Dat maakt inderdaad niet uit, het is een schijndemocratie.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
meh, ik vind het een mooi recht, en ergens ook een plicht om je te bemoeien met 't land, máár ik weet alleen niet meer of 't nog wel iets uitmaakt wat de bevolking zegt.
Heb je hier ook onderbouwend materiaal bij? Ik vind dit namelijk erg interessant, en wil wel eens weten of wat jij claimt echt zo is. Ik hoor deze geluiden namelijk gisteren en vandaag pas voor het eerst, bij monde van de oppositie. Waarom is de nadruk hier niet eerder op gelegd?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is jammer dat jij door gebrek aan kennis verkeerde aanname's maakt, en wat ik erger vind is dat je correctie vanuit anderen totaal negeert.
Daarmee heb je je voor deze discussie iig compleet gediskwalificeerd, inhoudelijk wil ik best met je de discussie aangaan, maar zorg eerst eens dat je je feiten op orde krijgt.
Kom op, dat is wel heel zwartgallig.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat maakt inderdaad niet uit, het is een schijndemocratie.
http://www.lr.tudelft.nl/(...)d8aedaa8c66d&lang=nlquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Docenten, gebouwen, bestuurders, administratie moeten betaald worden...die 1600 euro collegegeld zijn niet kostendekkend...dat de samenleving 'het verschil' bijlegt is niet meer dan logisch, maar er komt een moment dat de langstudeerder zelf de rekening moet betalen...
ja, al 10 ofzoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is er daar nog geen topic over dit onderwerp dan?
Wie bedoel je?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:47 schreef vaasinbloem het volgende:
Mooi toch, al die VVD stemmers die nu gaan janken. Nu opeens slachtoffer spelen.
Jij kost als student 5000 euro per jaar...jij betaalt 1600 lesgeld. Dan kun jij het eigenwijze studentje uithangen, maar ik heb geen zin om als belastingbetaler tot de eeuwigheid het verschil bij te leggen...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is jammer dat jij door gebrek aan kennis verkeerde aanname's maakt, en wat ik erger vind is dat je correctie vanuit anderen totaal negeert.
Daarmee heb je je voor deze discussie iig compleet gediskwalificeerd, inhoudelijk wil ik best met je de discussie aangaan, maar zorg eerst eens dat je je feiten op orde krijgt.
Er zijn verschillende bronnen, deze staat mij het meeste bij, van een decaan van de TU Delft:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:45 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Heb je hier ook onderbouwend materiaal bij? Ik vind dit namelijk erg interessant, en wil wel eens weten of wat jij claimt echt zo is. Ik hoor deze geluiden namelijk gisteren en vandaag pas voor het eerst, bij monde van de oppositie. Waarom is de nadruk hier niet eerder op gelegd?
Jij loopt constant te roepen dat 1+1 = 3, dat geeft aan welke kennis van zaken jij hebt. Wat de kenniseconomie aangaat val jij dus sowieso buiten de boot.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij kost als student 5000 euro per jaar...jij betaalt 1600 lesgeld. Dan kun jij het eigenwijze studentje uithangen, maar ik heb geen zin om als belastingbetaler tot de eeuwigheid het verschil bij te leggen...
Ik ben absoluut geen VVD-er...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:47 schreef vaasinbloem het volgende:
Mooi toch, al die VVD stemmers die nu gaan janken. Nu opeens slachtoffer spelen.
[..]
http://www.lr.tudelft.nl/(...)d8aedaa8c66d&lang=nl
kommop, laten we het niet 'persoonlijk' gaan maken...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij loopt constant te roepen dat 1+1 = 3, dat geeft aan welke kennis van zaken jij hebt. Wat de kenniseconomie aangaat val jij dus sowieso buiten de boot.
Snap echt niet waar die misplaatste arrogantie van de studentjes op is gebaseerd...op dit moment betaal ik belasting en graaien de studentjes...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij loopt constant te roepen dat 1+1 = 3, dat geeft aan welke kennis van zaken jij hebt. Wat de kenniseconomie aangaat val jij dus sowieso buiten de boot.
*geeft een zakdoekje om de tranen weg te vegen*quote:
Het is jammer dat dit bijna nergens genoemd wordt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er zijn verschillende bronnen, deze staat mij het meeste bij, van een decaan van de TU Delft:
http://www.lr.tudelft.nl/(...)d8aedaa8c66d&lang=nl
Sorry motorbloem, maar ik erger mij zo aan dat mensen die totaal geen kennis van zaken hebben, ondanks dat deze echter wel door anderen is aangereikt, nog steeds van zulke foutieve feiten de ether in sturen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kommop, laten we het niet 'persoonlijk' gaan maken...
als je 'm niet serieus neemt gewoon negeren
Nee, sorry, misschien wat onduidelijk omdat ik tegelijk op jouw had gereageerd. Reply was gewoon in het algemeen, niet een reply op je postquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen VVD-er...
na bovenstaande opmerking neem ik het terugquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sorry motorbloem, maar ik erger mij zo aan dat mensen die totaal geen kennis van zaken hebben, ondanks dat deze echter wel door anderen is aangereikt, nog steeds van zulke foutive feiten de ether in sturen.
Lieve schat, ik betaal als student waarschijnlijk meer belasting dan jij, dus je kan dat arrogante toontje van jou al helemaal wegstoppen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Snap echt waar die misplaatste arrogantie van de studentjes op is gebaseerd...op dit moment betaal ik belasting en graaien de studentjes...
Prima als jij wil dat het studeren nu de kop in gedrukt gaat worden.. Maar ga dan straks niet janken als je nog meer belasting moet gaan betalen, omdat er te weinig inkomsten zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Snap echt niet waar die misplaatste arrogantie van de studentjes op is gebaseerd...op dit moment betaal ik belasting en graaien de studentjes...
Die 1600 euro lesgeld is niet eens genoeg om docenten, gebouwen e.d. te betalen...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lieve schat, ik betaal als student waarschijnlijk meer belasting dan jij, dus je kan dat arrogante toontje van jou al helemaal wegstoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |