inkoppertje: geef je nummer maarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus hilarisch om eens mee te maken...
En dat soort dingen zei jij al op je 12de/13de?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik was een jkaar of 12-13 denk ik. zijn tekst: "i kben aan t masturberen, doe je mee?" waarop ik antwoordde: "zeg maar waar je woont, dan kom ik eraan". en toen was het TUUT TUUT TUUT
nja, zo heb ik het in mijn geheugen...maar of het echt zo gebeurde.....dat is iig het verhaal dat mn ouders nog wel eens vertellen....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
En dat soort dingen zei jij al op je 12de/13de?Ik kwam overigens vandaag 3 jongetjes bij m'n flat tegen, echt niet ouder dan een jaar of 6 en die riepen heel hard homo en kut te roepen. Waar halen ze het vandaan
quote:
Wordt hier ook steeds erger... We moeten hier in Zwolle steeds vaker ventjes van een jaar of 10 uit het gebouw zetten, staan gewoon te roken/blowenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
En dat soort dingen zei jij al op je 12de/13de?Ik kwam overigens vandaag 3 jongetjes bij m'n flat tegen, echt niet ouder dan een jaar of 6 en die riepen heel hard homo en kut te roepen. Waar halen ze het vandaan
Ik woon in Zwollequote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Wordt hier ook steeds erger... We moeten hier in Zwolle steeds vaker ventjes van een jaar of 10 uit het gebouw zetten, staan gewoon te roken/blowen
de jeugd van tegenwoordig....ik ben nu 28 en er komt in ons callcenter nu jeugd binnen van 18-20 en ik merk nu al een generatiekloofquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Wordt hier ook steeds erger... We moeten hier in Zwolle steeds vaker ventjes van een jaar of 10 uit het gebouw zetten, staan gewoon te roken/blowen
Wist ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik woon in ZwolleVeel hangjeugd kom ik verder niet echt tegen in de wijk, maar deze drie jochies vond ik toch wel 't toppunt. Ik vond ze er zo schattig uit zien, tot ze die dingen riepen
In welke wijk woon je, als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Wist ik![]()
Het zijn schattige kereltjes om te zien, maar ze hebben een hele grote bek. Er hangt hier veel rond, winkelcentrum in de buurt
Applaus applaus!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:20 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb vandaag mijn angst overwonnen door op vrijdagavond door het centrum van een grote stad te lopen!
applaus voor mezelf!
Ja, dat is soms om te janken. De jongens die hier binnenkomen (cliënten) lopen we vaak tegen hetzelfde aan. Van huis uit weinig meegekregen, moet je soms van de bodem af aan weer opbouwen...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de jeugd van tegenwoordig....ik ben nu 28 en er komt in ons callcenter nu jeugd binnen van 18-20 en ik merk nu al een generatiekloofveel informeler, brutaler en ongeïnteresseerder. niet allemaal natuurlijk maar t lijkt steeds meer t e worden....
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:20 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb vandaag mijn angst overwonnen door op vrijdagavond door het centrum van een grote stad te lopen!
applaus voor mezelf!
Ik woon er niet, ik werk er. Zie pmquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
In welke wijk woon je, als ik vragen mag?
Ik was er ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:20 schreef 3rdRock het volgende:
applaus voor mezelf!
Jullie hadden kunnen mini-meetenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik was er ook
Ben je ook door de Doelesteeg gelopen?
dat is waar cafebar de Doele zit? daar ben ik rond half 11, kwart voor 11 door gelopen ja....kortste weg naar huisquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik was er ook
Ben je ook door de Doelesteeg gelopen?
nja, jij zit ergens in de zorg oid en ik een callcenter.....dus bij jou komen ze min of meer met een reden denk ik? ik krijg gewoon een dwarsdoosnede van jong-leeuwarden eo.....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat is soms om te janken. De jongens die hier binnenkomen (cliënten) lopen we vaak tegen hetzelfde aan. Van huis uit weinig meegekregen, moet je soms van de bodem af aan weer opbouwen...
Doelebar ja. En Sybs, Mamaloe, de Oude Stoep etcquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is waar cafebar de Doele zit? daar ben ik rond half 11, kwart voor 11 door gelopen ja....kortste weg naar huis
[..]
nja, jij zit ergens in de zorg oid en ik een callcenter.....dus bij jou komen ze min of meer met een reden denk ik? ik krijg gewoon een dwarsdoosnede van jong-leeuwarden eo.....
daar ben ik doorheen gelopenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Doelebar ja. En Sybs, Mamaloe, de Oude Stoep etc
Nog niet doen hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:28 schreef 3rdRock het volgende:
een henkjansmitstattoo
nu heb ik alles gezien en kan ik sterven
godsamme wat een idioot!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |