Kortom, ik ben voorspelbaarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:37 schreef Bellatrix het volgende:
TT, ik had het gehoopt, ik had het voorzien, en ze overwint.
3 ij's, dat is 5 bordjes omdraaien en 20 bonuspunten!quote:
Je probeert me in de Van der Togt-rol te krijgen he. Een Leon10 voor je poging.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
3 ij's, dat is 5 bordjes omdraaien en 20 bonuspunten!
jwzquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
3 ij's, dat is 5 bordjes omdraaien en 20 bonuspunten!
Ze moet van Ben winnenquote:
Pfff, ja. Het was ook muisstil hier in de straat. Leek wel penaltyschietenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ook, moest wel 10x plassen, ook al had ik daar evenveel reclames voor.
Ja man! Slingers, confettie. Ik zit nu op die fiets, ik ga naar de Jimmyquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:10 schreef -Vaduz- het volgende:
En nu gaat het los zeker, groot feest.
Hahaha net gegooidquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je je bakkie rauwe eieren onder je snelbinders?
Pfff, begint dat volgende week al? Als dat zo is hebben we vanaf juli 2010 non-stop shows kunnen bekijkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:19 schreef -Vaduz- het volgende:
XFA is veel toffer, met de bekende jury.
Het is een plastic bakje dus die gaat in de daarvoor bestemde oranje afvalbak voor plasticquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bakje in de papierbak, laten zien dat je oog voor detail hebt!
Had ook niets anders verwacht van een stedeling.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:23 schreef -Miauw- het volgende:
Doen jullie aan afval scheiden trouwens?
Wij hebben sinds kort bakken voor plastic maar plastic scheiden zit nog niet in mijn systeem
Ja, plastic, gewoon, groente/fruit, glas. En doppen van flessen, daar maakt een kennis een kunstwerk van. Dus daar zamelen wel voor in.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:23 schreef -Miauw- het volgende:
Doen jullie aan afval scheiden trouwens?
Wij hebben sinds kort bakken voor plastic maar plastic scheiden zit nog niet in mijn systeem
Héquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Had ook niets anders verwacht van een stedeling.
Wauwquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, plastic, gewoon, groente/fruit. En doppen van flessen, daar maakt een kennis een kunstwerk van. Dus daar zamelen wel voor in.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:29 schreef Bellatrix het volgende:
Sinds wanneer zitten er nietjes in theezakjes?En betekent dit dat als je allergisch voor metaal bent je geen thee kan drinken? Vragen, vragen, vragen.
Een Korrelatie. Korrelatie. Kor-relatie. Korrel-atie? Wat is deze. Kor heeft een relatie? Ik word al angstig van de url.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Oh misschien is dat nog in mijn geheugen gegrift en zitten er al jaren geen nietjes meer in maar vroeger wel en toen scheidde ze alles.
Rustig Bella: Klik hier
Trusten!quote:
Als 'ie maar niet alle boeken omgooit want ik sliep al bijnaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Die 98e struikelt over de bovenste plank.
Welterusten.
Succes!!!!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:54 schreef -Miauw- het volgende:
Hi Tombelleen doeg Tombelle
![]()
Het is scrrriptietime![]()
Gaafquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:54 schreef -Miauw- het volgende:
Hi Tombelleen doeg Tombelle
![]()
Het is scrrriptietime![]()
Dan zit er vaak ook een jas met glanzende stof en blingetjes in de oren bij de package. Zulke types wil ik echt swifferen als ik ze tegenkom.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef Pisces29 het volgende:
Mannen op uggs, dat dat bestaat![]()
En middag![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan zit er vaak ook een jas met glanzende stof en blingetjes in de oren bij de package. Zulke types wil ik echt swifferen als ik ze tegenkom.
Heb je ze onderuit weten te swifferen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Hello! De drie punten meegenomen uit Hardenberg.
Goed zo!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Hello! De drie punten meegenomen uit Hardenberg.
Hoest met kleine J?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:31 schreef tombolafan het volgende:
Eet smakelijk meneren
Ik heb kip tandoori gegeten, bereidt door mn zusje want hey, je moet goed voor je oppas zorgen he
Pijnlijk.quote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ll; zit je die gozer in het Jennifer-topic nu te foppen?
Wat is er mis mee dan?quote:
Ik vind het zo niet Jennifer die fotoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dan?
Behalve dat ze op bewegend beeld mooier is? Of bedoel je dat?
Ah, ik dacht al dat het aan mij lag, ik herken haar nauwelijksquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het zo niet Jennifer die foto
Awesome As Fuck Nebulaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:30 schreef Bellatrix het volgende:
De alternatieve horoscoop! Veel leuker dan de originele.
Wat zijn jullie?
[ afbeelding ]
Ik ben een fucking kat.
Ik ben iemands vaderquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:30 schreef Bellatrix het volgende:
De alternatieve horoscoop! Veel leuker dan de originele.
Wat zijn jullie?
[ afbeelding ]
Ik ben een fucking kat.
Gaat goed he, posten vandaagquote:
oh fuck it, weer verbeterdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:43 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en ze voelt zich te goed héze gaan met de top 11 wat doen, excl Jenni, want die doet 't lekker met d'r (half)broer
![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik ben echt aan het kutten![]()
Je hebt het zwaar hequote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb die foto uit F&F ook 3x geupload op Facebook ofzoDe eerste keer was hij dus zoals hij in het topic stond (met die randen) de 2e keer was hij goed maar verscheen hij niet op m'n prikbord. Toen had ik de URL gekopieerd en daar gepost, werkte die link ineens niet meer
Toen maar het openbare linkje gepakt en die op m'n prikbord gezet
En G n' Rquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:49 schreef Bellatrix het volgende:
Er zijn bepaalde dingen waar Glee van af moet blijven. En Florence and the Machine valt daar ook onder.
Jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Zit je al aan de drank Ll? What's up?
Gleequote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:49 schreef Bellatrix het volgende:
Er zijn bepaalde dingen waar Glee van af moet blijven. En Florence and the Machine valt daar ook onder.
Eww, echt?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:49 schreef Bellatrix het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:22 schreef tombolafan het volgende:
Ik speel eens Zoo Tycoon op mn ds. Heb ik 2 zebra's; een mannetje en een vrouwtje. Krijg ik in beeld:
"Zebra 1 has given birth"
en meteen erna
"Zebra 2 has given birth
Knap hequote:
Nou echt. Bugje anyone?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Knap heEn die jonkies hebben binnen 1 week alweer eigen jonkies ook
het is op de ds wel een stuk simpeler dan op de pc zeg
quote:
Geesten.quote:
Ik zag wel iets roods door de gang rollen netquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
of killertomaten, ligt er aan wat er in je leidingwater zit
Redrum redrum redrumquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zag wel iets roods door de gang rollen net
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:32 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn vader zit naar Duitse komieken te kijken. Oxymorgen zeg je? Ja.
Ze zijn ook gewoon niet grappig. De manier waarop ze praten, het taaltje, alles is zo niet grappig.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Duitse humor...idd...
non-exsisting, toch?
Zijn er meerdere dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
ik zit naar de eerste aladdin te kijken
Ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze zijn ook gewoon niet grappig. De manier waarop ze praten, het taaltje, alles is zo niet grappig.
Wtf.quote:
Ik heb er nog geen een gezienquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
aladdin, aladdin king of thieves en aladdin the return of jafar
quote:
en de eerste is het beste, de tweede gaat nog welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
aladdin, aladdin king of thieves en aladdin the return of jafar
ik ben de laatste tijd weer bezig met oude computerspelletjes te spelen, sim city, rollercoaster tycoon, the sims 1, return firequote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
Het eerste computerspelletje wat ik speelde op onze eerste pc was Aladdin. De slechte graphics.
Sim-verslaafdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben de laatste tijd weer bezig met oude computerspelletjes te spelen, sim city, rollercoaster tycoon, the sims 1, return fire
;!;!;!;!;!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sim-verslaafd![]()
In Sims 1 was iedereen nog zo lelijk
Princequote:
Dit heb ik zoveel gespeeld.quote:
quote:
quote:
Neuh was wel te verwachtenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, ook niet echt een verrassing.
Feest in huize Saunders
En dat is Jenniferquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:44 schreef Bellatrix het volgende:
Er blijft maar één sublieme Saunders.
[ afbeelding ]
Ik keek het altijd met mijn moeder, we lagen echt plat elke keer.quote:
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik keek het altijd met mijn moeder, we lagen echt plat elke keer.En Eddie lijkt heel veel op mijn moeder en toen ik rond de 15 was leek ik nogal op de dochter. Qua gedrag dan.
Nu ben ik een beetje Patsy aan het worden.
Bubbles.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
Oh, dan ben ik Bubbles
En dat accent en die complete eigen wereld waarin ze leeftquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bubbles.Die snerpende stem en die kleren.
En die altijd half dronken kop van haar erbij.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:56 schreef -Miauw- het volgende:
Patsy: "The last musquito that bit me had to book in to the Betty Ford Clinic."
Haha jaaaaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En die altijd half dronken kop van haar erbij.
Bye the way?quote:Op zondag 23 januari 2011 00:05 schreef Loveless85 het volgende:
Standing in line to see the show tonight, and there's a light on... heavy glow
Frusciante was een held maar ik vond ze ook leuk toen Slovak nog leefde, originele bezetting. En Navarro was ook niet verkeerd.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
komt dit jaar weer een nieuw RHCP album uit helaas wel zonder frusciante
Oja, die is er weer uit hè...zal me benieuwen.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
Ja dat wordt dus niksquote:Op zondag 23 januari 2011 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
Navarro vond ik er niet echt bij passen op de een of andere manier.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Frusciante was een held maar ik vond ze ook leuk toen Slovak nog leefde, originele bezetting. En Navarro was ook niet verkeerd.
Qua groepsgevoel niet inderdaad, maar hij bracht wel een heel andere vibe mee, One Hot Minute was ietwat depressiever dan de andere albums, maar zaten ook heel wat goede nummers op.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Navarro vond ik er niet echt bij passen op de een of andere manier.
uhuh, nevertheless jammer dat hij er niet meer in zit, het is nu nog maar de vraag of de nieuwe dude (wie wordt dat eigenlijk?) het zelfde niveau kan afleverenquote:Op zondag 23 januari 2011 00:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Frusciante was een held maar ik vond ze ook leuk toen Slovak nog leefde, originele bezetting. En Navarro was ook niet verkeerd.
Hij heeft een indrukwekkend lijstje. Meeste zul je niet kennen, maar toch.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, nevertheless jammer dat hij er niet meer in zit, het is nu nog maar de vraag of de nieuwe dude (wie wordt dat eigenlijk?) het zelfde niveau kan afleveren
Ataxia, Beck, John Frusciante, Nine Inch Nails, PJ Harvey en RHCP ken ikquote:Op zondag 23 januari 2011 00:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij heeft een indrukwekkend lijstje. Meeste zul je niet kennen, maar toch.
Hij tourde met en speelde opnamen in voor onder andere Ataxia, Beck, Butthole Surfers, Golden Shoulders, John Frusciante, Jon Brion, Nine Inch Nails, PJ Harvey, Red Hot Chili Peppers, Sparks, that dog, The Bicycle Thief, Thelonious Monster en Vincent Gallo.
Goeiemorgaahquote:
Aan de overkantquote:
Ah, fijn, dat wordt mn zwager ontlopenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
Ajax 2-0 achter hé, dat wordt cashen
Nee, maar hij is zwaar ajax-fan en dus zwaar chagrijnig als ze verliezenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Mept ie je in 2en dan, als je hem niet ontloopt?
Ik ga het niet proberenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:07 schreef Loveless85 het volgende:
Dan moet je met van die dooddoeners komen Tombo, kan je lachen
"Het is maar een spelletje"
"Het zijn toch maar een stel verwende miljonairs die tegen een bal schoppen"
"Ach, volgend jaar kunnen ze toch gewoon weer proberen?"
"Kampioen van de Jupiler League is toch ook kampioen"
Nee joh, dan mag ik straks 3 weken mn neefje niet zien ofzoquote:Op zondag 23 januari 2011 14:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Jawel! Kijken welke de mooiste knorrige kop oplevert.
Nee joh, hij is meestal ook erg leuk hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 16:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan komt hij er wel achter dat je onmisbaar bent.
Een weekjequote:
Van Dik Hout?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:49 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kijk omhaaaaaaug, men pupillen worden greaut.
Dun. Laminaat.quote:
Hey Gomiquote:
Ja oke, hoest met jou?quote:
Heerlijk, hectisch lijkt me, maar doe je best om veel te ondernemen.quote:
Leuk! Samen is altijd gezelligerquote:Op zondag 23 januari 2011 18:24 schreef gomi het volgende:
[..]
mooi dan
hier ook wel lekker eigenlijk
ga samenwonen met mijn vriendin
kaleeeeeidoscooooopische ooogssquote:Op zondag 23 januari 2011 17:49 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kijk omhaaaaaaug, men pupillen worden greaut.
thnx, ja werd weer tijd om die pierrot maar te laten voor wat hij isquote:Op zondag 23 januari 2011 18:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heerlijk, hectisch lijkt me, maar doe je best om veel te ondernemen.
Fijn nieuws Gomi.(en goed je oude plaatje weer te zien)
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ll; was je feessie nou volgend weekend?
Tuurlijk, anders ga je toch ook niet samenwonen als het nu al niet gezellig is?quote:
hehe trouwen? never!quote:Op zondag 23 januari 2011 18:44 schreef Loveless85 het volgende:
Gezellig Gomi, ook al trouwplannen? Leuk huisje gevonden samen of trekt een van beide bij de ander in?
yeah true, maar of t dan ook nog gezellig is is een 2e hequote:Op zondag 23 januari 2011 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tuurlijk, anders ga je toch ook niet samenwonen als het nu al niet gezellig is?
Zoiets merkte ik al een beetjequote:
hehe, ik ben niet zo een samenwonend type denk ik. ik houd ervan om mijn eigen stekkie te hebben enzoquote:Op zondag 23 januari 2011 18:47 schreef Loveless85 het volgende:
Hehe je staat nog niet te springen om afscheid te nemen van het casanova-bestaan?
Alle posts zo bij elkaar klinkt het bijna als een moetje, wilde zij graag?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:49 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, ik ben niet zo een samenwonend type denk ik. ik houd ervan om mijn eigen stekkie te hebben enzo
nee ik heb de ruimte hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
Woon je beetje ruim? Of zit je direct beide op elkaars lip als je beide thuis bent?
hehehe zo erg is t niet hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alle posts zo bij elkaar klinkt het bijna als een moetje, wilde zij graag?
quote:
yeah is wel zo idd. maar we merken t wel hequote:Op zondag 23 januari 2011 18:53 schreef Loveless85 het volgende:
Oh nou das wel handig danAl denk ik dat je er nu wel aan vast zit hoor
als je na die periode zegt 'joh, ga jij maar es ff lekker terug naar je eigen toko', dan denk ik dat ook wel consequenties heeft voor je relatie
Idd, als je elkaar een beetje de ruimte gunt komt t vast goedquote:Op zondag 23 januari 2011 18:56 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah is wel zo idd. maar we merken t wel he
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Idd, als je elkaar een beetje de ruimte gunt komt t vast goed
vorig jaar zijn we een tijdje uitelkaar geweest. en als dat weer gaat spelen is t nu meteen einde verhaal. zolang dat wegblijft zal t wel goedkomen iddquote:Op zondag 23 januari 2011 18:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Idd, als je elkaar een beetje de ruimte gunt komt t vast goed
Mjahquote:Op zondag 23 januari 2011 18:59 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, komt ze zo binnen. schat ik heb nieuws...
Oh wij zijn ooit ook een jaartje uit elkaar geweest, is soms ook wel ff verhelderendquote:Op zondag 23 januari 2011 19:00 schreef gomi het volgende:
[..]
vorig jaar zijn we een tijdje uitelkaar geweest. en als dat weer gaat spelen is t nu meteen einde verhaal. zolang dat wegblijft zal t wel goedkomen idd
een jaar? wij net een maandje ofzo. of ms nog net wat minderquote:Op zondag 23 januari 2011 19:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah
[..]
Oh wij zijn ooit ook een jaartje uit elkaar geweest, is soms ook wel ff verhelderend
Ja soms is ff rust in de tent lekker, of het nou een maand of een half jaar isquote:Op zondag 23 januari 2011 19:02 schreef gomi het volgende:
[..]
een jaar? wij net een maandje ofzo. of ms nog net wat minder
maar woon jij eigenlijk samen met dr?
Jaquote:Op zondag 23 januari 2011 19:02 schreef gomi het volgende:
[..]
een jaar? wij net een maandje ofzo. of ms nog net wat minder
maar woon jij eigenlijk samen met dr?
yeah is zo idd.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja soms is ff rust in de tent lekker, of het nou een maand of een half jaar is
hehe yeah, maar enige wat nog ontbreekt in dat rijtje is een huwelijk hequote:Op zondag 23 januari 2011 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja
Eerst gewoon relatie gehad, toen samenwonen een hele tijd, toen uit elkaar, toen weer samen en beide alleen wonen en nu alweer een tijdje samen.
Best een soap als ik het zo typ
Nou not anytime soon hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 19:05 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe yeah, maar enige wat nog ontbreekt in dat rijtje is een huwelijk he
ah k. is ook gewoon omdat jullie dat beiden niet echt iets van toegevoegde waarde vinden?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou not anytime soon hoorBinnenkort wel huis kopen wss, en dan zien we daarna wel verder. Maar dat soort dingen zie ik niet binnen een paar jaar gebeuren hoor
yups nog steedsquote:Op zondag 23 januari 2011 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud ben jij Gomi? Nog een dertiger?
Hij is 25quote:Op zondag 23 januari 2011 19:10 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. is ook gewoon omdat jullie dat beiden niet echt iets van toegevoegde waarde vinden?
Nou het hoeft niet zonodig, en ik denk als we een huis gekocht en ingericht hebben dat we er ook gewoon geen knaken voor hebbenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:10 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. is ook gewoon omdat jullie dat beiden niet echt iets van toegevoegde waarde vinden?
ah k. maar is ook niet echt nodig ook. of je moet t echt perse willen ofzoquote:Op zondag 23 januari 2011 19:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou het hoeft niet zonodig, en ik denk als we een huis gekocht en ingericht hebben dat we er ook gewoon geen knaken voor hebbenMaar buiten dat heeft het gewoon echt geen prioriteit, tis wel prima zo
Nee niet getrouwdquote:Op zondag 23 januari 2011 19:16 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. maar is ook niet echt nodig ook. of je moet t echt perse willen ofzo
en jij pisces? jij bent wel getrouwd toch?
Jupquote:
zijn jullie eigenlijk allebei vegetarier? of zit de een aan tafel met een stuk vlees op t bord en de ander niet?quote:
Beidequote:Op zondag 23 januari 2011 19:22 schreef gomi het volgende:
[..]
zijn jullie eigenlijk allebei vegetarier? of zit de een aan tafel met een stuk vlees op t bord en de ander niet?
ah das dan wel zo makkelijk idd als je t beiden bent.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beide
Maar ik heb in het verleden (eerste keer samenwonen) wel eens 5,5 jaar dag in dag uit vlees voor iemand staan koken, dat zou ik nu ook niet meer doen
En als er hier iemand een keer vlees blieft mag je het zelf maken
Jepquote:Op zondag 23 januari 2011 19:30 schreef gomi het volgende:
[..]
ah das dan wel zo makkelijk idd als je t beiden bent.
hier mag een ieder die t blieft ook zelf koken. maar ik kook niet vaak dus eigenlijk ook als je t niet blieft mag je zelf koken
ok ms een rare vraag, maar jij hebt ook een kind toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |