Lolquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is werkelijk waar rampzalig. M'n ouders willen niet hebben dat ik nog praat
Ja. Had vanochtend stage, leerlingen waren gelukkig rustig aan 't werk. Ontstond even wat consternatie over sneeuw die viel, maar 't was de laatste 5 minuten van de les dus ik heb 't maar laten gaan, ik zou er niet eens overheen gekomen zijn. En ik heb ook nog 4 uur gewerkt vanavond. Dusseh..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Lol, is het echt zo erg ondertussen ja
. Sterkte dan
.
tja, moet je maar geeen quotes verbeterenquote:
Ik wilde geen beterschap zeggen, maar dat lijkt me toch wel toepasselijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja. Had vanochtend stage, leerlingen waren gelukkig rustig aan 't werk. Ontstond even wat consternatie over sneeuw die viel, maar 't was de laatste 5 minuten van de les dus ik heb 't maar laten gaan, ik zou er niet eens overheen gekomen zijn. En ik heb ook nog 4 uur gewerkt vanavond. Dusseh..
Mjaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, moet je maar geeen quotes verbeteren
Verder ben ik afgezien van een half verstopt neusje en een hoestje kiplekker hoor! Maar toch bedanktquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wilde geen beterschap zeggen, maar dat lijkt me toch wel toepasselijk. Beterschap dus
.
je bent toch beller qua bijbaan? lekkr handig met een verrotte stemquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja. Had vanochtend stage, leerlingen waren gelukkig rustig aan 't werk. Ontstond even wat consternatie over sneeuw die viel, maar 't was de laatste 5 minuten van de les dus ik heb 't maar laten gaan, ik zou er niet eens overheen gekomen zijn. En ik heb ook nog 4 uur gewerkt vanavond. Dusseh..
hoe arrogant.....;)quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Verder ben ik afgezien van een half verstopt neusje en een hoestje een Chick hoor! Maar toch bedankt
nogmaals slaap lekker!quote:
hehehequote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:57 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen. Truste allemaal
. En
![]()
aan CindieY en Minthy
.
Beller inderdaad. Daar is het gisteren ook mis gegaan. Ik had al keelpijn en toen is het bellen op mijn stem geslagen. Gelukkig vanavond redelijk rustig, veel, heel veel voice mails gehad. En laatste half uurtje niet meer echt serieus geweest met een clubje om me heen, TVOH enzo, weinig mensen die nog aan de lijn wilden komenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je bent toch beller qua bijbaan? lekkr handig met een verrotte stem
Trusten!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:57 schreef DaMook het volgende:
. En
![]()
aan CindieY en Minthy
.
niet het meest handige beroep zonder stem....op mijn inboundproject worden stemproblemen op de mail gegooid. maken ze zich toch nog nuttigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Beller inderdaad. Daar is het gisteren ook mis gegaan. Ik had al keelpijn en toen is het bellen op mijn stem geslagen. Gelukkig vanavond redelijk rustig, veel, heel veel voice mails gehad. En laatste half uurtje niet meer echt serieus geweest met een clubje om me heen, TVOH enzo, weinig mensen die nog aan de lijn wilden komen
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:57 schreef DaMook het volgende:
. En
![]()
aan CindieY en Minthy
.
Nee, dat is waar. Maar goed, ik heb toffe supervisors, die zouden 't geen heel erg probleem hebben gevonden als m'n stem helemaal weggevallen was. Had wel 't idee dat 't wel invloed had op mijn gesprekken, ik zal wel eng klinken ofzoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet het meest handige beroep zonder stem....op mijn inboundproject worden stemproblemen op de mail gegooid. maken ze zich toch nog nuttig
succes met de kranten!quote:
wehehehe, CindieY de hijgster....1 keer een hijger aan de lijn gehad. op zaterdagochtend tijdens de Power Rangersquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Maar goed, ik heb toffe supervisors, die zouden 't geen heel erg probleem hebben gevonden als m'n stem helemaal weggevallen was. Had wel 't idee dat 't wel invloed had op mijn gesprekken, ik zal wel eng klinken ofzoNog nooit zoveel mensen horen ophangen nadat ik vraag of ik gelegen bel
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehehe, CindieY de hijgster....1 keer een hijger aan de lijn gehad. op zaterdagochtend tijdens de Power Rangers
Dat lijkt me dus hilarisch om eens mee te maken...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehehe, CindieY de hijgster....1 keer een hijger aan de lijn gehad. op zaterdagochtend tijdens de Power Rangers
ik was een jkaar of 12-13 denk ik. zijn tekst: "i kben aan t masturberen, doe je mee?" waarop ik antwoordde: "zeg maar waar je woont, dan kom ik eraan". en toen was het TUUT TUUT TUUTquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |