Dank, heb het in mijn agenda gezet.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:16 schreef EchtGaaf het volgende:
Op dinsdag 8 februari a.s. is een aflevering van BNN -Je zal het maar hebben- en gaat ook over Roxanne (21) en heeft het syndroom van Asperger en ADD. Ze zit op de kunstacademie en woont op zichzelf.
Op N3 om 20.55
Ik zag het in de gids, dus dacht ik laat ik het hier ook weten. Zal weer best confronterend zijn. Wel goed dat zo'n programma er aandacht aan besteed.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dank, heb het in mijn agenda gezet.
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:37 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Ik zal het inplannen.
En qua kinderen interesseert het me niet. Ik vind kinderen geweldig, en kan er ook goed mee omgaan. Maar ik moet er de komende jaren nog niet aan denken
Ik moet er ook niet aan denken. Maar ook weer jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze mag in de OPquote:Op zondag 6 februari 2011 16:54 schreef von_Preussen het volgende:
Dit vond ik wel een leuke:
[ afbeelding ]
Ik ben dus niet de enige die die autistic Cat totaal niet snapt.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Het zal aan mij liggen maar de helft begrijp ik niet. Net als met die kat.
Autisten zijn toch graag op zichzelf deze kat dus ookquote:Op zondag 6 februari 2011 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die die autistic Cat totaal niet snapt.
Dat haal ik niet uit het plaatje, maar goed zal wel aan mij liggenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Autisten zijn toch graag op zichzelf deze kat dus ook
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat haal ik niet uit het plaatje, maar goed zal wel aan mij liggen
Ik ook niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat haal ik niet uit het plaatje, maar goed zal wel aan mij liggen
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:06 schreef von_Preussen het volgende:
Ik vind het wel grappig omdat het twee kenmerken van autisme / asperger weergeeft:
- lichaamstaal niet begrijpen
- erg op regels letten (in dit geval spellingsregels)
Het beste medicijn, imho, is besef/bewustwording en acceptatie van de beperkingen waar je mee zit. Dat heb ik nu zelf ook inmiddels wel geleerd. Ik ben helemaal gestopt met medicatie. Ik slaap daardoor wel heel erg slecht, maar het zij zo.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:32 schreef CHEVHB het volgende:
Kut autisme, medicatie helpt voor geen meter.. ben bezig met een verhuizing.. maar door al die prikkels en veranderingen lig ik nu weer ziek op bed.
It's a very, very... mad world... mad world...
Dankjewel voor je berichtje. Ben blij dat echt alles achter de rug is straks. Nu is het zo dat ik nu samen met mijn vriend in een appartementencomplex met meerdere mensen. Nu wil mijn vriend wel graag nog wat drinken met zijn alle om afscheid te nemen.. voor mij hoeft dat echt totaal niet. Het liefst verdwijn ik zonder wat te zeggen ( hoe onbeleefd het ook is) maar ik ga wel, voor mijn vriend. Maar ben er dagen mee bezig en kan er niet van slapen..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:05 schreef Auti het volgende:
[..]
Het beste medicijn, imho, is besef/bewustwording en acceptatie van de beperkingen waar je mee zit. Dat heb ik nu zelf ook inmiddels wel geleerd. Ik ben helemaal gestopt met medicatie. Ik slaap daardoor wel heel erg slecht, maar het zij zo.
Daarnaast is het, voor mij dan, gewoon een kwestie van het zoveel mogelijk voorkomen van overprikkeling. Ik draag dus vaak gehoorbescherming en ik zoek de drukte of veel veranderingen/vernieuwing ook niet op.
Een verhuizing is vreselijk, daar kan ik nu wel over meepraten. Voor iedereen is het chaotisch/spannend, veel geregel en gedoe, voor ons tistjes is het een regelrechte killer.
De meest vreselijke achtbaanrit die ik ooit heb meegemaakt. Ik ga er voorlopig ook echt niet meer aan beginnen en misschien zelfs wel nooit meer.
Het enige advies is, rustig aan.. voor zover mogelijk.
Moeilijk, moeilijk... verhuizen is veel, veel werk. Keuzes maken, van alles regelen zoals verhuizing internetaansluiting, adres doorgeven. Autisme helpt daarbij voor geen meter. En daarnaast hebben mensen met autisme gemiddeld minder financiële armslag en wat geld is voor een verhuizing wel prettig.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:32 schreef CHEVHB het volgende:
Kut autisme, medicatie helpt voor geen meter.. ben bezig met een verhuizing.. maar door al die prikkels en veranderingen lig ik nu weer ziek op bed.
It's a very, very... mad world... mad world...
Ik snap er geen reet van?quote:
M'n tv staat al op Ned. 3 afgestemd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:29 schreef EchtGaaf het volgende:
Oja over twintig minuten komt BNN "je zal het maar hebben"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |