Kortom, ik ben voorspelbaarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:37 schreef Bellatrix het volgende:
TT, ik had het gehoopt, ik had het voorzien, en ze overwint.
3 ij's, dat is 5 bordjes omdraaien en 20 bonuspunten!quote:
Je probeert me in de Van der Togt-rol te krijgen he. Een Leon10 voor je poging.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
3 ij's, dat is 5 bordjes omdraaien en 20 bonuspunten!
jwzquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
3 ij's, dat is 5 bordjes omdraaien en 20 bonuspunten!
Ze moet van Ben winnenquote:
Pfff, ja. Het was ook muisstil hier in de straat. Leek wel penaltyschietenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ook, moest wel 10x plassen, ook al had ik daar evenveel reclames voor.
Ja man! Slingers, confettie. Ik zit nu op die fiets, ik ga naar de Jimmyquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:10 schreef -Vaduz- het volgende:
En nu gaat het los zeker, groot feest.
Hahaha net gegooidquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je je bakkie rauwe eieren onder je snelbinders?
Pfff, begint dat volgende week al? Als dat zo is hebben we vanaf juli 2010 non-stop shows kunnen bekijkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:19 schreef -Vaduz- het volgende:
XFA is veel toffer, met de bekende jury.
Het is een plastic bakje dus die gaat in de daarvoor bestemde oranje afvalbak voor plasticquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bakje in de papierbak, laten zien dat je oog voor detail hebt!
Had ook niets anders verwacht van een stedeling.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:23 schreef -Miauw- het volgende:
Doen jullie aan afval scheiden trouwens?
Wij hebben sinds kort bakken voor plastic maar plastic scheiden zit nog niet in mijn systeem
Ja, plastic, gewoon, groente/fruit, glas. En doppen van flessen, daar maakt een kennis een kunstwerk van. Dus daar zamelen wel voor in.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:23 schreef -Miauw- het volgende:
Doen jullie aan afval scheiden trouwens?
Wij hebben sinds kort bakken voor plastic maar plastic scheiden zit nog niet in mijn systeem
Héquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Had ook niets anders verwacht van een stedeling.
Wauwquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, plastic, gewoon, groente/fruit. En doppen van flessen, daar maakt een kennis een kunstwerk van. Dus daar zamelen wel voor in.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:29 schreef Bellatrix het volgende:
Sinds wanneer zitten er nietjes in theezakjes?En betekent dit dat als je allergisch voor metaal bent je geen thee kan drinken? Vragen, vragen, vragen.
Een Korrelatie. Korrelatie. Kor-relatie. Korrel-atie? Wat is deze. Kor heeft een relatie? Ik word al angstig van de url.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Oh misschien is dat nog in mijn geheugen gegrift en zitten er al jaren geen nietjes meer in maar vroeger wel en toen scheidde ze alles.
Rustig Bella: Klik hier
Trusten!quote:
Als 'ie maar niet alle boeken omgooit want ik sliep al bijnaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Die 98e struikelt over de bovenste plank.
Welterusten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |