Kortom, ik ben voorspelbaarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:37 schreef Bellatrix het volgende:
TT, ik had het gehoopt, ik had het voorzien, en ze overwint.
3 ij's, dat is 5 bordjes omdraaien en 20 bonuspunten!quote:
Je probeert me in de Van der Togt-rol te krijgen he. Een Leon10 voor je poging.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
3 ij's, dat is 5 bordjes omdraaien en 20 bonuspunten!
jwzquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
3 ij's, dat is 5 bordjes omdraaien en 20 bonuspunten!
Ze moet van Ben winnenquote:
Pfff, ja. Het was ook muisstil hier in de straat. Leek wel penaltyschietenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ook, moest wel 10x plassen, ook al had ik daar evenveel reclames voor.
Ja man! Slingers, confettie. Ik zit nu op die fiets, ik ga naar de Jimmyquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:10 schreef -Vaduz- het volgende:
En nu gaat het los zeker, groot feest.
Hahaha net gegooidquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je je bakkie rauwe eieren onder je snelbinders?
Pfff, begint dat volgende week al? Als dat zo is hebben we vanaf juli 2010 non-stop shows kunnen bekijkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:19 schreef -Vaduz- het volgende:
XFA is veel toffer, met de bekende jury.
Het is een plastic bakje dus die gaat in de daarvoor bestemde oranje afvalbak voor plasticquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bakje in de papierbak, laten zien dat je oog voor detail hebt!
Had ook niets anders verwacht van een stedeling.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:23 schreef -Miauw- het volgende:
Doen jullie aan afval scheiden trouwens?
Wij hebben sinds kort bakken voor plastic maar plastic scheiden zit nog niet in mijn systeem
Ja, plastic, gewoon, groente/fruit, glas. En doppen van flessen, daar maakt een kennis een kunstwerk van. Dus daar zamelen wel voor in.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:23 schreef -Miauw- het volgende:
Doen jullie aan afval scheiden trouwens?
Wij hebben sinds kort bakken voor plastic maar plastic scheiden zit nog niet in mijn systeem
Héquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Had ook niets anders verwacht van een stedeling.
Wauwquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, plastic, gewoon, groente/fruit. En doppen van flessen, daar maakt een kennis een kunstwerk van. Dus daar zamelen wel voor in.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:29 schreef Bellatrix het volgende:
Sinds wanneer zitten er nietjes in theezakjes?En betekent dit dat als je allergisch voor metaal bent je geen thee kan drinken? Vragen, vragen, vragen.
Een Korrelatie. Korrelatie. Kor-relatie. Korrel-atie? Wat is deze. Kor heeft een relatie? Ik word al angstig van de url.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Oh misschien is dat nog in mijn geheugen gegrift en zitten er al jaren geen nietjes meer in maar vroeger wel en toen scheidde ze alles.
Rustig Bella: Klik hier
Trusten!quote:
Als 'ie maar niet alle boeken omgooit want ik sliep al bijnaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Die 98e struikelt over de bovenste plank.
Welterusten.
Succes!!!!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:54 schreef -Miauw- het volgende:
Hi Tombelleen doeg Tombelle
![]()
Het is scrrriptietime![]()
Gaafquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:54 schreef -Miauw- het volgende:
Hi Tombelleen doeg Tombelle
![]()
Het is scrrriptietime![]()
Dan zit er vaak ook een jas met glanzende stof en blingetjes in de oren bij de package. Zulke types wil ik echt swifferen als ik ze tegenkom.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef Pisces29 het volgende:
Mannen op uggs, dat dat bestaat![]()
En middag![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan zit er vaak ook een jas met glanzende stof en blingetjes in de oren bij de package. Zulke types wil ik echt swifferen als ik ze tegenkom.
Heb je ze onderuit weten te swifferen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Hello! De drie punten meegenomen uit Hardenberg.
Goed zo!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Hello! De drie punten meegenomen uit Hardenberg.
Hoest met kleine J?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:31 schreef tombolafan het volgende:
Eet smakelijk meneren
Ik heb kip tandoori gegeten, bereidt door mn zusje want hey, je moet goed voor je oppas zorgen he
Pijnlijk.quote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ll; zit je die gozer in het Jennifer-topic nu te foppen?
Wat is er mis mee dan?quote:
Ik vind het zo niet Jennifer die fotoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dan?
Behalve dat ze op bewegend beeld mooier is? Of bedoel je dat?
Ah, ik dacht al dat het aan mij lag, ik herken haar nauwelijksquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het zo niet Jennifer die foto
Awesome As Fuck Nebulaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:30 schreef Bellatrix het volgende:
De alternatieve horoscoop! Veel leuker dan de originele.
Wat zijn jullie?
[ afbeelding ]
Ik ben een fucking kat.
Ik ben iemands vaderquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:30 schreef Bellatrix het volgende:
De alternatieve horoscoop! Veel leuker dan de originele.
Wat zijn jullie?
[ afbeelding ]
Ik ben een fucking kat.
Gaat goed he, posten vandaagquote:
oh fuck it, weer verbeterdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:43 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en ze voelt zich te goed héze gaan met de top 11 wat doen, excl Jenni, want die doet 't lekker met d'r (half)broer
![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik ben echt aan het kutten![]()
Je hebt het zwaar hequote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb die foto uit F&F ook 3x geupload op Facebook ofzoDe eerste keer was hij dus zoals hij in het topic stond (met die randen) de 2e keer was hij goed maar verscheen hij niet op m'n prikbord. Toen had ik de URL gekopieerd en daar gepost, werkte die link ineens niet meer
Toen maar het openbare linkje gepakt en die op m'n prikbord gezet
En G n' Rquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:49 schreef Bellatrix het volgende:
Er zijn bepaalde dingen waar Glee van af moet blijven. En Florence and the Machine valt daar ook onder.
Jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Zit je al aan de drank Ll? What's up?
Gleequote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:49 schreef Bellatrix het volgende:
Er zijn bepaalde dingen waar Glee van af moet blijven. En Florence and the Machine valt daar ook onder.
Eww, echt?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:49 schreef Bellatrix het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:22 schreef tombolafan het volgende:
Ik speel eens Zoo Tycoon op mn ds. Heb ik 2 zebra's; een mannetje en een vrouwtje. Krijg ik in beeld:
"Zebra 1 has given birth"
en meteen erna
"Zebra 2 has given birth
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |