Kan aan mij liggen maar ik hoor toch echt geen accent... Net als bij WebHawk, toen hoorde ik ook geen accent.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Leuk man, accent![]()
Alleen dat je Tiësto die Faithless verkracht draait is wel een schaamkaakje waard!
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen maar ik hoor toch echt geen accent... Net als bij WebHawk, toen hoorde ik ook geen accent.
Ik ben de trotse bezitter van de lapo van het snelste topicquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Haha ik faalde net ik had nummer 300Ik heb zo erg geen leven dat ik maar lapo ga hunten.. VERVELING HEERST
Zegt meer over jouquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen maar ik hoor toch echt geen accent... Net als bij WebHawk, toen hoorde ik ook geen accent.
Webhawk heeft echt geen gooise "r"quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zegt meer over jou![]()
Webhawk heeft een zuid-gelders accent en een lichte gooise r
Rockiejjj heeft iets plattigs, maar ik weet zo niet welke kant op, den haag misschien of utrecht, die kant.
Een lichte, een ejjj heeft 'ie, zeker geen rollende!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Webhawk heeft echt geen gooise "r"
Oeh dat is iets om trots op te zijn!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:15 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik ben de trotse bezitter van de lapo van het snelste topic
Dus het mag ook ietsjes harder?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:13 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Beats op Donderdag, dus er moet wel een goede beat onder zitten
ik bezit ook de 100.000e post van de radio seriequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oeh dat is iets om trots op te zijn!
Dat lag ook nog in de planning, maarja kon mn setje niet afmakenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Een hardstyle DJ moet afsluiten met 1 a 2 hardcore nummertjes
Ach ja sommige mensen zeggen dat ik een accent heb, ben zelf van mening dat dat niet zo is.quote:
Ik heb wel 2 lapo'squote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:17 schreef trolololo het volgende:
[..]
ik bezit ook de 100.000e post van de radio serie
Zo nu genoeg opgeschept
deze.. of 3, weet ik niet uit m'n hoofdquote:
Niet, ze moeten eindigen met nummertjes uit de Titanic enzoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat lag ook nog in de planning, maarja kon mn setje niet afmaken
Volgende keer beloof ik wat hardcore aan het einde
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:18 schreef Monopoly het volgende:
IK HOOR ER NIETS VAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ook nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:18 schreef Monopoly het volgende:
IK HOOR ER NIETS VAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geen groetjes voor jouw mijn indo-fok-maat.quote:
BAM!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Geen groetjes voor jouw mijn indo-fok-maat.
GODNONDENJU! komt het soms omdat ik een etnische minderheid benquote:
Ik ben ook indischquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:20 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
GODNONDENJU! komt het soms omdat ik een etnische minderheid ben??!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |