een psychiater hoort natuurlijk professioneel en integer te handelen. Het is een moeilijk beroep, schaal 12 à 13 (en om daar te komen moet je echt weten wat je doet). Heb je vooral het gevoel dat je psychiater dingen doet die niet mogen of kun je dit aantonen met argumenten of feiten? Bepaalde gevoelens ontstaan bij mensen met autisme (vooral bij Aspergers) vanuit een extreem rechtvaardigheidsgevoel. De wereld van mensen met autisme sluit niet altijd even mooi aan bij de belevingswereld van ‘de massa’.
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_92124875
Ik heb mijn psych vandaag gesproken en hij toonde totaal geen begrip en vond het belachelijk dat ik hem mede verantwoordelijk stel. Hij is er om mensen te helpen en sommige mensen hebben het nu eenmaal moeilijker dan een ander.
Hij kan er niets aan doen, wel wou hij mij extra medicatie aansmeren.

Ik heb hem vriendelijk bedankt. En heb mijzelf uitgeschreven als patient.

Het is over. PsyQ is een walgelijk commerciele instelling, mijn PIT verpleegkundige wist niet eens wat een autipas is, nooit van gehoord....

Voorzet is wel erg goed, die hebben namelijk alles voorelkaar gekregen zoals woonurgentie en PGB. PsyQ kan alleen maar medicijnen leveren of papieren kwijt raken/ te laat inleveren.

2011.. rampjaar.. ik ga hem uitzitten.
-weg-
pi_92138813
Waarom vind je dat je psych medeverantwoordelijk is? En waarom wens je die jongen (ik neem aan dat je de buurman bedoelt? Zo niet, wie dan?) dood? Ik vind dat wel heel heftig Auti...
Natuurlijk is het kut dat jij nou precies weer in zo'n situatie terechtkomt, maar ik begrijp het verband niet helemaal.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_92139499
Omdat die jongen nooit zo opzichzelf tussen de mensen had mogen worden.
Hij is echt gestoord, je krijgt ook niet zomaar een omgangsverbod met je kind en je wordt ook niet zomaar aangeklaagd omdat je je kind een trauma hebt bezorgd.

Dit heeft mij 100'en euro's gekost, en ik ben weer helemaal terug bij af.
Die jongen gaat een heel gezeik krijgen, hij zelf ook al; dit kan ik er niet bij hebben"
Maarja, het woningbedrijf zit er bovenop en hij zal er ook wel op worden aangesproken door zijn psych en alles. Dus die gek is straks nog extra pissig ook.

Het is een kwestie van tijd voordat die gek zijn gaskraan open draait ofzo..
Die man hoort echt niet in de maatschappij.
En ik ben ook niet de enige met klachten over de werkwijze van PsyQ.

Maar ik wil er niet meer over denken of praten. Ik blijf bij mijn ouders wonen en ga omswitchen naar een nachtleven.
-weg-
pi_92145490
Een hele goede film dit: http://www.imdb.com/title/tt1185836/.
Adam gaat over een man met Asperger, die een soort van relatie opbouwt met een meisje. Hele leuke film en ook erg ontroerend.
Ik herkende best veel van mezelf in hem, alhoewel ik toch wat meer soepel ben.. kwa sociaal gedrag.

En Auti.. heftig wat je allemaal moet doorstaan. Ik ben niet echt iemand die hier actief post, maar toch lees ik altijd wel mee. Sterkte, ben er volledig mee eens dat zulke gekken niet normaal moeten kunnen wonen.
pi_92148674
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:40 schreef robin007bond het volgende:
Een hele goede film dit: http://www.imdb.com/title/tt1185836/.
Adam gaat over een man met Asperger, die een soort van relatie opbouwt met een meisje. Hele leuke film en ook erg ontroerend.
Ik herkende best veel van mezelf in hem, alhoewel ik toch wat meer soepel ben.. kwa sociaal gedrag.
Zijn daar eigenlijk cijfers over, dat autisten vaker alleenstaand zijn (het is immers moeilijker contact met andere mensen op te bouwen) dan NT's?
pi_92155898
. ADAM heb ik dvd gerkegen van min broertje.
Heeeeel erg hekenbaar,zit leuke dingen in en ook veel uidelijk over autisme
Maar ik vond film niet leuk
-weg-
pi_92157827
M'n eerste post in dit topic...

Weet pas sinds vorige week dat ik PDD-NOS heb. Zal jullie niet vervelen met het hele verhaal, maar zat in een ander soort therapie (schematherapie) en dat werkte niet echt. Er is toen gesuggereerd om mij te laten testen op autisme en daar is de diagnose PDD-NOS uitgekomen. Ik word nu dus doorverwezen naar het Centrum voor Autisme.
Toch wel apart dat ik er op m'n 36e nog achter moet komen dat ik dit heb...volgens degene die mij getest heeft, heb ik door mijn sterke geheugen en vrij hoge intelligentie altijd goed weten te onthouden hoe ik me op sociaal gebied moet gedragen (maar blijkbaar toch niet helemaal..).
Anyway, nu ik wat meer lees over PDD-NOS en de kenmerken ervan, wordt mij een hoop duidelijk over hoe ik ben en waarom ik me op bepaalde manieren kan gedragen en voelen.
pi_92158281
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 12:59 schreef robuust89 het volgende:
Net mijn intakegesprek gehad bij het GGZ. Toffe mevrouw _O_
Dit gaat 'm worden! *O*
Wat gaat wat worden?
Children of the night. What music they make.
pi_92158330
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 01:08 schreef Minnie_ het volgende:
M'n eerste post in dit topic...

Weet pas sinds vorige week dat ik PDD-NOS heb. Zal jullie niet vervelen met het hele verhaal, maar zat in een ander soort therapie (schematherapie) en dat werkte niet echt. Er is toen gesuggereerd om mij te laten testen op autisme en daar is de diagnose PDD-NOS uitgekomen. Ik word nu dus doorverwezen naar het Centrum voor Autisme.
Toch wel apart dat ik er op m'n 36e nog achter moet komen dat ik dit heb...volgens degene die mij getest heeft, heb ik door mijn sterke geheugen en vrij hoge intelligentie altijd goed weten te onthouden hoe ik me op sociaal gebied moet gedragen (maar blijkbaar toch niet helemaal..).
Anyway, nu ik wat meer lees over PDD-NOS en de kenmerken ervan, wordt mij een hoop duidelijk over hoe ik ben en waarom ik me op bepaalde manieren kan gedragen en voelen.
De meeste mensen die laat hun diagnose krijgen weten goed te verbergen dat ze op sociaal gebied nog niet goed ontwikkeld zijn, dat hoor je vaker :P
pi_92169804
Het is boven het vriespunt, maar het voelt aan als -10....

Ik vraag me af of wij hier meer last van ebben :P
pi_92170041
Wij? :+

Ik vond t vanochtend nog wel mee vallen
pi_92170474
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 13:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Wij? :+

Ik vond t vanochtend nog wel mee vallen
Jouw vriend ;)
pi_92171402
Omdat je zij 'of wij hier meer last van hebben'
pi_92172887
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 13:26 schreef EchtGaaf het volgende:
Het is boven het vriespunt, maar het voelt aan als -10....

Ik vraag me af of wij hier meer last van ebben :P
Nee, ik ben juist het tegenoverstelde en heb het het liefst altijd zo koud mogelijk (in de auto ook in de winter het liefst rond de 18 graden).
pi_92173202
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:40 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Nee, ik ben juist het tegenoverstelde en heb het het liefst altijd zo koud mogelijk (in de auto ook in de winter het liefst rond de 18 graden).
:Y +1
-weg-
pi_92177194
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 01:30 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Wat gaat wat worden?
Een behandelplan, om mijn levenskwaliteit omhoog te krikken.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_92179786
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 16:04 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Een behandelplan, om mijn levenskwaliteit omhoog te krikken.
Klinkt goed.
pi_92180947

O+ ;) , sorry.. Ik zit gelukkig weer even lekker in mijn vel.
Ik heb een nieuwe obsessie... must have ps3 rootkit :9

@The Hovv, hoe is jouw verhuizing verlopen? Alles goed en naar wens?
-weg-
pi_92181181
root@auti :P

Ik zou wel een luidspreker willen maken die perfect is. :)
pi_92182489
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:20 schreef EchtGaaf het volgende:
root@auti :P

Ik zou wel een luidspreker willen maken die perfect is. :)
Ik ben bezig met een cluster-pc, als ik alles goed heb en goed doe dan heb ik straks 16 cpu cores en 4 CUDA kaarten aan computing power.

En die Rootkit voor de playstation 3 (zie frontpage of op tweakers).. DAMN!! MUST HAVE IT!!
Ik roep het al een paar jaar, internet wordt onze ondergang.

Mooie afleiding, goed voor mijn geest.
Ik leef nu een beetje zoals Einstein, een tukje doen als ik moe ben, en als ik wakker ben weer brainstormen en dan na een paar uur weer een tukje doen, etc.
-weg-
pi_92183092
Ik wou dat ik iets kon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')