abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92412378
bijna 34 en dat is nog een vraagteken :+
  zondag 6 februari 2011 @ 16:40:25 #277
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_92415978
quote:
2s.gif Op zondag 6 februari 2011 14:16 schreef EchtGaaf het volgende:
Op dinsdag 8 februari a.s. is een aflevering van BNN -Je zal het maar hebben- en gaat ook over Roxanne (21) en heeft het syndroom van Asperger en ADD. Ze zit op de kunstacademie en woont op zichzelf.

Op N3 om 20.55
Dank, heb het in mijn agenda gezet. :)
pi_92416420
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:40 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Dank, heb het in mijn agenda gezet. :)
Ik zag het in de gids, dus dacht ik laat ik het hier ook weten. Zal weer best confronterend zijn. Wel goed dat zo'n programma er aandacht aan besteed.

PDD is zo ongeveer het meest onbegrepen syndroom, omdat je niet direct iets merkt... :{

quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 14:37 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Ik zal het inplannen.

En qua kinderen interesseert het me niet. Ik vind kinderen geweldig, en kan er ook goed mee omgaan. Maar ik moet er de komende jaren nog niet aan denken :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet er ook niet aan denken. Maar ook weer jammer.
  zondag 6 februari 2011 @ 16:54:38 #279
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_92416623
Dit vond ik wel een leuke:

pi_92416698
quote:
7s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:54 schreef von_Preussen het volgende:
Dit vond ik wel een leuke:

[ afbeelding ]
Deze mag in de OP _O-
Wel herkenbaar trouwens. Ik zou het ook niet doorhebben als iemand met mij aan het flirten is
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 6 februari 2011 @ 17:06:12 #281
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_92417146
Ik vind het wel grappig omdat het twee kenmerken van autisme / asperger weergeeft:

- lichaamstaal niet begrijpen
- erg op regels letten (in dit geval spellingsregels)

:P
pi_92417291
Het zal aan mij liggen maar de helft begrijp ik niet. Net als met die kat.
pi_92418853
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Het zal aan mij liggen maar de helft begrijp ik niet. Net als met die kat.
Ik ben dus niet de enige die die autistic Cat totaal niet snapt. :)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_92419202
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:51 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik ben dus niet de enige die die autistic Cat totaal niet snapt. :)
Autisten zijn toch graag op zichzelf deze kat dus ook :)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_92419278
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:00 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Autisten zijn toch graag op zichzelf deze kat dus ook :)
Dat haal ik niet uit het plaatje, maar goed zal wel aan mij liggen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_92419533
quote:
Op zondag 6 februari 2011 18:02 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_92419610
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:02 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik ook niet. :)
pi_92419642
ik ook niet hoor ;)
pi_92419668
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:11 schreef Cassandra87 het volgende:
ik ook niet hoor ;)
Joint the club _O_
pi_92419853
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:06 schreef von_Preussen het volgende:
Ik vind het wel grappig omdat het twee kenmerken van autisme / asperger weergeeft:

- lichaamstaal niet begrijpen
- erg op regels letten (in dit geval spellingsregels)

:P
:6 ik niet hoor.
  maandag 7 februari 2011 @ 15:32:48 #291
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_92461299
Kut autisme, medicatie helpt voor geen meter.. ben bezig met een verhuizing.. maar door al die prikkels en veranderingen lig ik nu weer ziek op bed.

It's a very, very... mad world... mad world...

[ Bericht 32% gewijzigd door CHEVHB op 07-02-2011 15:43:29 ]
pi_92498082
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 15:32 schreef CHEVHB het volgende:
Kut autisme, medicatie helpt voor geen meter.. ben bezig met een verhuizing.. maar door al die prikkels en veranderingen lig ik nu weer ziek op bed.

Het beste medicijn, imho, is besef/bewustwording en acceptatie van de beperkingen waar je mee zit. Dat heb ik nu zelf ook inmiddels wel geleerd. Ik ben helemaal gestopt met medicatie. Ik slaap daardoor wel heel erg slecht, maar het zij zo.
Daarnaast is het, voor mij dan, gewoon een kwestie van het zoveel mogelijk voorkomen van overprikkeling. Ik draag dus vaak gehoorbescherming en ik zoek de drukte of veel veranderingen/vernieuwing ook niet op.

Een verhuizing is vreselijk, daar kan ik nu wel over meepraten. Voor iedereen is het chaotisch/spannend, veel geregel en gedoe, voor ons tistjes is het een regelrechte killer.
De meest vreselijke achtbaanrit die ik ooit heb meegemaakt. Ik ga er voorlopig ook echt niet meer aan beginnen en misschien zelfs wel nooit meer.

Het enige advies is, rustig aan.. voor zover mogelijk.
-weg-
pi_92511346
Sterkte allemaal.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:26:04 #294
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_92511862
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:05 schreef Auti het volgende:

[..]

Het beste medicijn, imho, is besef/bewustwording en acceptatie van de beperkingen waar je mee zit. Dat heb ik nu zelf ook inmiddels wel geleerd. Ik ben helemaal gestopt met medicatie. Ik slaap daardoor wel heel erg slecht, maar het zij zo.
Daarnaast is het, voor mij dan, gewoon een kwestie van het zoveel mogelijk voorkomen van overprikkeling. Ik draag dus vaak gehoorbescherming en ik zoek de drukte of veel veranderingen/vernieuwing ook niet op.

Een verhuizing is vreselijk, daar kan ik nu wel over meepraten. Voor iedereen is het chaotisch/spannend, veel geregel en gedoe, voor ons tistjes is het een regelrechte killer.
De meest vreselijke achtbaanrit die ik ooit heb meegemaakt. Ik ga er voorlopig ook echt niet meer aan beginnen en misschien zelfs wel nooit meer.

Het enige advies is, rustig aan.. voor zover mogelijk.
Dankjewel voor je berichtje. Ben blij dat echt alles achter de rug is straks. Nu is het zo dat ik nu samen met mijn vriend in een appartementencomplex met meerdere mensen. Nu wil mijn vriend wel graag nog wat drinken met zijn alle om afscheid te nemen.. voor mij hoeft dat echt totaal niet. Het liefst verdwijn ik zonder wat te zeggen ( hoe onbeleefd het ook is) maar ik ga wel, voor mijn vriend. Maar ben er dagen mee bezig en kan er niet van slapen.. }:|
pi_92512047
@ Auti

PDDproof.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:40:17 #296
297051 schaal_9
Caissière B
pi_92515174
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 15:32 schreef CHEVHB het volgende:

Moeilijk, moeilijk... verhuizen is veel, veel werk. Keuzes maken, van alles regelen zoals verhuizing internetaansluiting, adres doorgeven. Autisme helpt daarbij voor geen meter. En daarnaast hebben mensen met autisme gemiddeld minder financiële armslag en wat geld is voor een verhuizing wel prettig.

Sterkte!
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_92515605
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:30 schreef EchtGaaf het volgende:
@ Auti

PDDproof.
Ik snap er geen reet van? :@

--------
Ik maak rare dingen mee. Soms geloof ik niet meer in toeval en moet er haast wel een boodschapper zijn of ergens een duidelijke boodschap in zitten. Na al het gedoe en stress en teleurstelling omtrend het falende flatje, speelde ik met de gedachte om eens lekker met Swift op het strand te gaan lopen en uitwaaien. Daar had ik ook erg veel zin in of zogezegd behoefte aan.
Wij hebben ook een heel mooi groot strand.

En dan.. afgelopen vrijdag is er een hond (een Witte Zwitserse Herder) doodgereden door een kitebuggy bij ons op het strand. ;( .. Ik ben er het hele weekend stil van geweest.
Ik had daar ook kunnen lopen met Swiffie, en het is ook iets wat uitgerekend mij zou overkomen.
Ik ben er echt heel erg van geschrokken.
-weg-
pi_92517756
Dit was Koefnoen's "variant" op "Boer zoekt vrouw":

"Boer Zoekt Emotie" :D

Deze zeer stugge boer toont de emotie van een stoeptegel :Y

Dit was een aflevering in een reeks die door de boer steevast eindigde met de dooddoener "Zo. En nou is het kloar!"

Aangezien de boer toch geen emotie toont, is het klipje bijzonder autisme proof :)
pi_92517869
Oja over twintig minuten komt BNN "je zal het maar hebben"
pi_92518672
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:29 schreef EchtGaaf het volgende:
Oja over twintig minuten komt BNN "je zal het maar hebben"
M'n tv staat al op Ned. 3 afgestemd. :)

Edit: dacht dat het om 20u00 begon, dus ik ben als een malle vanuit het werk naar huis gescheurd, was eik dus niet nodig. -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')