Anders ga ik je namens Sabine een beuk gevenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Onlogisch, komop. Draai mijn nieuws nou eens goed af.
Zoveel moeite.![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:08 schreef mc-Piel het volgende:
Volgens mij is dit 't enige hardstyle nummer waar 90% van de ONZ luisteraars zich van bewust is dat ie bestaat..
Haaa Rock!quote:
Yo, kan ik t zo weer van je overnemen dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga zo een nieuwe poging wagen, even de set afdraaien
Morgen XQ DBSTF!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:08 schreef mc-Piel het volgende:
Volgens mij is dit 't enige hardstyle nummer waar 90% van de ONZ luisteraars zich van bewust is dat ie bestaat..
Zijn toch allemaal hetzelfde?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:08 schreef mc-Piel het volgende:
Is goed.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oki, laatste nummer ff afdraaien , nog 1,5 min
Pandaberenterreur!quote:
Koelkast.quote:
Beats op Donderdag.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:09 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Haaa Rock!![]()
Wat heb je voor ons in petto jongeman?
Ik ben gek op dancemuziek, maar hardstyle heeft allemaal dezelfde beat, dezelfde melodielijn en dezelfde samples. Ik hoor maar heel weinig origineels.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:09 schreef Metonae het volgende:
[..]
Koelkast.
KIJK UIT MET WAT JE ZEGT HE
De lyrics wel ja:quote:
woem << de reversed bassquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:10 schreef trolololo het volgende:
[..]
De lyrics wel ja:
Boem boem boem boem woem boem boem boem boem woem
+ Variaties
GMTAquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben gek op dancemuziek, maar hardstyle heeft allemaal dezelfde beat, dezelfde melodielijn en dezelfde samples. Ik hoor maar heel weinig origineels.
Moet wel topic 362 zijn hé...quote:
Rock en de Somalische piraten, goede boektitelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:12 schreef mc-Piel het volgende:
Zo, hebben we het levensverhaal van Rock ook weer gehoord
Leuk man, accentquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:13 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Rock en de Somalische piraten, goede boektitel
Beats op Donderdag, dus er moet wel een goede beat onder zittenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:13 schreef mc-Piel het volgende:
Rock, is er nog plaats voor verzoekjes? M'n kameleon wil er graag eentje horen! Thema: Dance/house
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oh rockiejj is er?
Je krijgt nu een PM bericht met het nieuws, of je die inmiddelijk kan uitzenden, want het is het nieuws van 22:00.
Onlogisch kon niet uitzenden.
Haha ik faalde net ik had nummer 300quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:13 schreef trolololo het volgende:
[..]
Gaat me niet lukken... Met mijn telefoon
Awo goed dat je me eraan herinnert broeder, moet me boi nitrouzz nog ff wat respeckt geven in z'n fobo swa. Deze boi heeft morele steun nodig!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:13 schreef Ragboer het volgende:
Toch mis ik Nitrouz wel in het toique...
Ik zal hem gauw doen na dit nummer als je hem effe stuurt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oh rockiejj is er?
Je krijgt nu een PM bericht met het nieuws, of je die inmiddelijk kan uitzenden, want het is het nieuws van 22:00.
Onlogisch kon niet uitzenden.
Mag niet van de mods, op dreiging van sluiting van de reeks.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Haha ik faalde net ik had nummer 300Ik heb zo erg geen leven dat ik maar lapo ga hunten.. VERVELING HEERST
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |