abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 januari 2011 @ 23:31:16 #51
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_91686476
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:30 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Het kost misschien niks, maar het onderwijs is dan ook van bedroevend niveau als je het universiteiten in andere landen vergelijkt. Ik wil best meer betalen, maar dan wil ik daar wel kwaliteit voor terug zien.
Ja tuurlijk, maar ik doelde niet op jouw type (ik schat jou in als een serieuze studeerder). Ik heb het over de lamballen, je kent ze wel.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 23:31:27 #52
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_91686487
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:29 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Overigens moest ik wel even grinniken toen ik die meid hoorde zeggen dat ze nu 'alles' zelf betaald, dus in principe niets kost. Zij denkt blijkbaar dat die 1600eu/jaar alle kosten dekt?
Volgens mij moeten ze wel alles betalen ?
O)))
pi_91686514
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:29 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Overigens moest ik wel even grinniken toen ik die meid hoorde zeggen dat ze nu 'alles' zelf betaald, dus in principe niets kost. Zij denkt blijkbaar dat die 1600eu/jaar alle kosten dekt?
Wat kost een langstudeerder nou echt? De colleges worden toch wel gegeven? Wat maakt het uit als er 10 langstudeerders extra in de zaal zitten?
know'm sayin?
word? word.
pi_91686600
Ik heb VVD gestemd en ben ook vóór bepaalde maatregelen om het lamballen tegen te gaan, zeker weten, maar de maatregelen zoals die nu worden doorgevoerd zijn tot in het absurde.

Niet eens voor mezelf (ik hoef 'maar' 1 jaar 3000 euro boete te betalen), maar vooral de mensen die afgelopen jaar na het maken van bijvoorbeeld foute keuzes eindelijk de stap hebben genomen richting de juiste opleiding, goed zijn begonnen, propedeuse in zicht hebben.. en dan dus 3 jaar (minimaal) lang 4700 euro op mogen hoesten om het af te maken... Dáár hadden ze hun keuze niet op berust, iets wat ik wellicht zelf ook anders had aangepakt als ik dit had geweten.

Ondanks dat ik wat verkeerde keuzes heb gemaakt heb ik alleen mijn eerste jaar zitten lamballen, vooral omdat ik niet klaar was voor studeren. Ben toen gestopt, stufi stopgezet en heb een aantal jaar gewerkt. Uiteindelijk de sprong gemaakt naar een helaas te zware opleiding, dit 2 jaar geprobeerd, maar moest helaas mijn poging staken. Wel keihard gewerkt en veel aan de kant gezet. Na lang wikken en wegen, vooral financieel gezien, besloten om mijn huidige opleiding te beginnen. Ik zit nu op m'n plek na vele foute keuzes, en werk me al de tering om m'n studie te kunnen betalen (nee, geen steun van m'n ouders, nooit m'n handje opgehouden en altijd er naast gewerkt..), het niet ontvangen van stufi is al ingecalculeerd en leen nu niets bij.. en toch mag ik straks op de blaren zitten.. al is het 'maar' voor één jaar.

wat een luie student ben ik zeg ;( straffen die handel..
Ja doei.
pi_91686647
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:31 schreef arucard het volgende:

[..]

Volgens mij moeten ze wel alles betalen ?
Na dat 4e jaar is alles al idd een lening die je met rente mag terugbetalen.
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 23:33:45 #56
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_91686653
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:29 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Ja en? Studenten die langstuderen onderhouden zichzelf....

Volgens jouw argument zouden langstudeerders dan geen boete moeten krijgen.
Studeren kost geld...het is logisch dat de samenleving daarvoor opdraait, maar als een student 7 jaar i.p.v. 4 jaar nodig heeft om zijn studie af te ronden, dan is het heel redelijk dat de student ook een deel van de extra kosten voor zijn rekening neemt...
  vrijdag 21 januari 2011 @ 23:34:38 #57
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_91686715
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Helemaal mee eens..iedereen moet inleveren

[..]

Studeren kost geld...het is logisch dat de samenleving daarvoor opdraait, maar als een student 7 jaar i.p.v. 4 jaar nodig heeft om zijn studie af te ronden, dan is het heel redelijk dat de student ook een deel van de extra kosten voor zijn rekening neemt...
Welke extra kosten?
O)))
  vrijdag 21 januari 2011 @ 23:35:44 #58
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_91686779
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:31 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, maar ik doelde niet op jouw type (ik schat jou in als een serieuze studeerder). Ik heb het over de lamballen, je kent ze wel.
Wat dat aangaat heb je waarschijnlijk wel grotendeels gelijk. Ik vind overigens ook dat ze die groep best mogen aanpakken.
Ze hadden alleen iets moeten verzinnen om juist die groep aan te pakken, en niet zo'n ondoordachte maatregel als die nu op tafel ligt.
pi_91686790
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Als je langer dan de nominale studieduur studeert, dan is je stufi een lening (moet je dus terugbetalen) en de universiteit ontvangt alleen een subsidie over de nominale periode die je studeert, als je langer studeert krijgt de universiteit geen subsidie meer.

En de minimale administratieve kosten die het met zich meebrengt worden ruim gedekt door het collegegeld wat je moet betalen.

Dus welke extra kosten moet de student dan voor zijn rekening nemen? DIE ZIJN ER NIET!
  vrijdag 21 januari 2011 @ 23:35:59 #60
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_91686796
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:32 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb VVD gestemd en ben ook vóór bepaalde maatregelen om het lamballen tegen te gaan, zeker weten, maar de maatregelen zoals die nu worden doorgevoerd zijn tot in het absurde.

Niet eens voor mezelf (ik hoef 'maar' 1 jaar 3000 euro boete te betalen), maar vooral de mensen die afgelopen jaar na het maken van bijvoorbeeld foute keuzes eindelijk de stap hebben genomen richting de juiste opleiding, goed zijn begonnen, propedeuse in zicht hebben.. en dan dus 3 jaar (minimaal) lang 4700 euro op mogen hoesten om het af te maken... Dáár hadden ze hun keuze niet op berust, iets wat ik wellicht zelf ook anders had aangepakt als ik dit had geweten.

Ondanks dat ik wat verkeerde keuzes heb gemaakt heb ik alleen mijn eerste jaar zitten lamballen, vooral omdat ik niet klaar was voor studeren. Ben toen gestopt, stufi stopgezet en heb een aantal jaar gewerkt. Uiteindelijk de sprong gemaakt naar een helaas te zware opleiding, dit 2 jaar geprobeerd, maar moest helaas mijn poging staken. Wel keihard gewerkt en veel aan de kant gezet. Na lang wikken en wegen, vooral financieel gezien, besloten om mijn huidige opleiding te beginnen. Ik zit nu op m'n plek na vele foute keuzes, en werk me al de tering om m'n studie te kunnen betalen (nee, geen steun van m'n ouders, nooit m'n handje opgehouden en altijd er naast gewerkt..), het niet ontvangen van stufi is al ingecalculeerd en leen nu niets bij.. en toch mag ik straks op de blaren zitten.. al is het 'maar' voor één jaar.

Dit is dus wat ik bedoel. Voor dit soort gevallen is te weinig aandacht in het debat.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 23:36:43 #61
311468 Van_Poppel
pi_91686846
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:34 schreef arucard het volgende:

[..]

Welke extra kosten?
Docenten, gebouwen, bestuurders, administratie etc...
pi_91686853
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:32 schreef motorbloempje het volgende:

Soory hoor, maar dit is een beetje selectieve verontwaardiging. Als je nu nog steeds niet doorhebt dat de VVD zich niet interesseert voor de gemiddelde student, dan heb je toch echt een hele lange tijd liggen slapen, hoor. Het verbaast me dan ook zeer dat er zo veel mensen hebben gestemd op de VVD. Vraag iedere onanhankelijke econonoom om de verkiezingsprogramma's van de VVD en D66 onder de lope te nemen. Ik geef je op een briefje dat die van D66 er als beste uitkomt. Je zou toch op z'n minst kunnen stellen dat de VVD haar ziel heef verkocht aan de PVV.
pi_91686908
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Nogmaals, wat maakt het uit? Die colleges worden 9 van de 10 keer elk jaar gegeven en die zalen zijn al gereserveerd. Wat maakt het uit of er een paar langstudeerders bij gaan zitten. Voor 1672 euro moet je de administratiekosten er wel uit krijgen.
know'm sayin?
word? word.
pi_91686945
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Lieve schat, ze nemen geen extra docenten aan om langstudeerders les te geven, het curriculum moet sowieso worden gegeven en dan maakt het niet uit of daar 10 mensen extra bijzitten. Die overhead is gealloceerd bij de studie, niet het aantal studenten.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 23:39:18 #65
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_91686989
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:36 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Soory hoor, maar dit is een beetje selectieve verontwaardiging. Als je nu nog steeds niet doorhebt dat de VVD zich niet interesseert voor de gemiddelde student, dan heb je toch echt een hele lange tijd liggen slapen, hoor. Het verbaast me dan ook zeer dat er zo veel mensen hebben gestemd op de VVD. Vraag iedere onanhankelijke econonoom om de verkiezingsprogramma's van de VVD en D66 onder de lope te nemen. Ik geef je op een briefje dat die van D66 er als beste uitkomt.
Ik denk dat er vooral VVD gestemd is omdat ook het vorige kabinet op onderwijs begon te bezuinigen. Tsja dan probeer je de andere kant maar eens.
Heb zelf niet gestemd maar zo zou ik zelf ook gedacht hebben.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 23:39:25 #66
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_91686997
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:36 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Soory hoor, maar dit is een beetje selectieve verontwaardiging. Als je nu nog steeds niet doorhebt dat de VVD zich niet interesseert voor de gemiddelde student, dan heb je toch echt een hele lange tijd liggen slapen, hoor. Het verbaast me dan ook zeer dat er zo veel mensen hebben gestemd op de VVD. Vraag iedere onanhankelijke econonoom om de verkiezingsprogramma's van de VVD en D66 onder de lope te nemen. Ik geef je op een briefje dat die van D66 er als beste uitkomt.
VVD staat voor een beter en betaalbaarder onderwijssysteem, en daar sta ik achter. Dat ze met deze miskleun komen vind ik jammer, maar ik ben het eens met dat er bezuinigd moet worden en dat de lamballerij aangepakt moet worden.

Het is belangrijk dat ook studenten hun studie serieuzer gaan nemen. En dan bedoel ik niet de bestuurslui die je nu op tv ziet, maar gewoon, de gemiddelde student. Ik loop helaas al een tijd rond aan de UvA, en de norm is passiviteit en desinteresse. Zulke maatregelen dragen daar wel aan bij.
pi_91686999
Ik heb ook lang getwijfeld tussen D66 en VVD :) maar gebaseerd op onze situatie van rond de verkiezingen (is inmiddels iets veranderd), leek het beleid van D66 omtrent huurbeleid mij niet dé manier en leken de VVD-plannen omtrent onderwijs mij grotendeels de juiste.

Ik had best iets meer collegegeld willen betalen, geen probleem, maar 3000 meer, nee, dus ik voel me nu wel genaaid ja, omdat zowel de sociale huurmarkt én het onderwijs er op achteruit gaan in plaats van vooruit.

Wat ik volgende keer ga stemmen? Ik heb nog géén idee. Waarschijnlijk woon ik dan in de UK :') en wellicht blijf ik daar ook wel. En nee, niet vanwege het ontvluchten van de politiek, maar dat begrijp je vast wel als je de ontwikkelingen op onderwijsgebied daar gevolgd hebt ;) :P
Ja doei.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 23:40:39 #68
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_91687073
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:39 schreef motorbloempje het volgende:
Wat ik volgende keer ga stemmen? Ik heb nog géén idee.
Gewoon niet meer oO<
  vrijdag 21 januari 2011 @ 23:41:04 #69
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_91687102
Ik stem gewoon weer VVD denk ik.
pi_91687149
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:40 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Gewoon niet meer oO<
Eens, ik was de politiek al zat, maar nu is mijn vertrouwen compleet verdwenen, ze doen het maar zonder mij.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 23:41:49 #71
311468 Van_Poppel
pi_91687150
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:37 schreef alors het volgende:

[..]

Nogmaals, wat maakt het uit? Die colleges worden 9 van de 10 keer elk jaar gegeven en die zalen zijn al gereserveerd. Wat maakt het uit of er een paar langstudeerders bij gaan zitten. Voor 1672 euro moet je de administratiekosten er wel uit krijgen.
Docenten, gebouwen, bestuurders, administratie moeten betaald worden...die 1600 euro collegegeld zijn niet kostendekkend...dat de samenleving 'het verschil' bijlegt is niet meer dan logisch, maar er komt een moment dat de langstudeerder zelf de rekening moet betalen...
pi_91687160
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb ook lang getwijfeld tussen D66 en VVD :) maar gebaseerd op onze situatie van rond de verkiezingen (is inmiddels iets veranderd), leek het beleid van D66 omtrent huurbeleid mij niet dé manier en leken de VVD-plannen omtrent onderwijs mij grotendeels de juiste.

Ik had best iets meer collegegeld willen betalen, geen probleem, maar 3000 meer, nee, dus ik voel me nu wel genaaid ja, omdat zowel de sociale huurmarkt én het onderwijs er op achteruit gaan in plaats van vooruit.

Wat ik volgende keer ga stemmen? Ik heb nog géén idee.
Het jammere is ook dat dit plan haaks staat op wat in het verkiezingsprogramma van de VVD stond. Dit kwam redelijk overeen met dat van D66 en GrL. De VVD heeft op zó enorm veel punten ingeboet. Dat vind ik onbegrijpelijk.
pi_91687202
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:40 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Gewoon niet meer oO<
meh, ik vind het een mooi recht, en ergens ook een plicht om je te bemoeien met 't land, máár ik weet alleen niet meer of 't nog wel iets uitmaakt wat de bevolking zegt.

Ik ben geen Wilders fan, echt niet, maar het was bij de verkiezingen duidelijk dat veel mensen dat wel zijn. Dus dan denk ik: laat 't maar proberen, laat maar zien. Luister naar het volk, kijk of wat ze zo graag wilden het waar kan maken.. en zo nog maar van dit soort zaken -O-
Ja doei.
pi_91687230
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Het jammere is ook dat dit plan haaks staat op wat in het verkiezingsprogramma van de VVD stond. Dit kwam redelijk overeen met dat van D66 en GrL. De VVD heeft op zó enorm veel punten ingeboet. Dat vind ik onbegrijpelijk.
yup.. -O-
Ja doei.
pi_91687256
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Docenten, gebouwen, bestuurders, administratie moeten betaald worden...die 1600 euro collegegeld zijn niet kostendekkend...dat de samenleving 'het verschil' bijlegt is niet meer dan logisch, maar er komt een moment dat de langstudeerder zelf de rekening moet betalen...
Het is jammer dat jij door gebrek aan kennis verkeerde aanname's maakt, en wat ik erger vind is dat je correctie vanuit anderen totaal negeert.

Daarmee heb je je voor deze discussie iig compleet gediskwalificeerd, inhoudelijk wil ik best met je de discussie aangaan, maar zorg eerst eens dat je je feiten op orde krijgt.
pi_91687303
O+ kan dit niet naar SES? :P O+

O-)
Ja doei.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 23:44:38 #77
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_91687369
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

meh, ik vind het een mooi recht, en ergens ook een plicht om je te bemoeien met 't land, máár ik weet alleen niet meer of 't nog wel iets uitmaakt wat de bevolking zegt.
Dat maakt inderdaad niet uit, het is een schijndemocratie.
pi_91687446
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:43 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Het is jammer dat jij door gebrek aan kennis verkeerde aanname's maakt, en wat ik erger vind is dat je correctie vanuit anderen totaal negeert.

Daarmee heb je je voor deze discussie iig compleet gediskwalificeerd, inhoudelijk wil ik best met je de discussie aangaan, maar zorg eerst eens dat je je feiten op orde krijgt.
Heb je hier ook onderbouwend materiaal bij? Ik vind dit namelijk erg interessant, en wil wel eens weten of wat jij claimt echt zo is. Ik hoor deze geluiden namelijk gisteren en vandaag pas voor het eerst, bij monde van de oppositie. Waarom is de nadruk hier niet eerder op gelegd?
pi_91687526
scan de topics in SES eens door op berekeingen door oa. besturen van universiteiten, een aantal hoogleraren en nog wat van dat volk :) staat veel in wat de argumenten van de politici ontkracht :)
Ja doei.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 23:47:03 #80
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_91687534
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:44 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dat maakt inderdaad niet uit, het is een schijndemocratie.
Kom op, dat is wel heel zwartgallig.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 23:47:13 #81
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_91687543
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:43 schreef motorbloempje het volgende:
O+ kan dit niet naar SES? :P O+

O-)
Is er daar nog geen topic over dit onderwerp dan? :o
pi_91687550
Mooi toch, al die VVD stemmers die nu gaan janken. Nu opeens slachtoffer spelen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

http://www.lr.tudelft.nl/(...)d8aedaa8c66d&lang=nl
pi_91687577
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:47 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Is er daar nog geen topic over dit onderwerp dan? :o
ja, al 10 ofzo :P
Ja doei.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 23:48:15 #84
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_91687612
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:47 schreef vaasinbloem het volgende:
Mooi toch, al die VVD stemmers die nu gaan janken. Nu opeens slachtoffer spelen.

Wie bedoel je?
  vrijdag 21 januari 2011 @ 23:48:17 #85
311468 Van_Poppel
pi_91687616
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:43 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Jij kost als student 5000 euro per jaar...jij betaalt 1600 lesgeld. Dan kun jij het eigenwijze studentje uithangen, maar ik heb geen zin om als belastingbetaler tot de eeuwigheid het verschil bij te leggen...
pi_91687620
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:45 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Heb je hier ook onderbouwend materiaal bij? Ik vind dit namelijk erg interessant, en wil wel eens weten of wat jij claimt echt zo is. Ik hoor deze geluiden namelijk gisteren en vandaag pas voor het eerst, bij monde van de oppositie. Waarom is de nadruk hier niet eerder op gelegd?
Er zijn verschillende bronnen, deze staat mij het meeste bij, van een decaan van de TU Delft:

pi_91687677
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:48 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Wie bedoel je?
mij natuurlijk :9
Ja doei.
pi_91687705
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Jij kost als student 5000 euro per jaar...jij betaalt 1600 lesgeld. Dan kun jij het eigenwijze studentje uithangen, maar ik heb geen zin om als belastingbetaler tot de eeuwigheid het verschil bij te leggen...
Jij loopt constant te roepen dat 1+1 = 3, dat geeft aan welke kennis van zaken jij hebt. Wat de kenniseconomie aangaat val jij dus sowieso buiten de boot.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 23:49:39 #89
311468 Van_Poppel
pi_91687710
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:47 schreef vaasinbloem het volgende:

[..]

Ik ben absoluut geen VVD-er...
pi_91687765
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:49 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Jij loopt constant te roepen dat 1+1 = 3, dat geeft aan welke kennis van zaken jij hebt. Wat de kenniseconomie aangaat val jij dus sowieso buiten de boot.
kommop, laten we het niet 'persoonlijk' gaan maken...
als je 'm niet serieus neemt gewoon negeren :)
Ja doei.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 23:51:33 #91
311468 Van_Poppel
pi_91687832
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:49 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Snap echt niet waar die misplaatste arrogantie van de studentjes op is gebaseerd...op dit moment betaal ik belasting en graaien de studentjes...
  vrijdag 21 januari 2011 @ 23:51:38 #92
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_91687843
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

mij natuurlijk :9
*geeft een zakdoekje om de tranen weg te vegen*

quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:48 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Er zijn verschillende bronnen, deze staat mij het meeste bij, van een decaan van de TU Delft:

Het is jammer dat dit bijna nergens genoemd wordt.
pi_91687853
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

kommop, laten we het niet 'persoonlijk' gaan maken...
als je 'm niet serieus neemt gewoon negeren :)
Sorry motorbloem, maar ik erger mij zo aan dat mensen die totaal geen kennis van zaken hebben, ondanks dat deze echter wel door anderen is aangereikt, nog steeds van zulke foutieve feiten de ether in sturen.
pi_91687859
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:49 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Ik ben absoluut geen VVD-er...
Nee, sorry, misschien wat onduidelijk omdat ik tegelijk op jouw had gereageerd. Reply was gewoon in het algemeen, niet een reply op je post ;)
pi_91687885
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:51 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Sorry motorbloem, maar ik erger mij zo aan dat mensen die totaal geen kennis van zaken hebben, ondanks dat deze echter wel door anderen is aangereikt, nog steeds van zulke foutive feiten de ether in sturen.
na bovenstaande opmerking neem ik het terug :') ga je gang :')
Ja doei.
pi_91687902
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Snap echt waar die misplaatste arrogantie van de studentjes op is gebaseerd...op dit moment betaal ik belasting en graaien de studentjes...
Lieve schat, ik betaal als student waarschijnlijk meer belasting dan jij, dus je kan dat arrogante toontje van jou al helemaal wegstoppen.
pi_91687983
Ik vind dat alle chronisch zieken 3000 euro per jaar moeten betalen. De belastingbetaler moet die nu maar tot in de eeuwigheid onderhouden, dat heeft ook een grens.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 23:54:26 #98
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_91688038
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Snap echt niet waar die misplaatste arrogantie van de studentjes op is gebaseerd...op dit moment betaal ik belasting en graaien de studentjes...
Prima als jij wil dat het studeren nu de kop in gedrukt gaat worden.. Maar ga dan straks niet janken als je nog meer belasting moet gaan betalen, omdat er te weinig inkomsten zijn.
pi_91688039
Minimaal 3000, liever meer.... want ze gaan ook nog niet eens netjes full-time werken tot aan hun dood die dan ook nog eens eerder zal komen dan 65 jaar :') -O-
Ja doei.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 23:55:00 #100
311468 Van_Poppel
pi_91688073
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:52 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Lieve schat, ik betaal als student waarschijnlijk meer belasting dan jij, dus je kan dat arrogante toontje van jou al helemaal wegstoppen.
Die 1600 euro lesgeld is niet eens genoeg om docenten, gebouwen e.d. te betalen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')