Ja, en zo voelt het ook.quote:
Misschien komt er gewoon veel pus uit, dat kan ook natuurlijk. Ik heb wel het idee dat het gevuld zit met pus of iets dergelijks. Het is sowieso wel gevoelig, vooral als ik er op druk.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:39 schreef Juup© het volgende:
Prik er met een naald in en kijk wat er gebeurd
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Kan een ontstoken talgkliertje zijn, als het pijn gaat doen ,zou het kunnen dat hij binnenkort stuk gaat, wat je vooral niet moet doen is erop drukken of proberen het stuk te knijpen, Een naald verhitten en die erin prikken is nog de beste optie!
Ja, of knip hem eraf.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:39 schreef Juup© het volgende:
Prik er met een naald in en kijk wat er gebeurd
Is het echt noodzakelijk hem heet te makenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:45 schreef FeestBoek het volgende:
Inderdaad naaldje even flink heet maken in een vlam, doorprikken (niet janken, voel je niks van), en met beleid uitknijpen. Schoonmaken met een schoon doekje en wat alcohol-achtige spul.
Pics mogen achterwege blijven
Het is en blijft een plek waar je nou niet al te graag bultjes wiltquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:49 schreef Traumatination het volgende:
Klinkt inderdaad niet als iets waar je je druk om zou moeten maken.
Wat de wijze mensen hierboven zeggen, of anders gewoon naar de dokter, die ziet ze vast dagelijks zo. Schaamte is angst is illusie. Succes!
Ja tenzij jij een huge infectie/ontsteking wil,quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:49 schreef epic_failure het volgende:
[..]
Is het echt noodzakelijk hem heet te maken
Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja tenzij jij een huge infectie/ontsteking wil,
heet maken doe je om te steriliseren!
Dat begrijp ik wel, maar het maakt uiteindelijk niks uit waar hij zit. Waar gaat hij heen is de vraag.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:51 schreef epic_failure het volgende:
[..]
Het is en blijft een plek waar je nou niet al te graag bultjes wilt
Als het nou ergens anders was had ik natuurlijk geen topic geopend, maar het gaat hem om de plek waar die zit, en de grootte.
Alcohol op zo'n gevoelig stukje huid? Is dit niet beter? http://www.nestosyl.nl/ (geen idee hoor, heb geen balzakquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:45 schreef FeestBoek het volgende:
Inderdaad naaldje even flink heet maken in een vlam, doorprikken (niet janken, voel je niks van), en met beleid uitknijpen. Schoonmaken met een schoon doekje en wat alcohol-achtige spul.
Pics mogen achterwege blijven
Zelfde pricipe, maar dan is warm maken met een vlammetje minder omslachtig, en sneller, Ts je verwacht toch niet dat de naald heet blijft hé?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:54 schreef Peter het volgende:
Je kunt een naald natuurlijk ook desinfecteren door deze met alcohol ( geen aftershave!) schoon te maken of door deze in kokend water te dompelen.
Dit zal heel weinig uitmaken bij een ontstoken talgkliertje, wel ideaal spul voor ontstoken muggenbulten enz:Pquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Alcohol op zo'n gevoelig stukje huid? Is dit niet beter? http://www.nestosyl.nl/ (geen idee hoor, heb geen balzak)
Het gaat niet om het verlichten van pijn/jeuk, maar om het even ontsmetten achteraf.. (ik geloof niet dat nestosyl ook ontsmet?)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Alcohol op zo'n gevoelig stukje huid? Is dit niet beter? http://www.nestosyl.nl/ (geen idee hoor, heb geen balzak)
Je reactie is full of win.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, ik doelde meer op alcohol op de balzakhuid, lijkt me nogal een gevoelig plekje.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dit zal heel weinig uitmaken bij een ontstoken talgkliertje, wel ideaal spul voor ontstoken muggenbulten enz:P
Nee, maar gaat wel irritatie tegen en verzacht/verkoelt, zorgt ook voor een laagje erover zodat het beter en sneller heelt. Alcohol ontsmet wel maar doet verder niets voor het genezen, ik denk dat voorzichtig schoonmaken met een watje + schoon water en dan een beetje nestosyl wel net zo goed werkt, je kunt daar immers geen pleister plakken dus ontsmetten en er dan niets op doen is ook niet heel zinvol.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:59 schreef FeestBoek het volgende:
Het gaat niet om het verlichten van pijn/jeuk, maar om het even ontsmetten achteraf.. (ik geloof niet dat nestosyl ook ontsmet?)
Eerst nog kijken of ik al die dingen wel in huis hebquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, ik doelde meer op alcohol op de balzakhuid, lijkt me nogal een gevoelig plekje.
[..]
Nee, maar gaat wel irritatie tegen en verzacht/verkoelt, zorgt ook voor een laagje erover zodat het beter en sneller heelt. Alcohol ontsmet wel maar doet verder niets voor het genezen, ik denk dat voorzichtig schoonmaken met een watje + schoon water en dan een beetje nestosyl wel net zo goed werkt, je kunt daar immers geen pleister plakken dus ontsmetten en er dan niets op doen is ook niet heel zinvol.
Lol, succes iig, je kunt anders morgen wat halen, ligt bij elke drogist wel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:08 schreef epic_failure het volgende:
[..]
Eerst nog kijken of ik al die dingen wel in huis heb
Alcohol ligt volgens mij wel ergens, nestosyl daaraantegen.. Maarja wie weet dat ik wat vind
Niet in mijn ballen zelfquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:20 schreef 2cv het volgende:
Fokkers die een andere Fokker adviseren om met en naald/speld/whatever in z'n ballen te prikken
Maar het is goed dat je niet dar de huisarts gaat TS, die zijn er allen voor mensen die aids, kanker en lepra hebben !
Hoe lang zit t er al?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:23 schreef epic_failure het volgende:
[..]
Niet in mijn ballen zelf
Maar in een bultje op mijn balzak
Lezen is ook een vak
En als ik het nou gewoon afwacht, kijken of het misschien vanzelf weer minder word of weg gaat?
Of is dat een te groot risico
Nou het bultje zelf zit er misschien al een half jaar, weet het niet precies meer. Maar dat was gewoon een wit bultje van 2mm, net onder de huid, waar ik bovendien helemaal niks van voelde. Het zit dan ook niet aan 1 van mijn ballen vast ofzoquote:
Gewoon doorprikken mietjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:23 schreef epic_failure het volgende:
[..]
Niet in mijn ballen zelf
Maar in een bultje op mijn balzak
Lezen is ook een vak
En als ik het nou gewoon afwacht, kijken of het misschien vanzelf weer minder word of weg gaat?
Of is dat een te groot risico
volgens mij kon je nog wel eens gelijk hebben.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:34 schreef GGMM het volgende:
Als dit is wat ik denk dat het is helpt het erg goed om er wat ketchup op te smeren en dit een dagje te laten zitten. Klinkt misschien gek, maar dit zou je problemen kunnen oplossen.
schijnt te werken ja , voornamelijk bij ontstoken talgkliertjesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:34 schreef GGMM het volgende:
Als dit is wat ik denk dat het is helpt het erg goed om er wat ketchup op te smeren en dit een dagje te laten zitten. Klinkt misschien gek, maar dit zou je problemen kunnen oplossen.
Ik ben er wel van overtuigd dat het talg is. Doorprikken dan dan ook prima, ben je er zo van af.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:29 schreef epic_failure het volgende:
[..]
Nou het bultje zelf zit er misschien al een half jaar, weet het niet precies meer. Maar dat was gewoon een wit bultje van 2mm, net onder de huid, waar ik bovendien helemaal niks van voelde. Het zit dan ook niet aan 1 van mijn ballen vast ofzo, goddank.
Maar sinds vandaag is het opeens 2 keer zo groot en opgezwollen, en gevoelig.
Mooi zo, mocht het nog gaan irriteren....je weet wat je er op kunt smeren.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:36 schreef epic_failure het volgende:
Goed, ik probeerde hem, zo eigenwijs als ik ben, gewoon uit te knijpen.
En dat ging met succes
Ik hoorde hem ook echt knappen, en nu is het weg!
Even ontsmet, en het komt helemaal goed
Wat mij betreft kan er denk wel een slotje op.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:09 schreef Echtjammer het volgende:
PATS! ZONNE GROTE BALZAKPUIST JONGEH BAM!
Hij heeft m al uitgeknepen dus duimen dat het niet mis gaat! mannen.....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:15 schreef Bert_de_Näölerd het volgende:
Is waarschijnlijk een ontstoken talgkliertje.
Uitknijpen moet je dus NIET doen! De kans dat het ontstoken talgkliertje aan de binnenkant openspringt is aanwezig en de kans op een gigantische ontsteking is dan erg groot.
Dus even langs de Huisarts
Gevulde talgklieren NOOIT zelf uitknijpen en ook niet lek prikken.
Ik heb het 2x gehad en bij mij sprongen ze vanzelf open. Nooit geen last van gehad,
In zeldzame gevallen is het geen talgkliertje maar oud zaad wat niet weg kan.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inloggen bij YouTube om te kunnen zien.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:54 schreef Juup© het volgende:
Ging het zo?Laat maar zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inloggen bij YouTube om te kunnen zien.![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:08 schreef Harajuku. het volgende:
Godvertering, zoiets knijp je toch gewoon uit, wat een drama om niets dit
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:54 schreef Juup© het volgende:
Ging het zo?Waarom kijk ik ook nog, te nieuwsgierig ben ik bangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inloggen bij YouTube om te kunnen zien.![]()
![]()
Kijk, zo moet hetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:08 schreef Harajuku. het volgende:
Godvertering, zoiets knijp je toch gewoon uit, wat een drama om niets dit
Of gewoon kapot scheren, dan is het vanzelf openquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:51 schreef Peem het volgende:
Ik schrok hier een jaar of 2 geleden van, bij m'n eigen dan.. Gelijk de ochtend erop na de dokter, en het was gewoon talg. Mocht je twijfelen, ga langs de arts. Gratis scheerbeurt jong!
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:15 schreef Bert_de_Näölerd het volgende:
Is waarschijnlijk een ontstoken talgkliertje.
Uitknijpen moet je dus NIET doen! De kans dat het ontstoken talgkliertje aan de binnenkant openspringt is aanwezig en de kans op een gigantische ontsteking is dan erg groot.
Dus even langs de Huisarts
Gevulde talgklieren NOOIT zelf uitknijpen en ook niet lek prikken.
Ik heb het 2x gehad en bij mij sprongen ze vanzelf open. Nooit geen last van gehad,
In zeldzame gevallen is het geen talgkliertje maar oud zaad wat niet weg kan.![]()
![]()
Zoek op joetjoep maar eens op "biggest pimple in the world".quote:Op zondag 23 januari 2011 00:25 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Waarom kijk ik ook nog, te nieuwsgierig ben ik bang![]()
Dat ging wat moeiliker bij mij, het zal op de bal, in de zak. Zó diep scheren doe ik weer niet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Of gewoon kapot scheren, dan is het vanzelf open
Oh man dit is echt te vies voor worden hahahaquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoek op joetjoep maar eens op "biggest pimple in the world".
Hahahahaa HSG wil de ballen van een 16 jarig jochie zienquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Maak toch maar even een foto a.u.b.
ik heb het af en toe en als ik er snel genoeg achter kom dan kan ik het gewoon nog uitknijpen (er zit dan nog een gaatje naar buiten, dus kapot maken hoeft niet)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:47 schreef Doremifasolasido het volgende:
Las dit topic paar dagen geleden ik denken van mwhhaaha lol, drie keer raden wat er nu op mn zak zit, true story. Karma s a bitch.
Net als jij?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:49 schreef Geerd het volgende:
Wat een gejammer over een pukkel op je ballen tering, ts heeft zeker ook zoon handtasje?![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |