Anders ga ik je namens Sabine een beuk gevenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Onlogisch, komop. Draai mijn nieuws nou eens goed af.
Zoveel moeite.![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:08 schreef mc-Piel het volgende:
Volgens mij is dit 't enige hardstyle nummer waar 90% van de ONZ luisteraars zich van bewust is dat ie bestaat..
Haaa Rock!quote:
Yo, kan ik t zo weer van je overnemen dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga zo een nieuwe poging wagen, even de set afdraaien
Morgen XQ DBSTF!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:08 schreef mc-Piel het volgende:
Volgens mij is dit 't enige hardstyle nummer waar 90% van de ONZ luisteraars zich van bewust is dat ie bestaat..
Zijn toch allemaal hetzelfde?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:08 schreef mc-Piel het volgende:
Is goed.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oki, laatste nummer ff afdraaien , nog 1,5 min
Pandaberenterreur!quote:
Koelkast.quote:
Beats op Donderdag.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:09 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Haaa Rock!![]()
Wat heb je voor ons in petto jongeman?
Ik ben gek op dancemuziek, maar hardstyle heeft allemaal dezelfde beat, dezelfde melodielijn en dezelfde samples. Ik hoor maar heel weinig origineels.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:09 schreef Metonae het volgende:
[..]
Koelkast.
KIJK UIT MET WAT JE ZEGT HE
De lyrics wel ja:quote:
woem << de reversed bassquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:10 schreef trolololo het volgende:
[..]
De lyrics wel ja:
Boem boem boem boem woem boem boem boem boem woem
+ Variaties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |